Zooo ... eerst even alle andere topics bijgelezen en dan is het nu weer tijd voor de update hier...
Eens even denken wat er allemaal is gebeurd...
Ow ja.... dinsdag werd de wastafel voor de badkamer geleverd

alleen.... dat was de verkeerde
Het was wel het juiste model alleen zat er een gat in voor de kraan en ja... die komt bij ons uit de muur dus dat is niet nodig... Wastafel dus weer met de beste man mee terug gestuurd.
Verder was natuurlijk de betonvloer gestort en was het tijd voor het plaatsen van de vloerverwarming.
Netten voor vloerverwarming liggen klaar
![]()
Het begin is gemaakt
![]()
De slangrolhouder(s)

Sorry Jeroen
![]()
![]()
Dan ziet het er zo uit in de woonkamer
![]()
en zo in de keuken.
![]()
De kast waar het allemaal naar toe gaat
![]()
Wat dan meteen weer een ideaal bruggetje is naar de "buizen" voor de radiatoren. Die lopen ook al naar de juiste plek beneden..
Bijkeuken (die voor de hal geloven jullie dan wel he

)
![]()
Udo ging weer verder met de elektra in de bijkeuken
![]()
Dinsdag en woensdag kwam ook Gert Jan de stucadoor om de keuken alvast te doen.
In de voorstrijk
![]()
Prof aan het werk
![]()
![]()
![]()
Zo zijn de muren dan
![]()
Zo als ook het plafond klaar is
![]()
En dat allemaal terwijl ik aan het werk was op kantoor
Dus aan het einde van de middagen en in de avonden "sluit" ik me dan weer op in het verfhok om de laatste deuren te gronden
![]()
En alle radiatoren en deuren kunnen nu in de lak gezet worden
Gisteravond maar weer even van alle kortingsacties gebruik gemaakt die nu weer lopen van de diverse bouwmarkten.
En maar meteen de verf gehaald voor de muur in de slaapkamer voor. Daar komen horizontale strepen met als ondergrond RAL9010 en de kleuren Oceaan, Pergola en Rendier van Histor
![]()
Morgen wordt de dekvloer gestort

en daar is zand voor nodig..... veel zand....
Dus de volgende vrachtwagen kwam wat brengen.... weer kapotte tegels op de oprit
En een volle oprit met zand
![]()
Morgen staat dus in het teken van de dekvloer, zorgen dat het zand snel weg is of aan de kant want....
morgenmiddag komen ze ook de keuken leveren

(dus ook de garage moet weer voor een deel leeg

)
Gelukkig is

tot 18 uur vrij dus heeft ie naast het laatste stukje vloerverwarming wat nog gelegd moet worden, misschien nog tijd om ruimte te creeëren in de garage..