Ja, oke, maar dat verschijnt dus niet onverwachts op mijn t-mobile rekening zonder dat ik t weet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef nelisb het volgende:
Roaming uitschakelen is genoeg. Dan werkt 3g en gprs niet.
Wifi is soms gratis in Londen. Hoop wifi Hotspots waar je moet betalen voor inlogcodes.
Wifi heeft niks met mobiele verbinding te maken. Het is gewoon een lokaal netwerk zoals je tussen computers kan hebben, en meestal heb je daardoor ook internet toegang. Maar het gaat nooit over het telefoonnetwerk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, oke, maar dat verschijnt dus niet onverwachts op mijn t-mobile rekening zonder dat ik t weet?
Is 'ie stabiel? Zitten er nog veel bugs in?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef nelisb het volgende:
Beta 4 van firmware 3.0 draait weer lekker!
WOW. Al vier keer??? Ik heb nergens last van. Wat voor problemen heb je met je iPhone dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:57 schreef Skv het volgende:
Hulde voor T-mobile! Omdat mijn derde iPhone weer kapot is (maandag inleveren, hopen op een vierde) krijg ik twee maanden 100% korting op mijn abonnement! Scheelt me weer 90 euro.
hmm dat is niet normaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Maartel het volgende:
Na 3 dagen word ik al helemaal lijp van die batterij.. vandaag: vanochtend (half 9) was ie vol, geen muziek geluisterd, maar 2 smsjes gestuurd, 2 keer gebeld, en onderweg in trein (heen en terug half uurtje) en in m'n pauze een beetje gesurft.. bij thuiskomst (6 uur) batterij volledig leeg.
Verwacht ik te veel van t ding en is dit normaal?
Zijn er manieren om de batterij te testen?
(laat m vanavond vol nonstop muziek spelen om te checken hoe lang ie dat volhoudt.. wat is 'normaal'?)
totdat ie aangeeft dat ie vol is.. (zal ongeveer een uurtje duren denk ik)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hmm dat is niet normaal
hoe lang laad je hem op?
Telkens weer barstjes tot barsten in de achterkant van mijn witte iPhone. Telkens als ik 'm inlever krijg ik weer een nieuwe.. De derde heeft nu weer barstjes, dus op naar de vierde.. Wel netjes dat ik telkens een nieuwe krijg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
WOW. Al vier keer??? Ik heb nergens last van. Wat voor problemen heb je met je iPhone dan?
In de handleiding staat dat ie 4 uur nodig heeft om op te laden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
totdat ie aangeeft dat ie vol is.. (zal ongeveer een uurtje duren denk ik)
Hmm, dan geeft ie wel heel snel aan dat ie vol isquote:Op zondag 3 mei 2009 03:29 schreef Remake het volgende:
[..]
In de handleiding staat dat ie 4 uur nodig heeft om op te laden.
Net als dat ie heel lang aangeeft dat ie nog helemaal vol zit als je 'm volledig oplaadt. Batterij indicatoren zijn kansloos, totaal niet betrouwbaar als indicator. Gewoon een paar uur opladen (ik doe het altijd 's nachts) dan weet je tenminste zeker dat ie vol zit.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, dan geeft ie wel heel snel aan dat ie vol is
Uhm, nou ik er over nadenk: gister heeft ie de hele nacht in de oplader gezeten (en was ie dus rond 6 uur leeg)quote:Op zondag 3 mei 2009 12:36 schreef portier het volgende:
[..]
Net als dat ie heel lang aangeeft dat ie nog helemaal vol zit als je 'm volledig oplaadt. Batterij indicatoren zijn kansloos, totaal niet betrouwbaar als indicator. Gewoon een paar uur opladen (ik doe het altijd 's nachts) dan weet je tenminste zeker dat ie vol zit.
ik heb alles aan - 3g, dataroaming etc - en als ik hem gebruik als klassieke telefoon, dus alleen bellen en smsen, dan gaat ie wel 2 dagen mee, mits een volledige nacht opgeladen dan he.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm, nou ik er over nadenk: gister heeft ie de hele nacht in de oplader gezeten (en was ie dus rond 6 uur leeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |