Godsammequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
Echt relax! Iedereen behandelt me ineens met respect enzo. Je kunt er heel veel mee. Is nog wel even wennen. En jammer dat ik nog even moet wachten op m'n internetabo.
Die appstore is wel briljant hoor.
quote:
Dat dusquote:Echt relax! Iedereen behandelt me ineens met respect enzo.
Het is gewoon een statusverhogend apparaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is gewoon een feit..
[..]
respect!
statusverhogend, libidoverhogend, penisverlengengd.. Wat jij wilquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is gewoon een statusverhogend apparaat
Hm, ik twijfel nog. Bovendien vind ik het ontbreken van Bleutooth en de matige resolutie van de camera zo op het eerste gezicht wel grote minpunten.quote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk. Afgezien van haarscheurtjes waar sommigen last van hebben... Maarja, als je ermee gaat gooien, of 'm in het water laat vallen, dan kan het slecht aflopen. Sommige Nokia's konden daar wel tegen... Dus ja, de iPhone is stevig, tot op zekere hoogte.
Camera is jammer maar ik neem toch niet zoveel foto's dus die kon ik wel missen. Bluetooth is al wel een app voor maar dan moet je foon gejailbreaked zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hm, ik twijfel nog. Bovendien vind ik het ontbreken van Bleutooth en de matige resolutie van de camera zo op het eerste gezicht wel grote minpunten.
Mja op zich gebruik ik m'n N73 nu ook alleen voor snapshots, voor het echte werk heb ik een Canon 40D. Bluetooth is gewoon handig maar ik heb niet zo'n zin om dat ding te hacken ivm garantie. Hoe is de browser, internet 't een beetje makkelijk en vooral belangrijk, werkt 't een beetje snel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:14 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Camera is jammer maar ik neem toch niet zoveel foto's dus die kon ik wel missen. Bluetooth is al wel een app voor maar dan moet je foon gejailbreaked zijn
Verder is het echt een superaanrader en zou ik er niet te lang over twijfelen
Binnenkort komt bluetooth.. met 3.0 dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hm, ik twijfel nog. Bovendien vind ik het ontbreken van Bleutooth en de matige resolutie van de camera zo op het eerste gezicht wel grote minpunten.
Ben morgen pas vrij en dan ergens belt T-Mobile me ook terug.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Skv het volgende:
Gast, ga naar een T-mobile winkel en speel er wat mee.
Kijk das goed om te weten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Binnenkort komt bluetooth.. met 3.0 dus.
Dan geef je aan er nog even naar te willen kijken en vraag je of ze de volgende dag terugbellen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ben morgen pas vrij en dan ergens belt T-Mobile me ook terug.
Jailbreaken kun je gewoon doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Mja op zich gebruik ik m'n N73 nu ook alleen voor snapshots, voor het echte werk heb ik een Canon 40D. Bluetooth is gewoon handig maar ik heb niet zo'n zin om dat ding te hacken ivm garantie. Hoe is de browser, internet 't een beetje makkelijk en vooral belangrijk, werkt 't een beetje snel?
Je PC niet meer gebruiken omdat je op je telefoon browst?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Jailbreaken kun je gewoon doenMocht er dan iets mis mee zijn kun je hem in de meeste gevallen gewoon herstellen voordat je hem opstuurt
Heb ik ook gedaan net.
Browser werkt fijn. Ik doe er veel mee. Laat mijn pc nu vaak uitstaan omdat ik toch op de iphone zit
Jammer is wel dat er (nog) geen Flash op zit
Join the clubquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Jarno het volgende:
Goed. M'n V-Moda Vibe Duo is weer eens stuk. Rechterdop doet niks meer, dit is de derde die ik verslijt. Terwijl ik er echt heel zuinig op ben. Maar weer eens met de VS mailen, krijg wsl. wel weer een nieuwe maar die dingen deugen gewoon echt niet.
Click&Buy.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik wil iTunes tegoed hebben, maar ik heb geen creditcard en geen behoefte een eind naar de winkel te rijden. Zijn er online winkels die de code's per post toesturen? Zijn deze code's ook regiovrij?
Nog nooit problemen gehad met mijn v-moda'squote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Join the club. Heb precies hetzelfde probleem gehad. Ook de derde keer dat ik em opstuur. Wacht er nu al twee weken op. Vorige keer ging het sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |