Ik heb alleen maar de afbeeldingslocatie gekopieerd, dan hoef je ze niet op te slaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef Rallydame het volgende:
Dank je wel Styliste.
Op mijn werk kon ik het allemaal niet opslaan. Had bedacht dat nu maar even te doen maar je was me voorScheelt mij weer puzzelen
![]()
@MI-tje
Het is ongelofelijk warm. Het zou een stuk fijner zijn om het te kunnen doen als het na de zomer was maar helaas hebben we de tijd niet. En aangezien dit niet in de planning zat was het ook niet echt een makkelijk te plannen iets. Anders hadden we het zeker eerder gedaan.
Nu is het heel veel water drinken en proberen wat anders te doen op het heetst van de dag... Of gewoon even lekker op het terras zitten![]()
Maar ik heb diep respect voor Niels hoor.. Die houdt het echt enorm lang vol...
Normaal is het niet echt een probleem vrij te krijgen maar nu helaas wel. Dit is geloof ik de eerste keer in 7 jaar dat er een aanvraag van me geweigerd wordt. Ach kan gebeuren... alleen voor mij vervelend dat het dan toevallig vandaag isquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Balen hoor dat je niet vrij bent. Wat dat betreft moet ik een blaar in mijn handen knijpen heb nl mijn eigen afdeling die ik van P-zaken voorzie dus vrij nemen gaat altijd als de boel maar op 1 of andere manier doorrolt.
Deze 3 zijn inderdaad voor boven (slaapkamers)quote:Lekker hoor alles al in de verf, radiatoren voor boven dan?
Sorryquote:Enne foei spieken@work, waar Ml-etje even heel snel(vandaag ben ik wel vrij)
Kluswoningen zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef James-Hetfield het volgende:
Wowheftige verbouwing.
Ben stiekem wel jaloers op alles wat jullie doen
Kom ik aan met een nieuwbouw huis.
Maar ooit, in de toekomst.....kluswoning
Nee geen Ikea. We hebben hem gekocht bij Brugmanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:50 schreef Estelle_ het volgende:
Mooie keuken!Een witte/lichte keuken oogt altijd wat frisser en groter dan een donkere keuken vind ik.
Ikea?
De ruimte die we overhouden valt ons ook zeker niet tegen..quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef twentemeisje het volgende:
Mo-hooi! En wat heerlijk groot is die keukenruimte!
Daar kan ik helemaal in komen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:38 schreef truttebosje het volgende:
mooie keuken, mooi werkblad ook.
(ik vind persoonlijk alleen die handgrepen wat grof overkomen)
Het zal wel komen omdat het er zoveel zijn dat het een beetje heftig overkomt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:21 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal in komen..
Ik was er ook niet helemaal van overtuigd toen we gingen kiezen maarwist zeker dat het goed zou komen..
En als ik er nu voor sta vind ik het eigenlijk wel mee vallen... Het maakt hem ook wel stoerder..![]()
Maar goed... iedereen zijn ding toch
Ik heb ook redelijk de vrije hand. Alleen de greepjes en de glazen achterwand niet hij wil draadglas en ik vind het niet mooi en hij wilde tegels in de hal en ik liever hetzelfde laminaat als in de woonkamer en keuken. Voor de rest is eigenlijk alles in het huis een gezamelijke keuze en heb ik mijn zin gekregen om ook boven laminaat te nemen terwijl hij liever tapijt had (zeker in de slaapkamer). Het is zo gek nog niet verdeeld..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef truttebosje het volgende:
(niet TE vaak natuurlijk haha, maar net genoeg zodat je verder lekker je gang mag gaan.)
Aha dat kende ik nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:59 schreef Rallydame het volgende:
In het kastje zit een soort van flesje die je er gewoon van af kan schroeven. Maar je kan ook het pompje er van af halen en dan van boven alles er in gieten![]()
In mijn eerste huis had ik het ook en in het begin schroefte ik nog netjes van onderen het flesje er van af, maar op een gegeven moment ging dat gewoon van bovenNiet helemaal de manier dus ik ga me weer aanleren het netjes vanuit het kastje bij te vullen
![]()
Hee broertje!! Wat leuk dat je mee leest en postquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:14 schreef KlusDavekuh het volgende:
Yo zuske! Toch maar even een acount aangemaakt hier om te kunnen reageren op je vette keuken! Ziet er allemaal netjes uit.
Heb nog even gedacht om ook maar eens een topic aan te maken voor me huisje. Aangezien de mensen hier nogal van klushuizen houden merk ik haha. Maar ik denk dat ik daar wel erg laat mee ben he![]()
Kus van je broer!
Tnxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Nette keuken is het geworden !geen knalkleur, gewoon lekker tijdloze moderne keuken
![]()
knip - foto
Maar zou het niet mooier zijn geweest dat het aanrechtblad in verstek gezaagd was ipv zo aan elkaar ?
Of was dat niet mogelijk ?Komen er verder gewoon tegels boven het aanrechtblad ? of gaan jullie dat anders wegwerken ?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Hee broertje!! Wat leuk dat je mee leest en post![]()
Voor klushuizen en achteraf posten is het nooit te laat. Geloof me... dit willen ze wel zien hoor![]()
Gewoon op het net gooien die handel![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Hee broertje!! Wat leuk dat je mee leest en post![]()
Voor klushuizen en achteraf posten is het nooit te laat. Geloof me... dit willen ze wel zien hoor![]()
Gewoon op het net gooien die handel![]()
Dinsdagaaf bij jou aan de klus of moet je werken?
Kus
Tinypic is makkelijker in gebruikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef KlusDavekuh het volgende:
Ik zal dan maar eens gaan kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Jij doet dat via photobucket toch? Ik ga op onderzoek...
Leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef KlusDavekuh het volgende:
Ik zal dan maar eens gaan kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Jij doet dat via photobucket toch? Ik ga op onderzoek...
O oh...ben bang dat ik nu al de verkeerde naam heb gekozenquote:
quote:
Ik vond de lelie wel mooi staan. Zelf zou ik hem misschien niet zo snel uitkiezen maar hij stond er nu al en mooi in bloei.quote:[quote]Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik haat lelies en heb ook nog eens geen groene vingers (zelfs ooit eens een aloe vera en meerdere cactussen dood gekregen...), dus daar heb ik geen antwoord op![]()
quote:En nu krijg ik bijna een hartverzakking... vliegt ineens een vogel *BAM* tegen mijn ontzettend ongezeemde ramen aan, damn wat een klap!![]()
Volgend jaar gaan we samen met de buren wat aan het dak doen. Dan gaan we ook kijken of we wat ramen kunnen plaatsen. Voorlopig wordt er dus niet veel aan de zolder gedaan. Dit is alleen nodig omdat we aan het muurtje de cv ketel willen maken. En dat muurtje kan pas gemaakt worden als de nieuwe steunbalken er zitten etc...quote:Leuk, wat jullie doen met de zolder! Inderdaad wel practisch om die balk weg te halen daar.
Krijgen jullie nog meer licht daar in de vorm van een dakraam of -kapel? Of is dat voor later?
Schuren en plamuren is zo'n rotklus... als ik mijn studiedingen van vandaag heb afgerond ga ik het kozijn plamuren... zo geen zin in... maar ja![]()
Zijn ze er nu al?quote:Ow, de kapstokhaken zijn net bezorgd, bedankt voor het opsturen! Ze zijn wel een stuk groter dan ik dacht, maar dat gaat helemaal goed komen!Wil je me nog PM-en over het rekeningnummer?
Jeejquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
Volgend jaar komt hij gewoon weer op..althans bij ons is het ieder jaar weer feest, al is die ene van ons lang zo mooi niet.
Zolder wordt in eerste instantie logeerkamer en opslag maar is ruim genoeg om ooit wel een permanente kamer voor iemand te worden (mits er wat ramen in komen)quote:Fikse zolder hoor! Handig.
Bij mij heeft het een "achtergrond" waardoor ik niet van lelies houd, vooral de geur eigenlijk. Maar goed, doet er niet toe. Ik las over die lelie-kever dat het best wel een plaag is en dat je er weinig tegen kunt doen, dus da's wel balen voor jequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Ik vond de lelie wel mooi staan. Zelf zou ik hem misschien niet zo snel uitkiezen maar hij stond er nu al en mooi in bloei.
Groene vingers heb ik ook niet... mijn cactussen gingen ook dood dus ben benieuwd wat er van deze mooie tuin nog gaat worden![]()
Hebben jullie het vogeltje (dood?) gevonden? Hier vloog 'ie een beetje wazig weer weg, zal wel ene hersenschuddingetje hebbenquote:![]()
Boven op het kleine achterslaapkamertje stond de deur wagenwijd open een paar maanden geleden. Een vogel dacht de bocht af te kunnen snijden denk ik maar vloog ook tegen het raam. Wij hoorden wel iets maar konden niet plaatsen wat het was. Achteraf dus waarschijnlijk het vogeltje...![]()
Slim plan! hier willen we ooit ook een dakkapel aan de voorkant (nu alleen achterkant huis), maar dat heeft totaal geen haast, mag gerust nog wat jaartjes duren, toch ruimte zat voor ons nu. Maar als er andere bewoners bijkomen is het misschien wel handigquote:Volgend jaar gaan we samen met de buren wat aan het dak doen. Dan gaan we ook kijken of we wat ramen kunnen plaatsen. Voorlopig wordt er dus niet veel aan de zolder gedaan. Dit is alleen nodig omdat we aan het muurtje de cv ketel willen maken. En dat muurtje kan pas gemaakt worden als de nieuwe steunbalken er zitten etc...
Ja, supersnel he!quote:Zijn ze er nu al?Dat is snel. Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
![]()
Als het goed is, heb je een PM met rek.nummer van me
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:45 schreef klusfoobje het volgende:
Ik ben behoorlijk onder de indruk van deze verbouwing en dan met name het tempe waarin het er doorheen gejaagd word![]()
We waren ook in meerdere opzichten onwijs blij dat hij mee kwam helpen. We zagen het namelijk ook wel op dezelfde manier als jijquote:Het gegeven dat de baas van je vriend mee staat te buffelen mag denk ik wel als een compliment van baas aan medewerker worden gezien![]()
Hij is verlijmt en heeft pennen. De balken waar de nieuwe balken invallen (er zitten er 2 dicht tegen elkaar dus de nieuwe balken zitten daar tussen gelijmd, geklemd) zijn beide steunbalken. De nieuwe balken zitten exact zoals de anderen die er al staan. Alleen nu wat meer gemaakt naar de huidige standaardenquote:Overigens die laatste zolder foto, waar je de balken wilt aanpassen... IS die alleen verlijmt", of zijn er nog pennen in geslagen? En daar waar die nieuwe balken op de vloer komen, ik doe ff de aanname dat daar wel een steun balk onderzit oid ?
Ik heb tussen elke laag geschuurd maar toch blijf je die "putjes" zien terwijl het oppervlak wel echt glad is. Heb gisteren nog maar eens geschuurd en even de eerste laklaag er op gezet. Vanavond ben ik er pas weer dus dan heeft het bijna 24 uur uit kunnen harden voor ik ga kijken. Ben erg benieuwd. Anders moet ik alle deuren weer helemaal opschuren zoals in het begin en dat is zonde van de lagen die er al op zitten aan grondverf..quote:Schuur je deur VOOR je de laklaag erop gaat doen helemaal glad met waterproof schuurpapier... Slijpen noemen ze het ook wel. Daarna laklaag erop, een dag of wat ECHT laten uitharden en nog een keertje mooi slijpen en daarna laklaag erop. Hoevaak je dat wilt doen moet je zelf weten.
het eindresultaat word echte rniet bepaald door de laatste laag, maar door de laag daarvoor enzovoort...
Overigens, schilderen doe je met een kwast en niet met een roller hoor, zeker niet je laatste laag. Enneuh, geen acrylverf gebruiken he!![]()
Hier viel de muur ook uit elkaar toen de badkamer verbouwd werd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
! Goed bezigggggg!
But are you killing all the lieveheerstbeessies?![]()
Herkenbaar trouwens, bij ons ging ook bij het werken aan de afvoer en leidingen in de badkamer de tussenmuur (bims) eraan...![]()
heeft er een compleet nieuwe muur tussengezet.
Nee hoor.... echt niet..... Hebben ze netjes van alle takjes af gehaald waar we ze op zagen zitten...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
But are you killing all the lieveheerstbeessies?![]()
Sommige planten gaan toch wel verwijderd worden hoor.... Ooit... als het huis af is en we aan de tuin gaan beginnen... Alles is zo onwijs groot en er staan 4 hortensia's in en 3 grote struiken met pioenrozen... Allemaal mooi maar misschien een beetje teveel voor ons, wat dat betreft, kleine tuintje...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ja waar gehakt wordt.. onbedoeld vallen er regelmatig extra stukjes af helaas.
Mooie tuin! Lekker groen ook en die lieveheersbeestjes
schilderen zelf is niet zovel werk, maar dat eeuwige geschuur en afgeplak......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:03 schreef Ml-etje het volgende:leuk werk altijd. Beetje jammer van het schuren
truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |