quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
8-12 juni.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:00 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Thanks... hier heb ik wat aan.
Wanneer is de WWDC?
Die zijn er nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:57 schreef Maraca het volgende:
Kom maar op met die sappige iPhone roddels
Als ik je vriend was, zou ik je heel hard uitlachen en je daarna je N96 teruggeven en mijn iPhone afpakkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:27 schreef Chav het volgende:
Ik heb zelf de N96 maar nu kwam gisteren mn vriend met de iphone 16gb binnen. Uiteraard heb ik m al ingepiktMoet zeggen dat ik m stiekem toch wel leuk vind (terwijl ik m eerst niks vond). Maar toch twijfel ik....
De nieuwe iPhone en iPod touch krijgen een scherm met een hogere resolutie dan op het huidige model en kunnen HD-video afspelen in 720p en 1080i. Dat meldt PhoneNews.com, dat zich baseert op een uitgelekte memo van Apple over een nieuwe, bijna 100 dollar kostende av-kabel (77 euro) voor de iPhone.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:57 schreef Maraca het volgende:
Kom maar op met die sappige iPhone roddels
en slaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als ik je vriend was, zou ik je heel hard uitlachen en je daarna je N96 teruggeven en mijn iPhone afpakken
Ik wil sappige roddels over de 3G. Niet over een iPhone die ik niet heb of ga krijgenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone en iPod touch krijgen een scherm met een hogere resolutie dan op het huidige model en kunnen HD-video afspelen in 720p en 1080i. Dat meldt PhoneNews.com, dat zich baseert op een uitgelekte memo van Apple over een nieuwe, bijna 100 dollar kostende av-kabel (77 euro) voor de iPhone.
De nieuwe kabel zou zowel HD- als SD-beelden kunnen doorgeven en geïntroduceerd worden om de verkoop van HD-video in de iTunes Store te stimuleren.
Volgens PhoneNews kan de gebruiker straks HD-videofilms direct op zijn iPhone downloaden, maar ook de Wi-Fi-verbinding van de iPhone en de nieuwe kabel gebruiken om HD-video's vanaf zijn computer naar zijn HD-tv te streamen. Hiermee zou de iPhone een alternatief worden voor de Apple TV.
Als ik m wil kan ik m zo nemenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als ik je vriend was, zou ik je heel hard uitlachen en je daarna je N96 teruggeven en mijn iPhone afpakken
Wat? Je vriend of de iphone?quote:
Wat een hoop Apekoek (*hihi*). Die kabel zegt helemaal niets over een hogere resolutie op een nieuwe iPhone. Het zou best kunnen, maar dan nog, wie gaat er nou HD film op een iPhone kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone en iPod touch krijgen een scherm met een hogere resolutie dan op het huidige model en kunnen HD-video afspelen in 720p en 1080i. Dat meldt PhoneNews.com, dat zich baseert op een uitgelekte memo van Apple over een nieuwe, bijna 100 dollar kostende av-kabel (77 euro) voor de iPhone.
De nieuwe kabel zou zowel HD- als SD-beelden kunnen doorgeven en geïntroduceerd worden om de verkoop van HD-video in de iTunes Store te stimuleren.
Volgens PhoneNews kan de gebruiker straks HD-videofilms direct op zijn iPhone downloaden, maar ook de Wi-Fi-verbinding van de iPhone en de nieuwe kabel gebruiken om HD-video's vanaf zijn computer naar zijn HD-tv te streamen. Hiermee zou de iPhone een alternatief worden voor de Apple TV.
Lijkt me toch wel.. Waarom zou je zo'n kabel erbij doen/kunnen kopen als hij de output daarvoor niet kan leveren?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:20 schreef portier het volgende:
[..]
Wat een hoop Apekoek (*hihi*). Die kabel zegt helemaal niets over een hogere resolutie op een nieuwe iPhone. Het zou best kunnen, maar dan nog, wie gaat er nou HD film op een iPhone kijken. En je bewering dat een iPhone een alternatief is voor een Apple TV is helemaal onzin natuurlijk. Een HD film is 3,5 GB, als er een 32 GB versie uitkomt kan je nog niet eens 10 films erop zetten. En dan hou je geen enkele ruimte over voor waar de iPhone voor is bedoeld, muziek, foto's, podcasts en binnenkort navigatie.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Swindler het volgende:
Als ik nu een Iphone 3G 16GB haal bij T-mobile staat daar dan 100% zeker firmware 2.2.1 op?
Maakt dat wat uit dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Swindler het volgende:
Als ik nu een Iphone 3G 16GB haal bij T-mobile staat daar dan 100% zeker firmware 2.2.1 op?
Die kabel gebruik je toch om te streamen, of ben ik nou gek? Dan hoeft de iPhone dat dus nog niet te ondersteunen. Maar wat ik al zei, dat is mogelijk. En dan nog steeds is de vergelijking met een Apple TV onzin, want je gaat de films niet kleiner maken als je ze daarna naar een TV wilt streamen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel.. Waarom zou je zo'n kabel erbij doen/kunnen kopen als hij de output daarvoor niet kan leveren?
Daarnaast is het natuurlijk je eigen keuze hoe je je ruimte indeeld en is een HD film geen 3,5 GB aangezien de afmetingen van de film veel kleiner zijn als je ze op een iPhone/Pod wilt kijken.
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt. Ik weet dat de overige kosten bij iedereen oplopen, maar aan het eind van de maand toch niet op de rekening komen (foutje in het systeem) en dat er een vertraging in het systeem zit waardoor je niet altijd naar je actuele status kijkt. En het is een beetje storingsgevoel. Korreltje zout is dus aanbevolen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef KarnSuk het volgende:
Mijn overige kosten bij T-Mobile worden steeds meer. Terwijl ik nog geens bel of sms. Ik heb ook in een keer 0 belminuten. Hebben meer mensen hier last van?
Sorry ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet de hele discussie had gelezen.. Maar dat is idd onzinquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:42 schreef portier het volgende:
[..]
Die kabel gebruik je toch om te streamen, of ben ik nou gek? Dan hoeft de iPhone dat dus nog niet te ondersteunen. Maar wat ik al zei, dat is mogelijk. En dan nog steeds is de vergelijking met een Apple TV onzin, want je gaat de films niet kleiner maken als je ze daarna naar een TV wilt streamen.
ooh, maar als iemand anders hem koopt is dat lang niet zeker. Alleen als jij m koopt, want dat vroeg jequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja , voor de unlock , diegene waar ik hem van wil kopen heeft hem vandaag gekregen
Probeer je het dan via Wifi of met internet van je telefoon?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb de laatste tijd het gezeik dat als er een update is voor een bepaald programma hij niet update. Downloaden e.d. doet hij en dan krijg ik de foutmelding dat het niet overgezet is etc.. Enige oplossing is om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren. Iemand ook last van?
Via Itunes. Met kabel dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probeer je het dan via Wifi of met internet van je telefoon?
Ok, en wat nu als je via Wifi via de appstore (dus op je iPhone) de updates binnenhaald? Krijg je dan dezelfde foutmelding?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duh, daar had ik al gekeken. Denk je dat ik zelf niet eerst ga zoeken voordat ik hier de vraag stel? Alleen kon ik via google nergens een oplossing vinden. Niet alles is zo te googelen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En echt recent zijn die artikelen die ik via google heb gevonden niet, dus ik heb daar niet veel aan.
Jailbreak?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb de laatste tijd het gezeik dat als er een update is voor een bepaald programma hij niet update. Downloaden e.d. doet hij en dan krijg ik de foutmelding dat het niet overgezet is etc.. Enige oplossing is om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren. Iemand ook last van?
Misscghien een idee om de volgende keer normaal te reageren als je nog hulp nodig hebtquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duh, daar had ik al gekeken. Denk je dat ik zelf niet eerst ga zoeken voordat ik hier de vraag stel? Alleen kon ik via google nergens een oplossing vinden. Niet alles is zo te googelen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En echt recent zijn die artikelen die ik via google heb gevonden niet, dus ik heb daar niet veel aan.
door de bomen het bos niet meer zien.. Dat is zo'n verschrikkelijk opmerkingquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Opgelost.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:22 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb mijn iPhone gejailbreaked
Dat had ik ook de afgelopen dagen. En GPRS werkte dan wel. Gister kwam ik op t idee op mn iphone even helemaal uit te zetten, en dat leek te helpen, maar vanavond was het weer raak.. super-irriquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef timbob het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen zo slecht internet. Ik kan 2 - 3 pagina's bezoeken en dan kan de server niet meer bereikt worden. Dan moet ik Safari weer uitzetten en dan doet hij het weer even.
Soms na het opnieuw opstarten doet hij het weer een tijdje en dan valt het weer weg..
Heeft t-mobile een storing? Of is m'n telefoon gewoon brak...
Yum yumquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
bij mij wel.quote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef newyorkcity het volgende:
He!
Er is al heel veel gezegd over die extra kosten enzo bij t-mobile? Maar aan het eind van de maand is het bij de meeste mensen weg toch?
je apps hangen aan het iTunes account.quote:Op zondag 26 april 2009 18:37 schreef Nashje het volgende:
Vraagjes:
- Ik heb een tijdelijke simkaart meegekregen van Hi. Waarom? Dunno. Maar nu vraag ik me af, als ik een account aanmaak in iTunes, en vervolgens allerlei apps ga bestellen, kan ik die ook nog gebruiken als ik dalijk weer mijn oude nummer kan gebruiken? Of moet ik dan weer een nieuw account aanmaken en alle apps opnieuw kopen?
Internetten zonder internet abonnement kan alleen via wifi dan. Via GPRS gaat het je gewoon dik geld kosten inderdaad.quote:- Kun je internetten zonder dat je een internet abo hebt? Want ben wel van plan mijn normale simkaart erin te duwen, maar ben bang dat als ik een of andere internetverbinding activeer dat de kosten me in m'n nek lopen.
Dank alvast.
Sja ik koop wel vaker wat op marktplaats, het is een bepaald gevoel wat je bij een advertentie krijgt.quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef djac1 het volgende:
Iemand ervaring met een iPhone kopen via marktplaats of is de veiligste optie gewoon een abbo nemen?
Bij eentje vroeg ik kan je het ophalen?Antwoord van diegene: Nee, dat is niet mogelijk....... Voor zoon bedrag ga ik het echt wel ophalen hoor..
Cydia meuk neemt ook het nodige in hequote:Op maandag 27 april 2009 01:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoeveel mag het geheugen zijn bij overige? Ik hebt rond de 600/700 mb. Waar staat dat overige voor? Wat voor bestanden zijn het? Ik heb wel veel apps en games er op staan.
Smsjes i guess. Verder weet ik 't niet.quote:Op maandag 27 april 2009 01:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoeveel mag het geheugen zijn bij overige? Ik hebt rond de 600/700 mb. Waar staat dat overige voor? Wat voor bestanden zijn het? Ik heb wel veel apps en games er op staan.
SMS kan in principe niet zo hard gaan, een smsje is 1 kb ofzo dusquote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Smsjes i guess. Verder weet ik 't niet.
Ik heb hiervoor altijd Nokia gehad. Je went er heel snel aan. En als je em eenmaal hebt dan wil je nooit meer een andere telefoonquote:Op maandag 27 april 2009 14:59 schreef MaartenGrendel het volgende:
Omdat Orange overgenomen wordt door T-Mobile mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken, ik kan onder andere kiezen uit een iPhone 16GB. Is dit een goed idee als je Nokia gewend bent (en dan bedoel ik me name de indeling van de UI en bestand zijn tegen lompheid), of zijn er betere alternatieven?
Scheurtjes aan de achterkantquote:
Ja klopt, maar smsjes worden wel onder Overige geplaatst.quote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
SMS kan in principe niet zo hard gaan, een smsje is 1 kb ofzo dus
Klinkt goed, maar is de iPhone ook een beetje stevig?quote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor altijd Nokia gehad. Je went er heel snel aan. En als je em eenmaal hebt dan wil je nooit meer een andere telefoon.
Volgens mij wel redelijk. Afgezien van haarscheurtjes waar sommigen last van hebben... Maarja, als je ermee gaat gooien, of 'm in het water laat vallen, dan kan het slecht aflopen. Sommige Nokia's konden daar wel tegen... Dus ja, de iPhone is stevig, tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar is de iPhone ook een beetje stevig?
Euhhh die haarscheurtjes komen er vanzelf in hoorquote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk. Afgezien van haarscheurtjes waar sommigen last van hebben... Maarja, als je ermee gaat gooien, of 'm in het water laat vallen, dan kan het slecht aflopen. Sommige Nokia's konden daar wel tegen... Dus ja, de iPhone is stevig, tot op zekere hoogte.
I know, I know. Heb zelf ook bij de dockconnector haarscheurtjes die er zonder vallen of iets ingekomen zijn. Ik reageerde alleen op het feit dat je, uit het feit dat er haarscheurtjes kunnen ontstaan, kunt concluderen dat de iPhone niet onbreekbaar is, zeg maar.quote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Euhhh die haarscheurtjes komen er vanzelf in hoorIk heb mijn iPhone nooit laten vallen en er zaten 2 scheuren in. In kleine en 1 grote
Heb je hier iets aan?quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef SinjiOnO het volgende:
Whoaaaa... mijn HOME knop doet het niet meer! WTF? Kan ik er zelf nog wat aan doen? Ik wil hem namelijk niet weken kwijt bij de reparatie.. Heb zelf al de firmware opnieuw geïnstalleerd, geen baat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
Echt relax! Iedereen behandelt me ineens met respect enzo.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
Echt relax! Iedereen behandelt me ineens met respect enzo.
Hij werkt wel, maar wel soms met wat probleempjes. Batterij snel leeg, niet op willen laden, uitvallen.. Dat is mijn ervaring in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef super-muffin het volgende:
Zijn er al mensen die de 3.0 beta gebruiken? Ik ben bezig met een app voor 3.0, en die wil ik binnenkort gaan testen, maar ik ben een beetje huiverig om een beta OS op mijn eigen iPhone te installeren.
Werken alle apps gewoon en blijft alle data staan?
Anders ga ik maar opzoek naar een goedekope iPhone/iPod touch
Godsammequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
Echt relax! Iedereen behandelt me ineens met respect enzo. Je kunt er heel veel mee. Is nog wel even wennen. En jammer dat ik nog even moet wachten op m'n internetabo.
Die appstore is wel briljant hoor.
quote:
Dat dusquote:Echt relax! Iedereen behandelt me ineens met respect enzo.
Het is gewoon een statusverhogend apparaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is gewoon een feit..
[..]
respect!
statusverhogend, libidoverhogend, penisverlengengd.. Wat jij wilquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is gewoon een statusverhogend apparaat
Hm, ik twijfel nog. Bovendien vind ik het ontbreken van Bleutooth en de matige resolutie van de camera zo op het eerste gezicht wel grote minpunten.quote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk. Afgezien van haarscheurtjes waar sommigen last van hebben... Maarja, als je ermee gaat gooien, of 'm in het water laat vallen, dan kan het slecht aflopen. Sommige Nokia's konden daar wel tegen... Dus ja, de iPhone is stevig, tot op zekere hoogte.
Camera is jammer maar ik neem toch niet zoveel foto's dus die kon ik wel missen. Bluetooth is al wel een app voor maar dan moet je foon gejailbreaked zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hm, ik twijfel nog. Bovendien vind ik het ontbreken van Bleutooth en de matige resolutie van de camera zo op het eerste gezicht wel grote minpunten.
Mja op zich gebruik ik m'n N73 nu ook alleen voor snapshots, voor het echte werk heb ik een Canon 40D. Bluetooth is gewoon handig maar ik heb niet zo'n zin om dat ding te hacken ivm garantie. Hoe is de browser, internet 't een beetje makkelijk en vooral belangrijk, werkt 't een beetje snel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:14 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Camera is jammer maar ik neem toch niet zoveel foto's dus die kon ik wel missen. Bluetooth is al wel een app voor maar dan moet je foon gejailbreaked zijn
Verder is het echt een superaanrader en zou ik er niet te lang over twijfelen
Binnenkort komt bluetooth.. met 3.0 dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hm, ik twijfel nog. Bovendien vind ik het ontbreken van Bleutooth en de matige resolutie van de camera zo op het eerste gezicht wel grote minpunten.
Ben morgen pas vrij en dan ergens belt T-Mobile me ook terug.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Skv het volgende:
Gast, ga naar een T-mobile winkel en speel er wat mee.
Kijk das goed om te weten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Binnenkort komt bluetooth.. met 3.0 dus.
Dan geef je aan er nog even naar te willen kijken en vraag je of ze de volgende dag terugbellen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ben morgen pas vrij en dan ergens belt T-Mobile me ook terug.
Jailbreaken kun je gewoon doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Mja op zich gebruik ik m'n N73 nu ook alleen voor snapshots, voor het echte werk heb ik een Canon 40D. Bluetooth is gewoon handig maar ik heb niet zo'n zin om dat ding te hacken ivm garantie. Hoe is de browser, internet 't een beetje makkelijk en vooral belangrijk, werkt 't een beetje snel?
Je PC niet meer gebruiken omdat je op je telefoon browst?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Jailbreaken kun je gewoon doenMocht er dan iets mis mee zijn kun je hem in de meeste gevallen gewoon herstellen voordat je hem opstuurt
Heb ik ook gedaan net.
Browser werkt fijn. Ik doe er veel mee. Laat mijn pc nu vaak uitstaan omdat ik toch op de iphone zit
Jammer is wel dat er (nog) geen Flash op zit
Join the clubquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Jarno het volgende:
Goed. M'n V-Moda Vibe Duo is weer eens stuk. Rechterdop doet niks meer, dit is de derde die ik verslijt. Terwijl ik er echt heel zuinig op ben. Maar weer eens met de VS mailen, krijg wsl. wel weer een nieuwe maar die dingen deugen gewoon echt niet.
Click&Buy.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik wil iTunes tegoed hebben, maar ik heb geen creditcard en geen behoefte een eind naar de winkel te rijden. Zijn er online winkels die de code's per post toesturen? Zijn deze code's ook regiovrij?
Nog nooit problemen gehad met mijn v-moda'squote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Join the club. Heb precies hetzelfde probleem gehad. Ook de derde keer dat ik em opstuur. Wacht er nu al twee weken op. Vorige keer ging het sneller.
slepen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nog niet echt bekend met iTunes, maar hoe krijg ik er een film op die op m'n D schijf staat.
Je kan die film van je D schijf klikken en niet meer loslaten en dan op je iTunes venster slepen (misschien op het textje Films) dan zal iTunes hem op je iPhone zetten. Als ik me niet vergis moet hij dan wel al het juiste formaat hebben! (Lees: een formaat dat je iPhone kan afspelen)quote:
Wat kost dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef Chav het volgende:
De 2e () poging van de Bodyguardz is mooi gelukt (de voorkant dan, de achterkant begin ik niet meer aan...)
Een backup van 1 GB en dan je pc een nacht aan laten staan?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Shit man, de backup van mijn iPhone is 1GB groot. Ik vroeg me al af waarom het terugzetten zo lang duurde, denk dat de PC maar een nachtje aan moet staan, duurt echt teringlang
.
Nou goed, zoals altijd snel weer reaktie en ik kan 'm weer op de post doen. Hoef je bij een Dixons niet mee aan te komen natuurlijk, dus wat dat betreft prima service. Maar liever heb ik doppen die het langer dan 3 maanden uithouden...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Join the club. Heb precies hetzelfde probleem gehad. Ook de derde keer dat ik em opstuur. Wacht er nu al twee weken op. Vorige keer ging het sneller.
Ja, en dan kun je dus enkel gratis apps installeren. Dat heb ik nu al wel gezien. Ik wil apps gaan kopen zonder creditcard, en dan is Click&Buy de enige optie.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En voor de mensen die een app store account willen maar geen creditcard hebben
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-zonder-creditcard/
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Nashje het volgende:
Kutzooi. Ik heb me al ooit bij Click&Buy geregistreerd met m'n bankrekeningnummer, en als ik nu dus opnieuw wil kan dat niet en kom ik, om m'n wachtwoord op te vragen, bij een geheime vraag uitdie ik natuurlijk helemaal niet meer weet.
Al geïnstalleerd?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef portier het volgende:
What else is new?
Veel beter nieuws: Beta 4 is uit.
Ik heb geen flauw ideequote:
quote:
Ik ben geen developer, dus neequote:
Changes in iPhone OS 3.0 Beta 4:quote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef portier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben geen developer, dus nee.
[..]
Changes in iPhone OS 3.0 Beta 4:
* App Store Settings icon is now present as it was blank before
* Users can now login and logout of multiple iTunes accounts on their iPhone or iPod touch
* It has been verified that the downloading of apps from different iTunes accounts on the device is now allowed! No more wiping a device - just logout and log back in!
* Copy and Paste is now allowed in the Calculator app
* The option to create an iTunes account on the device is shown, however attempts to do so have been met with “Cannot Connect to App Store” errors
* In iTunes 8.2 pre-release with a device connected, the “Info” tab is completely different
* iTunes 8.2 pre-release states that the syncing of Notes requires that Mac OS X 10.5.7 is required, although it has not been released yet
* iTunes “About” screen references Blu-ray.
Dat iTunes Blu-ray kan lezen en afspelen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom dat?
Niet zo heel boeiende dingen dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef portier het volgende:
Overigens heb ik de laatste 2-3 dagen ineens dat m'n 3G internet het een tijdje niet doet. Met geen enkele app, Safari, Aandelen, Maps, niets.. Iemand ervaringen mee? Om onduidelijke redenen doet werkt het nu opeens weer wel, terwijl ik een half uur geleden zonder internet zat.
Ik heb dit vaak als ik even gebeld heb met iemand. Dan werkt daarna alleen nog het GPRS signaal en niet de 3G verbinding (vaakt komt deze weer terug na een half uur ofzo)quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef portier het volgende:
Overigens heb ik de laatste 2-3 dagen ineens dat m'n 3G internet het een tijdje niet doet. Met geen enkele app, Safari, Aandelen, Maps, niets.. Iemand ervaringen mee? Om onduidelijke redenen doet werkt het nu opeens weer wel, terwijl ik een half uur geleden zonder internet zat.
-edit-
Ik zie op iPhoneClub dat er meer mensen last van hebben. Pauper T-Mobile [13.gif].
quote:
Heb dit ook. Wat ik dan doe is de iPhone op vliegtuigmodus zetten en weer terug en dan doet ie het weer.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef portier het volgende:
-edit-
Ik zie op iPhoneClub dat er meer mensen last van hebben. Pauper T-Mobile [13.gif].
Het werkt idd wel, maar ik heb net in 5 min internetten 3x dat trucje uit moeten halen. Niet echt een handige oplossing dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb dit ook. Wat ik dan doe is de iPhone op vliegtuigmodus zetten en weer terug en dan doet ie het weer.
Ah, ik ben dus niet de enige..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef portier het volgende:
[..]
Het werkt idd wel, maar ik heb net in 5 min internetten 3x dat trucje uit moeten halen. Niet echt een handige oplossing dus.
Gewoon niet meer synchroniseren?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef Nashje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met synchroniseren in iTunes?
Als ik een liveset op m'n iPhone pleur via iTunes bij een maat van me, en ik koppel 'm thuis aan iTunes. Hoe zorg ik er dan voor dat ik 'm niet kwijtraak omdat ik ie een andere bibliotheek ziet?
kan niet.. dat is beveiliging helaas.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef Nashje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met synchroniseren in iTunes?
Als ik een liveset op m'n iPhone pleur via iTunes bij een maat van me, en ik koppel 'm thuis aan iTunes. Hoe zorg ik er dan voor dat ik 'm niet kwijtraak omdat ik ie een andere bibliotheek ziet?
Het bevalt me prima! Ik had dus een dikke kras op het glas en die zie ik nu niet meer! De voorkant is makkelijk aan te brengen (alleen echt blijven sprayen, de 1e keer zat er een dikke vette vingerafdruk onder dus die kon ik eraf halen en weggooien). De achterkant vind ik een hel en heb ik eraf gehaald en er niet mee op gedaan. Maar kijk ff op Youtube hoe ze het doenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef timbob het volgende:
[..]
Wat kost dat eigenlijk?
Beetje laat misschien, aangezien ik al een mooie schraap achterop m'n telefoon heb, maar ach...
dikke kras op het glas die je niet meer ziet? Dan is het misschien voor mij ook wel een goed planquote:Op woensdag 29 april 2009 17:23 schreef Chav het volgende:
[..]
Het bevalt me prima! Ik had dus een dikke kras op het glas en die zie ik nu niet meer! De voorkant is makkelijk aan te brengen (alleen echt blijven sprayen, de 1e keer zat er een dikke vette vingerafdruk onder dus die kon ik eraf halen en weggooien). De achterkant vind ik een hel en heb ik eraf gehaald en er niet mee op gedaan. Maar kijk ff op Youtube hoe ze het doen
Kosten: 20 euro voor 2 velletje voor, 2 velletjes achter.
Ja, ik vond het zelf ook raar, praktisch gezien zou het een paar minuutjes klaar moeten zijn, foto's en mp3-bestanden overzetten gaat erg snel, maar een backup terugzetten nietquote:Op woensdag 29 april 2009 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een backup van 1 GB en dan je pc een nacht aan laten staan?
Ik heb er echt al bijna 2 weken last van. Super irritant. Kan ik even een paar minuutjes internetten, en dan schakelt ie weer over op GPRS....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef portier het volgende:
-edit-
Heeft dat 3G probleem niet met je ontvangst te maken? Want dat heb ik ook best vaak. Heb ik eventjes 3G en dan gaat ie weer naar GPRS.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:47 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik heb er echt al bijna 2 weken last van. Super irritant. Kan ik even een paar minuutjes internetten, en dan schakelt ie weer over op GPRS....![]()
Heb er vandaag een telefoontje richting T-mobile over gepleegd. Ze zouden er naar gaan kijken, en ik wordt als het goed is eerdaags teruggebeld...
Misschien een idee als iedereen met dezelfde klachten ook even belt. Hoe meer klachten, hoe sneller ze er iets aan doen, misschien...
Ja, dat,quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of je coverflow ook zo in kunt stellen dat je de covers in volgorde van je huidige afspeellijst ziet ipv steeds de complete library?
Je kan het het beste wel allemaal met de hand doen. Het is een klotewerk, maar als het helemaal gedaan is dan kan je wel echt genieten van iTunes opeens..quote:Op donderdag 30 april 2009 23:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is er geen programma dat automatisch een album toevoegt in iTunes of iets anders? Heb veel nummers waar geen album bij staat maar heb geen zin om dat bij elk nummer apart te doen.
Dat klopt wel. ook die albumillustraties e.d. zijn cool. Vandaar dat ik het graag wil hebben. Zon lelijke muzieknoot als plaatje op je iPhone staat niet mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je kan het het beste wel allemaal met de hand doen. Het is een klotewerk, maar als het helemaal gedaan is dan kan je wel echt genieten van iTunes opeens..
Overigens ook wat anders; iemand enig idee hoe het komt dat de plaatjes een beetje buggy werken?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of je coverflow ook zo in kunt stellen dat je de covers in volgorde van je huidige afspeellijst ziet ipv steeds de complete library?
Heb ik allemaal al uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef Nashje het volgende:
3G uitzetten, automatisch WiFi uitzetten, GPRS uitzetten. Dat zijn de grootste stroomvreters.
Er zaten wel een aantal uren tussen natuurlijk (waarin ik ze niet gebruikte).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Dan is er iets mis hoor want ik trek het echt wel een dag met redelijk intensief gebruik
Nee, maar t feit dat ie vanochtend vol aangaf en vervolgens binnen een paar uurtjes leeg is zet je toch aan t denken... (zeker als je 't apparaat pas 2 dagen hebt)quote:
Eindelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef venomsnake het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen mijn nieuwe Iphone binnen..
Ja, ze hadden hem even niet op voorraad..quote:
Hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, ze hadden hem even niet op voorraad..
Die gast op het laatstquote:
Van de site:quote:
quote:Disclaimer: The makers of The iSnort accept no responsibility if you end up in the iClink, getting iBummed in the iShowers when you bend down for the iSoap.
Tjah, Windows Mobile he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag een HTC Touch HD uitgepakt, maar het is het toch allemaal net niet. -Windows Mobile wordt beschreven-
Ook leuk dat ik alle icoontjes en knopjes herken uit de tijd dat ik met een Windows Mobile 2002 telefoon rondliep.
De iPhone is en blijft koning.
Correct me if I'm wrong, maar mobiel internet werkt met de iPhone 3G en T-Mobile toch gewoon out-of-the-box?quote:
Zelf geen ervaring met T-Mobile, maar toen ik mijn iPhone 3G in London kocht, simkaart erin deed en in de Apple Store de iPhone geactiveerd had, had ik inderdaad gewoon meteen 3G ontvangst, heb zelfs via Google Maps nog even opgezocht waar precies een bepaalde winkel was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar mobiel internet werkt met de iPhone 3G en T-Mobile toch gewoon out-of-the-box?
Ja, oke, maar dat verschijnt dus niet onverwachts op mijn t-mobile rekening zonder dat ik t weet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef nelisb het volgende:
Roaming uitschakelen is genoeg. Dan werkt 3g en gprs niet.
Wifi is soms gratis in Londen. Hoop wifi Hotspots waar je moet betalen voor inlogcodes.
Wifi heeft niks met mobiele verbinding te maken. Het is gewoon een lokaal netwerk zoals je tussen computers kan hebben, en meestal heb je daardoor ook internet toegang. Maar het gaat nooit over het telefoonnetwerk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, oke, maar dat verschijnt dus niet onverwachts op mijn t-mobile rekening zonder dat ik t weet?
Is 'ie stabiel? Zitten er nog veel bugs in?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef nelisb het volgende:
Beta 4 van firmware 3.0 draait weer lekker!
WOW. Al vier keer??? Ik heb nergens last van. Wat voor problemen heb je met je iPhone dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:57 schreef Skv het volgende:
Hulde voor T-mobile! Omdat mijn derde iPhone weer kapot is (maandag inleveren, hopen op een vierde) krijg ik twee maanden 100% korting op mijn abonnement! Scheelt me weer 90 euro.
hmm dat is niet normaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Maartel het volgende:
Na 3 dagen word ik al helemaal lijp van die batterij.. vandaag: vanochtend (half 9) was ie vol, geen muziek geluisterd, maar 2 smsjes gestuurd, 2 keer gebeld, en onderweg in trein (heen en terug half uurtje) en in m'n pauze een beetje gesurft.. bij thuiskomst (6 uur) batterij volledig leeg.
Verwacht ik te veel van t ding en is dit normaal?
Zijn er manieren om de batterij te testen?
(laat m vanavond vol nonstop muziek spelen om te checken hoe lang ie dat volhoudt.. wat is 'normaal'?)
totdat ie aangeeft dat ie vol is.. (zal ongeveer een uurtje duren denk ik)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hmm dat is niet normaal
hoe lang laad je hem op?
Telkens weer barstjes tot barsten in de achterkant van mijn witte iPhone. Telkens als ik 'm inlever krijg ik weer een nieuwe.. De derde heeft nu weer barstjes, dus op naar de vierde.. Wel netjes dat ik telkens een nieuwe krijg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
WOW. Al vier keer??? Ik heb nergens last van. Wat voor problemen heb je met je iPhone dan?
In de handleiding staat dat ie 4 uur nodig heeft om op te laden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
totdat ie aangeeft dat ie vol is.. (zal ongeveer een uurtje duren denk ik)
Hmm, dan geeft ie wel heel snel aan dat ie vol isquote:Op zondag 3 mei 2009 03:29 schreef Remake het volgende:
[..]
In de handleiding staat dat ie 4 uur nodig heeft om op te laden.
Net als dat ie heel lang aangeeft dat ie nog helemaal vol zit als je 'm volledig oplaadt. Batterij indicatoren zijn kansloos, totaal niet betrouwbaar als indicator. Gewoon een paar uur opladen (ik doe het altijd 's nachts) dan weet je tenminste zeker dat ie vol zit.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, dan geeft ie wel heel snel aan dat ie vol is
Uhm, nou ik er over nadenk: gister heeft ie de hele nacht in de oplader gezeten (en was ie dus rond 6 uur leeg)quote:Op zondag 3 mei 2009 12:36 schreef portier het volgende:
[..]
Net als dat ie heel lang aangeeft dat ie nog helemaal vol zit als je 'm volledig oplaadt. Batterij indicatoren zijn kansloos, totaal niet betrouwbaar als indicator. Gewoon een paar uur opladen (ik doe het altijd 's nachts) dan weet je tenminste zeker dat ie vol zit.
ik heb alles aan - 3g, dataroaming etc - en als ik hem gebruik als klassieke telefoon, dus alleen bellen en smsen, dan gaat ie wel 2 dagen mee, mits een volledige nacht opgeladen dan he.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm, nou ik er over nadenk: gister heeft ie de hele nacht in de oplader gezeten (en was ie dus rond 6 uur leeg)
iMob was toch zo'n gelijk iets? Wordt na een tijdje behoorlijk saai en herhalend.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef RHCPeter het volgende:
Heeft iemand van jullie maffia wars? En wat is jullie ID nummer
Is idd ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 4 mei 2009 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iMob was toch zo'n gelijk iets? Wordt na een tijdje behoorlijk saai en herhalend.
Welke?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:48 schreef TNA het volgende:
Ik vind het toetsenbord wat je in de App Store hebt (met de zwarte achtergrond) een stuk mooier dan de standaard lay-out. Mogen ze van mij standaard maken of als optie aanbieden.
Ga op je iPhone naar de App Store, download iets, en kijk hoe het toetsenbord eruit ziet als je je gegevens moet invoeren.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga op je iPhone naar de App Store, download iets, en kijk hoe het toetsenbord eruit ziet als je je gegevens moet invoeren.
Ik denk dat dat zo'n beetje het idee is.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Maartel het volgende:
Ik krijg élke keer 'er is een update beschikbaar voor aanbiedersinstellingen'.. is dat nodig?
Daarnaast meen ik dat ik m'n iphone zo had ingesteld dat ik met 2x home in het Ipod-menu kwam.. in plaats daarvan verschijnt er nu een popupje waarin ik kan kiezen voor sluit/ipod.. weet iemand hoe ik dit aan moet passen?
windows 7quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef Remake het volgende:
Sinds ik WIndows 7 heb vind Itunes me ipod touch ook niet meer
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Vraagje:
Tot voor kort gebruikte ik m'n iPhone altijd in combinatie met mijn Windows PC. Mijn compu herkende de iPhone dan altijd als camera.. Nu ben ik overgestapt op n Apple Computer, maar als ik m'n iPhone aansluit komt ' ie wel gewoon in iTunes, maar er verschijnt geen icoontje op het bureaublad.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is de iPhone ook als harde schijf te gebruiken, en hoe stel ik dit dan in?
A;vast bedankt!!
Alles qua foto's gaat via iPhoto. Dat programma moet je sowieso gebruiken voor al je foto'squote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Vraagje:
Tot voor kort gebruikte ik m'n iPhone altijd in combinatie met mijn Windows PC. Mijn compu herkende de iPhone dan altijd als camera.. Nu ben ik overgestapt op n Apple Computer, maar als ik m'n iPhone aansluit komt ' ie wel gewoon in iTunes, maar er verschijnt geen icoontje op het bureaublad.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is de iPhone ook als harde schijf te gebruiken, en hoe stel ik dit dan in?
A;vast bedankt!!
Kan niet, je kan maar met met één computer syncen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef Nashje het volgende:
Hoe werkt het nou eigenlijk met dat synchroniseren?
Stel ik heb er thuis een app op gezet, koppel vervolgens m'n iPhone op het werk aan de computer, open iTunes. Hoe kan ik dan zorgen dat alles wat op m'n phone staat wordt binnengehaald door iTunes? Anders ben ik steeds alles kwijt..
Daar heeft Apple wel over nagedacht: MobileMe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Nashje het volgende:
Waarom in godsnaam? Welke slimme ziel bij Apple had niet kunnen bedenken dat er anno 2008 mensen met meerdere computers op de wereld zijn?
Om het illegaal uitwisselen van muziek tegen te gaan. Daarvoor is het bedacht volgens mij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Nashje het volgende:
Waarom in godsnaam? Welke slimme ziel bij Apple had niet kunnen bedenken dat er anno 2008 mensen met meerdere computers op de wereld zijn?
als ik m'n iphone aan de mac hang opent het programma 'fotolader' vanzelfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Vraagje:
A;vast bedankt!!
http://www.dewinkel.nl/advanced_search_result.php?keywords=iphone&osCsid=7bb3db1d824522a900ec33fd44eb9e79&x=0&y=0quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:06 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek eigenlijk wel zo'n case voor om je iPhone. Goedkoop, stofferig, leuk uitziend dingetje. Waar?
Vind het nog een vrij prijzig dingetje. Nergens goedkoper?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
http://www.dewinkel.nl/advanced_search_result.php?keywords=iphone&osCsid=7bb3db1d824522a900ec33fd44eb9e79&x=0&y=0
ik heb de bruin/oranje
Ik vond 'm wel vet eigenlijk. Autoband om je iPhone.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef super-muffin het volgende:
Dat is nog eens een lelijke hoesEn nog een oud screenshot ook (kijk maar naar het 3G icoontje
)
Naaaisquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
http://www.dewinkel.nl/advanced_search_result.php?keywords=iphone&osCsid=7bb3db1d824522a900ec33fd44eb9e79&x=0&y=0
ik heb de bruin/oranje
1 keer van een klant in m'n handen gehad. Ziet er opzich wel goed uit, en je kan er je iPhone ongeveer 3/4 keer mee opladen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef venomsnake het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met dit ding?
http://store.apple.com/nl/product/TV626ZM/A?fnode=MTY1NDA0NA&mco=NTczNDQyMA
Oew, must-have! Ben helemaal blij met m'n Iphone, m'n enige minpunt is het batterijverbruik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1 keer van een klant in m'n handen gehad. Ziet er opzich wel goed uit, en je kan er je iPhone ongeveer 3/4 keer mee opladen.
Jailbreak en dan boss preffs.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:13 schreef Maartel het volgende:
Een aantal vraagjes:
- is er een manier om 3g snel aan/uit te zetten? Ik vind 't nog best gedoe om elke keer dat ik online wil wéér naar instellingen>algemeen>netwerk te gaan, en weer terug..
Je vinger een tijdje op de e laten of de an of o of uquote:- hoe doe ik letters als é è ü etcetera in de sms-functie?
Ja dat kan maar dat kost idd veel geld. Als je data roaming bij je instellingen uit heb staan kun je niet in het buitenland internetten.quote:- als ik 3g/wifi uit heb staan kan ik nog steeds internetten.. is dit in t buitenland ook t geval, en zoja: kost me dat geld? (dat ik dadelijk niet denk op wifi te zitten en dan ineens toch weer betaalde verbinding heb)
Geen ideequote:- is er een manier om links in Safari in een nieuw venster te openen?
Ja moet je jailbreaken en dan backgrounder installeren via cydiaquote:- is er een manier om programma's op de achtergrond te laten draaien (zoals Beejive messenger, maar bijv ook dat ik even iets anders kan doen terwijl Safari een pagina laadt?
Oe, dat is opzich wel gaaf, want de batterij van de Iphone is niet super.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1 keer van een klant in m'n handen gehad. Ziet er opzich wel goed uit, en je kan er je iPhone ongeveer 3/4 keer mee opladen.
Hmm, jailbreaken kost je je garantie, toch?quote:
Tsja als er iets mis is kun je met een beetje geluk gewoon je iphone herstellen via iTunes. Anders weet ik niet hoe ze daar op reageren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, jailbreaken kost je je garantie, toch?
Het kan met quickpwn. Zoek daar maar eens op op iphoneclub.nlquote:Is dat overigens een kwestie van een installatietje of moet je echt heel erg in bestanden gaan rommelen om dingen voor elkaar te krijgen?
Is firmware 3.0 er al? en zet Itunes die er vanzelf op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef nelisb het volgende:
quote:
- is er een manier om links in Safari in een nieuw venster te openen?
In firmware 3.0 kan je in safari een link openen in een nieuw scherm.
Foto zal ik vanavond wel even toevoegen
Niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Remake het volgende:
Weet iemand hoe ik een mp3 instel als ringtone?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=iphone+ringtone+itunes&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Remake het volgende:
Weet iemand hoe ik een mp3 instel als ringtone?
Ik heb nooit T-mobile bovenin staan, terwijl ik ook een T-mobile abonnement heb.. als ik 3g uit heb staat er alleen een rondjequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:20 schreef nelisb het volgende:
Link openen in een nieuw venster.
[ afbeelding ]
Klopt, en je hebt ook geen percentage naast je batterij staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb nooit T-mobile bovenin staan, terwijl ik ook een T-mobile abonnement heb.. als ik 3g uit heb staat er alleen een rondje
Hoe krijg je die % ernaast?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:20 schreef nelisb het volgende:
Link openen in een nieuw venster.
[ afbeelding ]
Slijtage, valt onder gebruikersschade.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:01 schreef nelisb het volgende:
Van mijn iPhone headset laat 1 rubberenrandje los bij een oordopje. Mij. iPhone is 10 maand oud.
Valt dit onder garantie en hoe gaat dat in zijn werk? Opsturen naar TMobile?
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Trigalti het volgende:
Heeft iemand hier een MacBook?
Ff een vraagje: Aan de adapter zitten op de hoeken 2 hengsels, ik vraag me af waar deze voor zijn? Kabel oprollen oid?
Weet dat het offtopic is maarja..
Dacht ik al. Helaas.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Slijtage, valt onder gebruikersschade.
Nope.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Ligt iPhoneclub.nl er bij jullie ook uit sinds een paar dagen geleden?
Nopequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Even je internetgeschiedenis wissen inc. cookies enzo. Dan een scan draaien voor spyware/malware.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:
Ik had dat allemaal al geprobeerd, IE en Google Chrome ff geprobeerd maar hetzelfde, dacht dat het aan Windows 7 lag, maar toen ik een nieuwsbericht Googlede kreeg ik dit te lezen als 1 mogelijke oorzaak:quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Even je internetgeschiedenis wissen inc. cookies enzo. Dan een scan draaien voor spyware/malware.
Dan moet hij het wel weer doen.
Als dat niet werkt ff je host file checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |