Wij krijgen juist net weer wat moed terug na een weekend dipje

. Vrijdagavond en zaterdagavond niets gedaan en zondag konden we er weer fris tegen. Nu scheelt het ook dat gisteren en vandaag 2 mijlpalen zijn natuurlijk
Gisteren kwam de aannemer namelijk het nieuwe keukenraam zetten... En na verrassing voor mij bleek ook het badkamerraam geplaatst te worden
De keuken alvast een beetje voor en na...
Zo troffen we hem aan op 24 april: (exclusief tafel, stoeltjes en accesoires natuurlijk)
![]()
Close up raam
![]()
Er zat nog een muur tussen woonkamer en keuken en deze was niet lang na sleuteloverdracht verleden tijd
![]()
Elektra, afvoer en gas werden nieuw aangelegd en de gasmeter werd verplaatst. Ook kwam er een nieuwe vloer en werd alles gestuct
![]()
![]()
![]()
Het raam, wat een groot geheel was, werd vervangen door een model met 2 kiepraampjes bovenin:
![]()
Natuurlijk hadden wij de pech dat het enorm regende
Enige ontbrekende aan deze voor / na is de keuken zoals die wordt, maar daar hoeven jullie (en wij) niet heel veel langer op te wachten want deze wordt vandaag geplaatst
Het badkamerraam werd ook vervangen (was stuk en het kiepraam zat voor ons aan de verkeerde kant)
Voor (kan zo snel geen foto van buiten vinden

)
![]()
Na
![]()
Morgen wordt het glas er bij beide ramen ingezet dus is dat ook weer gebeurd.
Ook hebben de mannen er gisteren al even voor gezorgd dat alle stopcontacten, gas en water vrij was van stucwerk
![]()
Mochten jullie je afvragen waarom ik zo laat nog een update post terwijl morgen om half 8 de keukenman wordt verwacht...

is een uurtje geleden opgepiept bij de brandweer dus.... dan ben ik ook weer klaarwakker.

Dus ja.... dan maar meteen even updaten...
Vanavond of morgenvroeg dus weer een update over de keuken