abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71155825
Mooi werkblad ens poelbak zeg! en errug leuk die locker, waarvandan en wat ga je ermee doen?
Sorry voor de eventuele spelfouten er zit n banner voor hier grr.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 06:56:12 #202
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71169669
De locker met 3 deuren gaat waarschijnlijk naar de slaapkamer aan de voorkant. Ik wil hem eerst bijwerken en spuiten of verven. Doel is om daar dan wat losse fitness spullen in te leggen in 1 vak en de andere 2 vakken te gebruiken voor de rallyspullen die we beiden hebben (ieder een vak dus). Dan ben ik van de overalls in de kledingkast af (neemt toch best wat ruimte in) , kunnen we er toch ieder moment bij en ligt alles bij elkaar en uit het zicht.

De 2 andere lockers hebben nog niet echt een bestemming. Zoals het er nu naar uit ziet komen ze waarschijnlijk in de garage / schuur te staan zodat daar ook alle kluskleren in kunnen van de sleutelaars. Bedoeling is dat er in onze garage ooit nog een put of brug komt. Dan kunnen de mannen daar mooi hun vieze, oude kleren in kwijt en kunnen ze schoon bij ons naar binnen .
Of wie weet pik ik er nog wel eentje in en maak ik er extra plankjes in en is het ineens een linnenkast... Het kan nog alle kanten op...

En waar ze vandaan komen... Een vriend van mijn vader koopt inventarissen op van gebouwen die gesloopt gaan worden, failissementen of van bedrijven die ineens van kleur / logo gaan veranderen. Denk aan zoiets als de overname van de Postbank door ING. Alle blauwe spullen moesten wijken voor oranje spullen en dan tot aan de paperclips aan toe... Veel van zulke spullen koopt hij dan op en verkoopt hij weer. Alle 3 de lockers heb ik bij hem gekocht en misschien komt er nog iets leuks (vind ik dan)... Hij heeft nu namelijk ook zo'n fout barokke stoeltje staan met bijpassend bankje. Nieuw verf / spuitlaagje en nieuwe bekleding en hup.. weer iets grappigs voor in mijn huis. Eerst even afwachten wat de prijs gaat doen want hij had hem nog maar net binnen...

Vanmiddag komt het nieuwe keukenraam
pi_71169780
Ai ja daar wordt je niet blij van in je kledingkast, van die overalls.

Vind ze erg leuk hoor! en barok ja in de goede setting helemaal grappig
Succes vandaag!
pi_71175311
Het gaat al wat sneller volgens mij!

Maar toch zakt mij echt de moed in de schoenen alls ik deze foto's zie
  woensdag 22 juli 2009 @ 03:48:18 #205
248562 Rallydame
pi_71203722
Wij krijgen juist net weer wat moed terug na een weekend dipje . Vrijdagavond en zaterdagavond niets gedaan en zondag konden we er weer fris tegen. Nu scheelt het ook dat gisteren en vandaag 2 mijlpalen zijn natuurlijk

Gisteren kwam de aannemer namelijk het nieuwe keukenraam zetten... En na verrassing voor mij bleek ook het badkamerraam geplaatst te worden

De keuken alvast een beetje voor en na...
Zo troffen we hem aan op 24 april: (exclusief tafel, stoeltjes en accesoires natuurlijk)

Close up raam

Er zat nog een muur tussen woonkamer en keuken en deze was niet lang na sleuteloverdracht verleden tijd

Elektra, afvoer en gas werden nieuw aangelegd en de gasmeter werd verplaatst. Ook kwam er een nieuwe vloer en werd alles gestuct

Het raam, wat een groot geheel was, werd vervangen door een model met 2 kiepraampjes bovenin:

Natuurlijk hadden wij de pech dat het enorm regende
Enige ontbrekende aan deze voor / na is de keuken zoals die wordt, maar daar hoeven jullie (en wij) niet heel veel langer op te wachten want deze wordt vandaag geplaatst

Het badkamerraam werd ook vervangen (was stuk en het kiepraam zat voor ons aan de verkeerde kant)
Voor (kan zo snel geen foto van buiten vinden )

Na

Morgen wordt het glas er bij beide ramen ingezet dus is dat ook weer gebeurd.
Ook hebben de mannen er gisteren al even voor gezorgd dat alle stopcontacten, gas en water vrij was van stucwerk

Mochten jullie je afvragen waarom ik zo laat nog een update post terwijl morgen om half 8 de keukenman wordt verwacht... is een uurtje geleden opgepiept bij de brandweer dus.... dan ben ik ook weer klaarwakker. Dus ja.... dan maar meteen even updaten...
Vanavond of morgenvroeg dus weer een update over de keuken
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:10:43 #206
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71204447
WHOEHAA! Goed die nieuwe ramen en een spannend dagje voor de boeg. Succes vandaag! Ik ben zo benieuwd naar de foto's!
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:27:56 #207
248562 Rallydame
pi_71205486
Ik ben ook zo benieuwd. Ik geloof dat ik om de 5 minuten op de klok kijk of het al half 4 is en ik naar het huis kan om te kijken . Gelukkig is het op het werk onwijs druk dus heb ik genoeg afleiding, als ik weer aan het werk ga (en niet post hier ). Dus ik ga maar weer eens snel aan de slag.
De keuken lijkt me gewoon onwijs mooi dus ik kan slecht stil zitten nu

Ow jeej als het nu allemaal maar niet tegen gaat vallen
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:31:07 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71205545
Het wordt vast prachtig Rallydame! Veel succes met het op de klok kijken vandaag . Ik ben gelukkig vrij wanneer ze de keuken komen plaatsen. Al is dat misschien wel stressen om toe te kijken .
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:36:31 #209
248562 Rallydame
pi_71205659
Ik had ook vrij gevraagd maar uitgerekend nu zijn er 2 collega's op vakantie Dus zijn we maar met z'n tweeën om het werk van 4 personen op te pakken. Vrij krijgen ging dus niet maar gelukkig kon ik in overleg met mijn collega vandaag een vroege en korte dag nemen. Ben ik nog een beetje op tijd in het huis..

Vannacht helemaal vergeten te vertellen dat ik gisteravond natuurlijk ook niet stil heb gezeten. Ik heb 3 radiatoren al voorzien van de eerste laklaag. Vanavond proberen de deuren een eerste laag te geven.
Keldertrapje staat ook in de grondverf dus ook dat begint op te schieten
pi_71206637
mooi de twee kleine raampjes bovenin zit er ook veel minder kolossaal uit dan 1 zo'n raam erboven.

Balen hoor dat je niet vrij bent. Wat dat betreft moet ik een blaar in mijn handen knijpen heb nl mijn eigen afdeling die ik van P-zaken voorzie dus vrij nemen gaat altijd als de boel maar op 1 of andere manier doorrolt.

Lekker hoor alles al in de verf, radiatoren voor boven dan?
Enne foei spieken@work, waar Ml-etje even heel snel (vandaag ben ik wel vrij)
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:40:20 #211
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_71207227
Wow heftige verbouwing.
Ben stiekem wel jaloers op alles wat jullie doen
Kom ik aan met een nieuwbouw huis.

Maar ooit, in de toekomst.....kluswoning
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:07:09 #212
248562 Rallydame
pi_71209891
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Balen hoor dat je niet vrij bent. Wat dat betreft moet ik een blaar in mijn handen knijpen heb nl mijn eigen afdeling die ik van P-zaken voorzie dus vrij nemen gaat altijd als de boel maar op 1 of andere manier doorrolt.
Normaal is het niet echt een probleem vrij te krijgen maar nu helaas wel. Dit is geloof ik de eerste keer in 7 jaar dat er een aanvraag van me geweigerd wordt. Ach kan gebeuren... alleen voor mij vervelend dat het dan toevallig vandaag is
quote:
Lekker hoor alles al in de verf, radiatoren voor boven dan?
Deze 3 zijn inderdaad voor boven (slaapkamers)
Die voor de bijkeuken en de woonkamer (onder raam aan voorkant) moeten nog
quote:
Enne foei spieken@work, waar Ml-etje even heel snel (vandaag ben ik wel vrij)
Sorry
Hihi
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:09:32 #213
248562 Rallydame
pi_71209974
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef James-Hetfield het volgende:
Wow heftige verbouwing.
Ben stiekem wel jaloers op alles wat jullie doen
Kom ik aan met een nieuwbouw huis.

Maar ooit, in de toekomst.....kluswoning
Kluswoningen zijn .
Dit is mijn tweede alleen is deze wel even vele malen heftiger...

En op sommige momenten (ja zo heel af en toe.... ) zou ik ook wel eens heeeeeeeeeeeel even willen dat we een nieuwbouwwoning hadden... Maar dat is echt maar heel even hoor
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:18:06 #214
248562 Rallydame
pi_71210250
Even snel een fotoloze-lunch update van de keuken

Alle keukenkastjes zijn gesteld en staan al zoals ze horen te staan (zonder deurtjes nog)
De combimagnetron en vaatwasser zijn al ingebouwd. Op dit moment is hij bezig met de plek van de zeepdispenser en dan zit het complete werkblad op zijn plek.

Ook is de glaszetter al geweest en zit er nu dus ook glas in de nieuwe keuken- en badkamerkozijnen

Alles gaat tot nu toe naar wens...

Zo... nu snel weer aan het werk
pi_71211043
Hihi mij zouden ze op het fok forum kunnen ontslaan..pfff bellen en fokken gaat goed samen

Ja soms hé zou nieuwbouw leuk zijn (vooral als ik in zo'n megawoonkamer zit).

Gaat goed joh! Ben erg benieuwd zeepdispenser bouw je die in of??
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:32:50 #216
248562 Rallydame
pi_71221523
Jaaaaaaaaaaaaaaa!! Daar is ie dan... De eerste foto van onze nieuwe keuken.
Ik vind hem zo mooi . Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Vanavond komen wel wat gedetailieerde foto's maar nu even het overzicht...

Zo was het vanmorgen:

En om half 4 stond er dit:

pi_71221581
Woei, netjes hoor!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71221916
Sjiek! Mooi die grepen ook
Super hoor!!!
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:20:01 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71222892
Mo-hooi! En wat heerlijk groot is die keukenruimte!
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:31:50 #221
248562 Rallydame
pi_71231883
Ben echt zo blij met de keuken
Wilde nog even wat foto's plaatsen maar ik kan niet meer op Photobucket. Ze zijn geupload dus ze staan er wel maar de pagina opent niet meer..
Dus morgenvroeg als hij het dan wel weer doet dan plaats ik weer wat foto's.

Leuk om te "horen" dat jullie onze keuken ook mooi vinden
pi_71235178
Mooie keuken! Een witte/lichte keuken oogt altijd wat frisser en groter dan een donkere keuken vind ik.
Ikea?
't es tit tat 't ut es!
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:15:02 #223
248562 Rallydame
pi_71239402
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:50 schreef Estelle_ het volgende:
Mooie keuken! Een witte/lichte keuken oogt altijd wat frisser en groter dan een donkere keuken vind ik.
Ikea?
Nee geen Ikea. We hebben hem gekocht bij Brugman
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:17:31 #224
248562 Rallydame
pi_71239415
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef twentemeisje het volgende:
Mo-hooi! En wat heerlijk groot is die keukenruimte!
De ruimte die we overhouden valt ons ook zeker niet tegen..
Toen er nog geen keuken stond, vonden we het echt groot en dachten dat het veeeeel kleiner zou worden als de keuken er zou staan. Maar het valt echt reuze mee...
Of praat ik nu echt onzin?
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:22:26 #225
248562 Rallydame
pi_71239434
Zooo... nu even posten wat gisteren al allemaal klaar stond toen de foto's niet mee wilde

Nog even wat close up foto's spammen..
Kookplaat (linksvoor is een wokbrander, vandaag wel ergens een foto van boven maken)

Afzuigkap

Spoelbak

En dan samen met kraan en zeepdispenser (inbouw MI-tje, was vergeten antwoord te geven eerder )

Combimagnetron (let niet op , die was het even allemaal naar de bol gestegen denk ik )

Hoek van werkbladen

Werkblad vergelijken met een plank die we zaterdag gekocht hebben. Past precies dus die maken we in de keuken voor wat leuks / handigs op te zetten

Verder kwamen ze natuurlijk ook nog het glas van de nieuwe ramen zetten..

En kwam een van onze jongste vriendinnetjes (tevens overbuurmeisje) ook kijken naar de keuken...

pi_71239586
Hmm helaassch vanavond even spieken hier klinkt iig goed
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:40:02 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71240106
Leuk! En wat een scheetje dat buurmeisje!
pi_71240920
ziet er goed uit die keuken !
pi_71241044
mooie keuken, mooi werkblad ook.
(ik vind persoonlijk alleen die handgrepen wat grof overkomen)
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:21:27 #230
248562 Rallydame
pi_71243871
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:38 schreef truttebosje het volgende:
mooie keuken, mooi werkblad ook.
(ik vind persoonlijk alleen die handgrepen wat grof overkomen)
Daar kan ik helemaal in komen..
Ik was er ook niet helemaal van overtuigd toen we gingen kiezen maar wist zeker dat het goed zou komen..
En als ik er nu voor sta vind ik het eigenlijk wel mee vallen... Het maakt hem ook wel stoerder..

Maar goed... iedereen zijn ding toch
pi_71246872
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:21 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Daar kan ik helemaal in komen..
Ik was er ook niet helemaal van overtuigd toen we gingen kiezen maar wist zeker dat het goed zou komen..
En als ik er nu voor sta vind ik het eigenlijk wel mee vallen... Het maakt hem ook wel stoerder..

Maar goed... iedereen zijn ding toch
Het zal wel komen omdat het er zoveel zijn dat het een beetje heftig overkomt.
Ik vind het trouwens niet lelijk of misstaan, ik had alleen een fijner greepje gekozen.

en ja...smaken verschillen nu eenmaal.
En je lief moet natuurlijk af en toe ook wat te vertellen hebben in huis (niet TE vaak natuurlijk haha, maar net genoeg zodat je verder lekker je gang mag gaan.)
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:58:02 #232
248562 Rallydame
pi_71247491
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef truttebosje het volgende:
(niet TE vaak natuurlijk haha, maar net genoeg zodat je verder lekker je gang mag gaan.)
Ik heb ook redelijk de vrije hand. Alleen de greepjes en de glazen achterwand niet hij wil draadglas en ik vind het niet mooi en hij wilde tegels in de hal en ik liever hetzelfde laminaat als in de woonkamer en keuken. Voor de rest is eigenlijk alles in het huis een gezamelijke keuze en heb ik mijn zin gekregen om ook boven laminaat te nemen terwijl hij liever tapijt had (zeker in de slaapkamer). Het is zo gek nog niet verdeeld..

Hij leest mee dus moet je nu een beetje tegen spreken he.... maarre je hebt gelijk hoor
pi_71254986
Och gossie dat meiske wat lief!
Hihi jouw kijkt idd een beetje bijzonder uit zijn ogen
Erg mooi, dat blad vind ik ook top! En dan een bijpassende plank erbij super hoor.
Die zeepdispenser is wel sjiekjes hoor..hoe vul je die bij vraag ik me wel even af? Hangt er een soort van koker naast het sifon?&lekker veel ruimte op je fornuis scheelt pannen schuiven.
Ik vind het dus helemaal mooi, en die handgrepen vond/vind ik ook juist stoer, echte eyecatchers (lees boense ).
Nou mijn relaas is klaar
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:59:36 #234
248562 Rallydame
pi_71265037
In het kastje zit een soort van flesje die je er gewoon van af kan schroeven. Maar je kan ook het pompje er van af halen en dan van boven alles er in gieten

In mijn eerste huis had ik het ook en in het begin schroefte ik nog netjes van onderen het flesje er van af, maar op een gegeven moment ging dat gewoon van boven Niet helemaal de manier dus ik ga me weer aanleren het netjes vanuit het kastje bij te vullen
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:14:15 #235
263797 KlusDavekuh
Dat smeren we wel dicht...
pi_71268054
Yo zuske! Toch maar even een acount aangemaakt hier om te kunnen reageren op je vette keuken! Ziet er allemaal netjes uit.
Heb nog even gedacht om ook maar eens een topic aan te maken voor me huisje. Aangezien de mensen hier nogal van klushuizen houden merk ik haha. Maar ik denk dat ik daar wel erg laat mee ben he

Kus van je broer!
pi_71275172
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:59 schreef Rallydame het volgende:
In het kastje zit een soort van flesje die je er gewoon van af kan schroeven. Maar je kan ook het pompje er van af halen en dan van boven alles er in gieten

In mijn eerste huis had ik het ook en in het begin schroefte ik nog netjes van onderen het flesje er van af, maar op een gegeven moment ging dat gewoon van boven Niet helemaal de manier dus ik ga me weer aanleren het netjes vanuit het kastje bij te vullen
Aha dat kende ik niet . Klusze voor vandaag!
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 09:33:11 #237
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_71276421
Nette keuken is het geworden ! geen knalkleur, gewoon lekker tijdloze moderne keuken

Maar zou het niet mooier zijn geweest dat het aanrechtblad in verstek gezaagd was ipv zo aan elkaar ?
Of was dat niet mogelijk ? Komen er verder gewoon tegels boven het aanrechtblad ? of gaan jullie dat anders wegwerken ?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:00:18 #238
248562 Rallydame
pi_71278683
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:14 schreef KlusDavekuh het volgende:
Yo zuske! Toch maar even een acount aangemaakt hier om te kunnen reageren op je vette keuken! Ziet er allemaal netjes uit.
Heb nog even gedacht om ook maar eens een topic aan te maken voor me huisje. Aangezien de mensen hier nogal van klushuizen houden merk ik haha. Maar ik denk dat ik daar wel erg laat mee ben he

Kus van je broer!
Hee broertje!! Wat leuk dat je mee leest en post
Voor klushuizen en achteraf posten is het nooit te laat. Geloof me... dit willen ze wel zien hoor
Gewoon op het net gooien die handel

Dinsdagaaf bij jou aan de klus of moet je werken?

Kus
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:08:21 #239
248562 Rallydame
pi_71278919
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Nette keuken is het geworden ! geen knalkleur, gewoon lekker tijdloze moderne keuken

knip - foto

Maar zou het niet mooier zijn geweest dat het aanrechtblad in verstek gezaagd was ipv zo aan elkaar ?
Of was dat niet mogelijk ? Komen er verder gewoon tegels boven het aanrechtblad ? of gaan jullie dat anders wegwerken ?
Tnx
Het aanrechtblad was al zo geleverd bij ons dus veel keuze hadden we zelf niet. Als we zelf de keuken hadden geplaatst was het wel verstek geweest hoor. Alleen ja nu... nu ging het even anders. Moet zeggen dat ik het nog best wel mooi vind, het was wel even wennen...
Er komen geen tegels in de keuken. We willen tussen kookplaat en afzuigkap een glasplaat (vraag is of het draadglas is of bijv mat glas, die discussie loopt nog) tegen de spetters maar verder wordt de muur alleen nog gelatext.
Misschien dat er nog een klein opstaand randje in hetzelfde patroon als het werkblad komt (soort plint) en dat die dan helemaal rond loopt. Het lijkt mij alleen dan veel te druk dus daar moeten we nog even hard over nadenken. De vensterbank (achter kraan) willen we namelijk ook al in hetzelfde patroon doen als het werkblad.

De muren worden overigens bruin gelatext.
pi_71280158
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Voor klushuizen en achteraf posten is het nooit te laat. Geloof me... dit willen ze wel zien hoor

pi_71287107
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Dinsdagaaf bij jou aan de klus of moet je werken?

Kus

kom maar op met dat topic!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:40:30 #242
263797 KlusDavekuh
pi_71301642
Ik zal dan maar eens gaan kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Jij doet dat via photobucket toch? Ik ga op onderzoek...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:56:42 #243
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71302247
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef KlusDavekuh het volgende:
Ik zal dan maar eens gaan kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Jij doet dat via photobucket toch? Ik ga op onderzoek...
Tinypic is makkelijker in gebruik

Leuk, een topic erbij! Ben benieuwd, je zus is immers ook flink en goed bezig!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71303294
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef KlusDavekuh het volgende:
Leuk!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:36:02 #245
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71303706
Een topic van RallyBroertje .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:17:05 #246
263797 KlusDavekuh
pi_71304935
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:36 schreef twentemeisje het volgende:
Een topic van RallyBroertje .
O oh...ben bang dat ik nu al de verkeerde naam heb gekozen Ondertussen ben ik al druk bezig met het uitzoeken van de foto`s. Dus het topic zal toch gaan volgen. Ook hier zal Rallydame veelvuldig te zien zijn
pi_71308223
leuk hoor! Ennuh misschien kun je nog een herdoop aanvragen
pi_71310099
Mooie keuken ! Succes nog met de verdere projecten!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:57:30 #249
263950 Knutselhoek
Klussende ouders
pi_71316357
Die keuken ziet er mooi uit ben benieuwd naar de rest dat zal vast mooi worden.
Geen klustopic van mij wel reacties
  maandag 27 juli 2009 @ 10:10:56 #250
248562 Rallydame
pi_71358102
Nog meer familie!!!

De laatste dagen is er niet heel veel te melden. Er is veel gebeurd wat niet echt fotowaardig is.
Vrijdagavond ben ik begonnen met het schuren van het raam- en deurkozijn op onze slaapkamer
Zaterdag zijn we weer bij de bouwmarkt geweest (kost stiekem toch wel wat tijd ) en hebben we 's avonds het plafond nisje / hoekje afgemaakt (zal ik morgen wel een foto van posten)
Gisteren ben ik in m'n eentje gaan klussen ( moest werken) en heb ik naast schuren, beetje opruimen, slotplaatjes verwijderen , ook de keuken nog ingepakt. Toch zonde als die nu al zou beschadigen. Verder heb ik nog iets gedaan maar ben benieuwd of dat ziet dus dat roep ik vanavond wel (anders leest ie het hier en das minder leuk )

Vanavond verder met het schuren van het raam- en deurkozijn van de voor slaapkamer en dan zijn alle slaapkamers weer geschuurd en klaar voor de grondverf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')