iMob was toch zo'n gelijk iets? Wordt na een tijdje behoorlijk saai en herhalend.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef RHCPeter het volgende:
Heeft iemand van jullie maffia wars? En wat is jullie ID nummer
Is idd ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 4 mei 2009 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iMob was toch zo'n gelijk iets? Wordt na een tijdje behoorlijk saai en herhalend.
Welke?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:48 schreef TNA het volgende:
Ik vind het toetsenbord wat je in de App Store hebt (met de zwarte achtergrond) een stuk mooier dan de standaard lay-out. Mogen ze van mij standaard maken of als optie aanbieden.
Ga op je iPhone naar de App Store, download iets, en kijk hoe het toetsenbord eruit ziet als je je gegevens moet invoeren.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga op je iPhone naar de App Store, download iets, en kijk hoe het toetsenbord eruit ziet als je je gegevens moet invoeren.
Ik denk dat dat zo'n beetje het idee is.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Maartel het volgende:
Ik krijg élke keer 'er is een update beschikbaar voor aanbiedersinstellingen'.. is dat nodig?
Daarnaast meen ik dat ik m'n iphone zo had ingesteld dat ik met 2x home in het Ipod-menu kwam.. in plaats daarvan verschijnt er nu een popupje waarin ik kan kiezen voor sluit/ipod.. weet iemand hoe ik dit aan moet passen?
windows 7quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef Remake het volgende:
Sinds ik WIndows 7 heb vind Itunes me ipod touch ook niet meer
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Vraagje:
Tot voor kort gebruikte ik m'n iPhone altijd in combinatie met mijn Windows PC. Mijn compu herkende de iPhone dan altijd als camera.. Nu ben ik overgestapt op n Apple Computer, maar als ik m'n iPhone aansluit komt ' ie wel gewoon in iTunes, maar er verschijnt geen icoontje op het bureaublad.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is de iPhone ook als harde schijf te gebruiken, en hoe stel ik dit dan in?
A;vast bedankt!!
Alles qua foto's gaat via iPhoto. Dat programma moet je sowieso gebruiken voor al je foto'squote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Vraagje:
Tot voor kort gebruikte ik m'n iPhone altijd in combinatie met mijn Windows PC. Mijn compu herkende de iPhone dan altijd als camera.. Nu ben ik overgestapt op n Apple Computer, maar als ik m'n iPhone aansluit komt ' ie wel gewoon in iTunes, maar er verschijnt geen icoontje op het bureaublad.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is de iPhone ook als harde schijf te gebruiken, en hoe stel ik dit dan in?
A;vast bedankt!!
Kan niet, je kan maar met met één computer syncen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef Nashje het volgende:
Hoe werkt het nou eigenlijk met dat synchroniseren?
Stel ik heb er thuis een app op gezet, koppel vervolgens m'n iPhone op het werk aan de computer, open iTunes. Hoe kan ik dan zorgen dat alles wat op m'n phone staat wordt binnengehaald door iTunes? Anders ben ik steeds alles kwijt..
Daar heeft Apple wel over nagedacht: MobileMe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Nashje het volgende:
Waarom in godsnaam? Welke slimme ziel bij Apple had niet kunnen bedenken dat er anno 2008 mensen met meerdere computers op de wereld zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |