abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71239586
Hmm helaassch vanavond even spieken hier klinkt iig goed
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:40:02 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71240106
Leuk! En wat een scheetje dat buurmeisje!
pi_71240920
ziet er goed uit die keuken !
pi_71241044
mooie keuken, mooi werkblad ook.
(ik vind persoonlijk alleen die handgrepen wat grof overkomen)
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:21:27 #230
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71243871
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:38 schreef truttebosje het volgende:
mooie keuken, mooi werkblad ook.
(ik vind persoonlijk alleen die handgrepen wat grof overkomen)
Daar kan ik helemaal in komen..
Ik was er ook niet helemaal van overtuigd toen we gingen kiezen maar wist zeker dat het goed zou komen..
En als ik er nu voor sta vind ik het eigenlijk wel mee vallen... Het maakt hem ook wel stoerder..

Maar goed... iedereen zijn ding toch
pi_71246872
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:21 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Daar kan ik helemaal in komen..
Ik was er ook niet helemaal van overtuigd toen we gingen kiezen maar wist zeker dat het goed zou komen..
En als ik er nu voor sta vind ik het eigenlijk wel mee vallen... Het maakt hem ook wel stoerder..

Maar goed... iedereen zijn ding toch
Het zal wel komen omdat het er zoveel zijn dat het een beetje heftig overkomt.
Ik vind het trouwens niet lelijk of misstaan, ik had alleen een fijner greepje gekozen.

en ja...smaken verschillen nu eenmaal.
En je lief moet natuurlijk af en toe ook wat te vertellen hebben in huis (niet TE vaak natuurlijk haha, maar net genoeg zodat je verder lekker je gang mag gaan.)
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:58:02 #232
248562 Rallydame
pi_71247491
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef truttebosje het volgende:
(niet TE vaak natuurlijk haha, maar net genoeg zodat je verder lekker je gang mag gaan.)
Ik heb ook redelijk de vrije hand. Alleen de greepjes en de glazen achterwand niet hij wil draadglas en ik vind het niet mooi en hij wilde tegels in de hal en ik liever hetzelfde laminaat als in de woonkamer en keuken. Voor de rest is eigenlijk alles in het huis een gezamelijke keuze en heb ik mijn zin gekregen om ook boven laminaat te nemen terwijl hij liever tapijt had (zeker in de slaapkamer). Het is zo gek nog niet verdeeld..

Hij leest mee dus moet je nu een beetje tegen spreken he.... maarre je hebt gelijk hoor
pi_71254986
Och gossie dat meiske wat lief!
Hihi jouw kijkt idd een beetje bijzonder uit zijn ogen
Erg mooi, dat blad vind ik ook top! En dan een bijpassende plank erbij super hoor.
Die zeepdispenser is wel sjiekjes hoor..hoe vul je die bij vraag ik me wel even af? Hangt er een soort van koker naast het sifon?&lekker veel ruimte op je fornuis scheelt pannen schuiven.
Ik vind het dus helemaal mooi, en die handgrepen vond/vind ik ook juist stoer, echte eyecatchers (lees boense ).
Nou mijn relaas is klaar
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:59:36 #234
248562 Rallydame
pi_71265037
In het kastje zit een soort van flesje die je er gewoon van af kan schroeven. Maar je kan ook het pompje er van af halen en dan van boven alles er in gieten

In mijn eerste huis had ik het ook en in het begin schroefte ik nog netjes van onderen het flesje er van af, maar op een gegeven moment ging dat gewoon van boven Niet helemaal de manier dus ik ga me weer aanleren het netjes vanuit het kastje bij te vullen
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:14:15 #235
263797 KlusDavekuh
Dat smeren we wel dicht...
pi_71268054
Yo zuske! Toch maar even een acount aangemaakt hier om te kunnen reageren op je vette keuken! Ziet er allemaal netjes uit.
Heb nog even gedacht om ook maar eens een topic aan te maken voor me huisje. Aangezien de mensen hier nogal van klushuizen houden merk ik haha. Maar ik denk dat ik daar wel erg laat mee ben he

Kus van je broer!
pi_71275172
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:59 schreef Rallydame het volgende:
In het kastje zit een soort van flesje die je er gewoon van af kan schroeven. Maar je kan ook het pompje er van af halen en dan van boven alles er in gieten

In mijn eerste huis had ik het ook en in het begin schroefte ik nog netjes van onderen het flesje er van af, maar op een gegeven moment ging dat gewoon van boven Niet helemaal de manier dus ik ga me weer aanleren het netjes vanuit het kastje bij te vullen
Aha dat kende ik niet . Klusze voor vandaag!
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 09:33:11 #237
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_71276421
Nette keuken is het geworden ! geen knalkleur, gewoon lekker tijdloze moderne keuken

Maar zou het niet mooier zijn geweest dat het aanrechtblad in verstek gezaagd was ipv zo aan elkaar ?
Of was dat niet mogelijk ? Komen er verder gewoon tegels boven het aanrechtblad ? of gaan jullie dat anders wegwerken ?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:00:18 #238
248562 Rallydame
pi_71278683
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:14 schreef KlusDavekuh het volgende:
Yo zuske! Toch maar even een acount aangemaakt hier om te kunnen reageren op je vette keuken! Ziet er allemaal netjes uit.
Heb nog even gedacht om ook maar eens een topic aan te maken voor me huisje. Aangezien de mensen hier nogal van klushuizen houden merk ik haha. Maar ik denk dat ik daar wel erg laat mee ben he

Kus van je broer!
Hee broertje!! Wat leuk dat je mee leest en post
Voor klushuizen en achteraf posten is het nooit te laat. Geloof me... dit willen ze wel zien hoor
Gewoon op het net gooien die handel

Dinsdagaaf bij jou aan de klus of moet je werken?

Kus
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:08:21 #239
248562 Rallydame
pi_71278919
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Nette keuken is het geworden ! geen knalkleur, gewoon lekker tijdloze moderne keuken

knip - foto

Maar zou het niet mooier zijn geweest dat het aanrechtblad in verstek gezaagd was ipv zo aan elkaar ?
Of was dat niet mogelijk ? Komen er verder gewoon tegels boven het aanrechtblad ? of gaan jullie dat anders wegwerken ?
Tnx
Het aanrechtblad was al zo geleverd bij ons dus veel keuze hadden we zelf niet. Als we zelf de keuken hadden geplaatst was het wel verstek geweest hoor. Alleen ja nu... nu ging het even anders. Moet zeggen dat ik het nog best wel mooi vind, het was wel even wennen...
Er komen geen tegels in de keuken. We willen tussen kookplaat en afzuigkap een glasplaat (vraag is of het draadglas is of bijv mat glas, die discussie loopt nog) tegen de spetters maar verder wordt de muur alleen nog gelatext.
Misschien dat er nog een klein opstaand randje in hetzelfde patroon als het werkblad komt (soort plint) en dat die dan helemaal rond loopt. Het lijkt mij alleen dan veel te druk dus daar moeten we nog even hard over nadenken. De vensterbank (achter kraan) willen we namelijk ook al in hetzelfde patroon doen als het werkblad.

De muren worden overigens bruin gelatext.
pi_71280158
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Voor klushuizen en achteraf posten is het nooit te laat. Geloof me... dit willen ze wel zien hoor

pi_71287107
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Dinsdagaaf bij jou aan de klus of moet je werken?

Kus

kom maar op met dat topic!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:40:30 #242
263797 KlusDavekuh
pi_71301642
Ik zal dan maar eens gaan kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Jij doet dat via photobucket toch? Ik ga op onderzoek...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:56:42 #243
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71302247
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef KlusDavekuh het volgende:
Ik zal dan maar eens gaan kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Jij doet dat via photobucket toch? Ik ga op onderzoek...
Tinypic is makkelijker in gebruik

Leuk, een topic erbij! Ben benieuwd, je zus is immers ook flink en goed bezig!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71303294
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef KlusDavekuh het volgende:
Leuk!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:36:02 #245
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71303706
Een topic van RallyBroertje .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:17:05 #246
263797 KlusDavekuh
pi_71304935
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:36 schreef twentemeisje het volgende:
Een topic van RallyBroertje .
O oh...ben bang dat ik nu al de verkeerde naam heb gekozen Ondertussen ben ik al druk bezig met het uitzoeken van de foto`s. Dus het topic zal toch gaan volgen. Ook hier zal Rallydame veelvuldig te zien zijn
pi_71308223
leuk hoor! Ennuh misschien kun je nog een herdoop aanvragen
pi_71310099
Mooie keuken ! Succes nog met de verdere projecten!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:57:30 #249
263950 Knutselhoek
Klussende ouders
pi_71316357
Die keuken ziet er mooi uit ben benieuwd naar de rest dat zal vast mooi worden.
Geen klustopic van mij wel reacties
  maandag 27 juli 2009 @ 10:10:56 #250
248562 Rallydame
pi_71358102
Nog meer familie!!!

De laatste dagen is er niet heel veel te melden. Er is veel gebeurd wat niet echt fotowaardig is.
Vrijdagavond ben ik begonnen met het schuren van het raam- en deurkozijn op onze slaapkamer
Zaterdag zijn we weer bij de bouwmarkt geweest (kost stiekem toch wel wat tijd ) en hebben we 's avonds het plafond nisje / hoekje afgemaakt (zal ik morgen wel een foto van posten)
Gisteren ben ik in m'n eentje gaan klussen ( moest werken) en heb ik naast schuren, beetje opruimen, slotplaatjes verwijderen , ook de keuken nog ingepakt. Toch zonde als die nu al zou beschadigen. Verder heb ik nog iets gedaan maar ben benieuwd of dat ziet dus dat roep ik vanavond wel (anders leest ie het hier en das minder leuk )

Vanavond verder met het schuren van het raam- en deurkozijn van de voor slaapkamer en dan zijn alle slaapkamers weer geschuurd en klaar voor de grondverf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')