abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 10:59:46 #51
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_68264395
TViPhone
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
  woensdag 22 april 2009 @ 12:16:05 #52
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_68266947
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duh, daar had ik al gekeken. Denk je dat ik zelf niet eerst ga zoeken voordat ik hier de vraag stel? Alleen kon ik via google nergens een oplossing vinden. Niet alles is zo te googelen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En echt recent zijn die artikelen die ik via google heb gevonden niet, dus ik heb daar niet veel aan.
Misscghien een idee om de volgende keer normaal te reageren als je nog hulp nodig hebt
pi_68268088
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duh, daar had ik al gekeken. Denk je dat ik zelf niet eerst ga zoeken voordat ik hier de vraag stel? Alleen kon ik via google nergens een oplossing vinden. Niet alles is zo te googelen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En echt recent zijn die artikelen die ik via google heb gevonden niet, dus ik heb daar niet veel aan.
door de bomen het bos niet meer zien.. Dat is zo'n verschrikkelijk opmerking
Dat is altijd je eigen schuld. Je moet ook elke boom afzonderlijk bekijken als je een probleem oplost
pi_68270585
Via Wifi doet hij ook heel raar soms. Dan duurt het heel lang voordat hij update en soms begint hij met updaten en stopt hij en gaat het niet meer verder. Moet ik het rebooten etc.

Heb mijn iPhone gejailbreaked en ook FW 2.2.1. Zelfs nog hersteld twee maanden geleden ook vanwege dit probleem.

Het valt op dat het vooral de Apps zijn waar ik voor betaald heb zoals AirMouse, MboxMail, MyFootball e.d.

De oplossingen die ik gevonden heb vind ik geen oplossingen. Het programma elke keer verwijderen en weer opzetten lost het probleem niet op, maar stelt het gewoon uit.

Misschien reageer ik wel heel bot (niet mijn bedoeling), maar dan moet je mij niet als een klein kind gaan behandelen en zeggen dat ik het maar moet googelen. En vooral de manier waarop Merkie dat deed. Anderen reageren toch ook op een normale manier als hier een vraag wordt gesteld?

Ow en ik bekijk elke boom ook wel afzonderlijk hoor. Maar om telkens dezelfde boom tegen te komen is heel frustrerend. Wou gewoon weten of iemand van jullie dit probleem ook had en een andere oplossing heeft ( misschien had ik het ook beter kunnen aangeven bij mijn post hehe).
  woensdag 22 april 2009 @ 15:01:36 #55
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_68271908
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:22 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb mijn iPhone gejailbreaked
Opgelost.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_68272010
Ik zit met het volgende probleem:

Toennet iets gedownload uit de app store. Gelijk erna een update gedownload omdat de app store dit aangaf. Nu staan beide programma's in mijn hoofdscherm op LADEN, terwijl de app store zegt dat ze geinstalleerd zijn.
Bovendien kom ik nu niet af van de rode 1 bovenop het icoontje van de APP STORE, waarmee hij aangeeft dat er updates zijn, terwijl ik die net gedownload heb.

Rare is dat ik de programma's die op laden sta ook niet kan verwijderen.

Wie helpt ?
U MAD?
  woensdag 22 april 2009 @ 15:22:03 #57
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_68272570
Reboot al geprobeerd? En wat betreft de App Store, die blijft op 1 staan zolang je update niet geinstalleerd is, dus dat kan wel kloppen. Het 'Laden...' betekent dat de update gedownload wordt, daarna komt 'Installeren' en als dat klaar is en je opent de App Store opnieuw (dat moet bij mij althans de laatste tijd wel) dan gaat die 1 weer weg.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_68272958
Hmm, kan het zo zijn dat het programma wat ik wou downloaden groter als 10MB is en dat de rest nu aan het wachten is op die download ?
Ik hang mijn phone als ik thuis ben eens aan iTunes, misschien dat het dan gaat lukken.

Met reboot bedoel je aan/uit neem ik aan : Dat werkt niet.
U MAD?
pi_68275117
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:01 schreef portier het volgende:

[..]

Opgelost.
Ow heeft het daarmee te maken? Naja dus valt er niets aan te doen?
pi_68294596
tvpp
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:42:22 #61
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68348551
Ik heb de laatste paar dagen zo slecht internet. Ik kan 2 - 3 pagina's bezoeken en dan kan de server niet meer bereikt worden. Dan moet ik Safari weer uitzetten en dan doet hij het weer even.

Soms na het opnieuw opstarten doet hij het weer een tijdje en dan valt het weer weg..

Heeft t-mobile een storing? Of is m'n telefoon gewoon brak...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_68350683
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef timbob het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen zo slecht internet. Ik kan 2 - 3 pagina's bezoeken en dan kan de server niet meer bereikt worden. Dan moet ik Safari weer uitzetten en dan doet hij het weer even.

Soms na het opnieuw opstarten doet hij het weer een tijdje en dan valt het weer weg..

Heeft t-mobile een storing? Of is m'n telefoon gewoon brak...
Dat had ik ook de afgelopen dagen. En GPRS werkte dan wel. Gister kwam ik op t idee op mn iphone even helemaal uit te zetten, en dat leek te helpen, maar vanavond was het weer raak.. super-irri
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:40:28 #63
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68357302
3G net uitgezet... Werkt traag, maar doet het tenminste

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_68371948
En hij is binnen . Wat een geil ding.

Morgen eindelijk tijd om echt eens met 'm te gaan spelen.
pi_68372433
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef Apekoek het volgende:

[..]

De nieuwe iPhone en iPod touch krijgen een scherm met een hogere resolutie dan op het huidige model en kunnen HD-video afspelen in 720p en 1080i. Dat meldt PhoneNews.com, dat zich baseert op een uitgelekte memo van Apple over een nieuwe, bijna 100 dollar kostende av-kabel (77 euro) voor de iPhone.

De nieuwe kabel zou zowel HD- als SD-beelden kunnen doorgeven en geïntroduceerd worden om de verkoop van HD-video in de iTunes Store te stimuleren.

Volgens PhoneNews kan de gebruiker straks HD-videofilms direct op zijn iPhone downloaden, maar ook de Wi-Fi-verbinding van de iPhone en de nieuwe kabel gebruiken om HD-video's vanaf zijn computer naar zijn HD-tv te streamen. Hiermee zou de iPhone een alternatief worden voor de Apple TV.
Yum yum
Krijg steeds meer zin om mijn 2G het raam uit te gooien...
Helaas zal hij wel weer alleen in Nederland beschikbaar komen met klote tmobile... pff
Heerlijk voor die tmobile pauperts dat ze nog meer dan een jaar aan een abbo met kut telefoon vast zitten
Hopen dat hij nu wel (voor mij) iets toevoegt aan de 2G...
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_68392667
He!

Er is al heel veel gezegd over die extra kosten enzo bij t-mobile? Maar aan het eind van de maand is het bij de meeste mensen weg toch?
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zondag 26 april 2009 @ 16:17:50 #67
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_68395006
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef newyorkcity het volgende:
He!

Er is al heel veel gezegd over die extra kosten enzo bij t-mobile? Maar aan het eind van de maand is het bij de meeste mensen weg toch?
bij mij wel.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_68399654
Vraagjes:
- Ik heb een tijdelijke simkaart meegekregen van Hi. Waarom? Dunno. Maar nu vraag ik me af, als ik een account aanmaak in iTunes, en vervolgens allerlei apps ga bestellen, kan ik die ook nog gebruiken als ik dalijk weer mijn oude nummer kan gebruiken? Of moet ik dan weer een nieuw account aanmaken en alle apps opnieuw kopen?
- Kun je internetten zonder dat je een internet abo hebt? Want ben wel van plan mijn normale simkaart erin te duwen, maar ben bang dat als ik een of andere internetverbinding activeer dat de kosten me in m'n nek lopen.

Dank alvast.
pi_68399750
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:37 schreef Nashje het volgende:
Vraagjes:
- Ik heb een tijdelijke simkaart meegekregen van Hi. Waarom? Dunno. Maar nu vraag ik me af, als ik een account aanmaak in iTunes, en vervolgens allerlei apps ga bestellen, kan ik die ook nog gebruiken als ik dalijk weer mijn oude nummer kan gebruiken? Of moet ik dan weer een nieuw account aanmaken en alle apps opnieuw kopen?
je apps hangen aan het iTunes account.
maar kreeg je een Hi sim bij Tmobile mee? Of heb je m ergens anders gekocht ofzo?
quote:
- Kun je internetten zonder dat je een internet abo hebt? Want ben wel van plan mijn normale simkaart erin te duwen, maar ben bang dat als ik een of andere internetverbinding activeer dat de kosten me in m'n nek lopen.

Dank alvast.
Internetten zonder internet abonnement kan alleen via wifi dan. Via GPRS gaat het je gewoon dik geld kosten inderdaad.
  zondag 26 april 2009 @ 18:41:15 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68399758
1. De aankopen uit de App Store zijn gelinkt aan je iTunes-account, heeft niks met je iPhone te maken dus.
2. Ja, dat kan.
2000 light years from home
pi_68402148
Iemand ervaring met een iPhone kopen via marktplaats of is de veiligste optie gewoon een abbo nemen?
Bij eentje vroeg ik kan je het ophalen?Antwoord van diegene: Nee, dat is niet mogelijk....... Voor zoon bedrag ga ik het echt wel ophalen hoor..
pi_68403855
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef djac1 het volgende:
Iemand ervaring met een iPhone kopen via marktplaats of is de veiligste optie gewoon een abbo nemen?
Bij eentje vroeg ik kan je het ophalen?Antwoord van diegene: Nee, dat is niet mogelijk....... Voor zoon bedrag ga ik het echt wel ophalen hoor..
Sja ik koop wel vaker wat op marktplaats, het is een bepaald gevoel wat je bij een advertentie krijgt.
Maar een iphone, ps3 etc zou ik altijd ophalen, 9 van de tien is oplichter...
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  zondag 26 april 2009 @ 22:37:12 #73
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_68407607
Dr zit een dikke kras op mn scherm Erger me er dood aan.

Heb net Bodyguardz erop geplakt, ben benieuwd...
In me Burberry......
pi_68411448
Hoeveel mag het geheugen zijn bij overige? Ik hebt rond de 600/700 mb. Waar staat dat overige voor? Wat voor bestanden zijn het? Ik heb wel veel apps en games er op staan.
  maandag 27 april 2009 @ 07:32:40 #75
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_68413199
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoeveel mag het geheugen zijn bij overige? Ik hebt rond de 600/700 mb. Waar staat dat overige voor? Wat voor bestanden zijn het? Ik heb wel veel apps en games er op staan.
Cydia meuk neemt ook het nodige in he
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')