Om het illegaal uitwisselen van muziek tegen te gaan. Daarvoor is het bedacht volgens mij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Nashje het volgende:
Waarom in godsnaam? Welke slimme ziel bij Apple had niet kunnen bedenken dat er anno 2008 mensen met meerdere computers op de wereld zijn?
als ik m'n iphone aan de mac hang opent het programma 'fotolader' vanzelfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Vraagje:
Tot voor kort gebruikte ik m'n iPhone altijd in combinatie met mijn Windows PC. Mijn compu herkende de iPhone dan altijd als camera.. Nu ben ik overgestapt op n Apple Computer, maar als ik m'n iPhone aansluit komt ' ie wel gewoon in iTunes, maar er verschijnt geen icoontje op het bureaublad.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is de iPhone ook als harde schijf te gebruiken, en hoe stel ik dit dan in?
A;vast bedankt!!
http://www.dewinkel.nl/advanced_search_result.php?keywords=iphone&osCsid=7bb3db1d824522a900ec33fd44eb9e79&x=0&y=0quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:06 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek eigenlijk wel zo'n case voor om je iPhone. Goedkoop, stofferig, leuk uitziend dingetje. Waar?
Vind het nog een vrij prijzig dingetje. Nergens goedkoper?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
http://www.dewinkel.nl/advanced_search_result.php?keywords=iphone&osCsid=7bb3db1d824522a900ec33fd44eb9e79&x=0&y=0
ik heb de bruin/oranje
Ik vond 'm wel vet eigenlijk. Autoband om je iPhone.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef super-muffin het volgende:
Dat is nog eens een lelijke hoesEn nog een oud screenshot ook (kijk maar naar het 3G icoontje
)
Naaaisquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
http://www.dewinkel.nl/advanced_search_result.php?keywords=iphone&osCsid=7bb3db1d824522a900ec33fd44eb9e79&x=0&y=0
ik heb de bruin/oranje
1 keer van een klant in m'n handen gehad. Ziet er opzich wel goed uit, en je kan er je iPhone ongeveer 3/4 keer mee opladen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef venomsnake het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met dit ding?
http://store.apple.com/nl/product/TV626ZM/A?fnode=MTY1NDA0NA&mco=NTczNDQyMA
Oew, must-have! Ben helemaal blij met m'n Iphone, m'n enige minpunt is het batterijverbruik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1 keer van een klant in m'n handen gehad. Ziet er opzich wel goed uit, en je kan er je iPhone ongeveer 3/4 keer mee opladen.
Jailbreak en dan boss preffs.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:13 schreef Maartel het volgende:
Een aantal vraagjes:
- is er een manier om 3g snel aan/uit te zetten? Ik vind 't nog best gedoe om elke keer dat ik online wil wéér naar instellingen>algemeen>netwerk te gaan, en weer terug..
Je vinger een tijdje op de e laten of de an of o of uquote:- hoe doe ik letters als é è ü etcetera in de sms-functie?
Ja dat kan maar dat kost idd veel geld. Als je data roaming bij je instellingen uit heb staan kun je niet in het buitenland internetten.quote:- als ik 3g/wifi uit heb staan kan ik nog steeds internetten.. is dit in t buitenland ook t geval, en zoja: kost me dat geld? (dat ik dadelijk niet denk op wifi te zitten en dan ineens toch weer betaalde verbinding heb)
Geen ideequote:- is er een manier om links in Safari in een nieuw venster te openen?
Ja moet je jailbreaken en dan backgrounder installeren via cydiaquote:- is er een manier om programma's op de achtergrond te laten draaien (zoals Beejive messenger, maar bijv ook dat ik even iets anders kan doen terwijl Safari een pagina laadt?
Oe, dat is opzich wel gaaf, want de batterij van de Iphone is niet super.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1 keer van een klant in m'n handen gehad. Ziet er opzich wel goed uit, en je kan er je iPhone ongeveer 3/4 keer mee opladen.
Hmm, jailbreaken kost je je garantie, toch?quote:
Tsja als er iets mis is kun je met een beetje geluk gewoon je iphone herstellen via iTunes. Anders weet ik niet hoe ze daar op reageren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, jailbreaken kost je je garantie, toch?
Het kan met quickpwn. Zoek daar maar eens op op iphoneclub.nlquote:Is dat overigens een kwestie van een installatietje of moet je echt heel erg in bestanden gaan rommelen om dingen voor elkaar te krijgen?
Is firmware 3.0 er al? en zet Itunes die er vanzelf op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef nelisb het volgende:
quote:
- is er een manier om links in Safari in een nieuw venster te openen?
In firmware 3.0 kan je in safari een link openen in een nieuw scherm.
Foto zal ik vanavond wel even toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |