Daar kan ik helemaal in komen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:38 schreef truttebosje het volgende:
mooie keuken, mooi werkblad ook.
(ik vind persoonlijk alleen die handgrepen wat grof overkomen)
Het zal wel komen omdat het er zoveel zijn dat het een beetje heftig overkomt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:21 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal in komen..
Ik was er ook niet helemaal van overtuigd toen we gingen kiezen maarwist zeker dat het goed zou komen..
En als ik er nu voor sta vind ik het eigenlijk wel mee vallen... Het maakt hem ook wel stoerder..![]()
Maar goed... iedereen zijn ding toch
Ik heb ook redelijk de vrije hand. Alleen de greepjes en de glazen achterwand niet hij wil draadglas en ik vind het niet mooi en hij wilde tegels in de hal en ik liever hetzelfde laminaat als in de woonkamer en keuken. Voor de rest is eigenlijk alles in het huis een gezamelijke keuze en heb ik mijn zin gekregen om ook boven laminaat te nemen terwijl hij liever tapijt had (zeker in de slaapkamer). Het is zo gek nog niet verdeeld..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef truttebosje het volgende:
(niet TE vaak natuurlijk haha, maar net genoeg zodat je verder lekker je gang mag gaan.)
Aha dat kende ik nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:59 schreef Rallydame het volgende:
In het kastje zit een soort van flesje die je er gewoon van af kan schroeven. Maar je kan ook het pompje er van af halen en dan van boven alles er in gieten![]()
In mijn eerste huis had ik het ook en in het begin schroefte ik nog netjes van onderen het flesje er van af, maar op een gegeven moment ging dat gewoon van bovenNiet helemaal de manier dus ik ga me weer aanleren het netjes vanuit het kastje bij te vullen
![]()
Hee broertje!! Wat leuk dat je mee leest en postquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:14 schreef KlusDavekuh het volgende:
Yo zuske! Toch maar even een acount aangemaakt hier om te kunnen reageren op je vette keuken! Ziet er allemaal netjes uit.
Heb nog even gedacht om ook maar eens een topic aan te maken voor me huisje. Aangezien de mensen hier nogal van klushuizen houden merk ik haha. Maar ik denk dat ik daar wel erg laat mee ben he![]()
Kus van je broer!
Tnxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Nette keuken is het geworden !geen knalkleur, gewoon lekker tijdloze moderne keuken
![]()
knip - foto
Maar zou het niet mooier zijn geweest dat het aanrechtblad in verstek gezaagd was ipv zo aan elkaar ?
Of was dat niet mogelijk ?Komen er verder gewoon tegels boven het aanrechtblad ? of gaan jullie dat anders wegwerken ?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Hee broertje!! Wat leuk dat je mee leest en post![]()
Voor klushuizen en achteraf posten is het nooit te laat. Geloof me... dit willen ze wel zien hoor![]()
Gewoon op het net gooien die handel![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:00 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Hee broertje!! Wat leuk dat je mee leest en post![]()
Voor klushuizen en achteraf posten is het nooit te laat. Geloof me... dit willen ze wel zien hoor![]()
Gewoon op het net gooien die handel![]()
Dinsdagaaf bij jou aan de klus of moet je werken?
Kus
Tinypic is makkelijker in gebruikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef KlusDavekuh het volgende:
Ik zal dan maar eens gaan kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Jij doet dat via photobucket toch? Ik ga op onderzoek...
Leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef KlusDavekuh het volgende:
Ik zal dan maar eens gaan kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Jij doet dat via photobucket toch? Ik ga op onderzoek...
O oh...ben bang dat ik nu al de verkeerde naam heb gekozenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |