Die zullen er van mijn kant zeker komenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Étoile het volgende:
Wat tof van de sponsor! Nu is het wachten op de actiefoto's!
te lief gewoonquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shampoo you say? Vanavond nog maar even met babyshampoo
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
Daar mogen ze eigenlijk niet komenEn ik heb net gedweild
![]()
Schop ze zo gewoon via de schuifpui de badkamer beneden in, daar heb ik niet gedweild
Nou, t ziet er toch niet uitWaren ze maar zwart. Ruilen?
Ik nog een kwart fles. Maar ik heb dan ook een super grote beer die best veel shampoo gebruiktquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Je doet er heel lang mee trouwens!
Ik heb nog steeds een halve fles Mango Tango van de actie van vorig jaar! Zo vaak was ik het hondje niet en het is maar een klein monster, dus je doet er echt lang mee!
En rapportage van Byte_me op de eerste hulp en zijn uitleg aan de artsen daar (als hij dat dan nog kan) is ook goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Paar fotootjes is ook goed hoor
We vinden het al superleuk om een indrukje te krijgen en je hoeft je kat er niet voor te martelen
Vergeet ook geen foto te maken van je armen vol krassen na afloop
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En rapportage van Byte_me op de eerste hulp en zijn uitleg aan de artsen daar (als hij dat dan nog kan) is ook goed
Boris is zoals je weet gek op water, maar dan moet het wel vrijwillig gaan, dat met water in aanraking komen! Ik tilde hem laatst op om hem de badkamer in te tillen, waar de douche liep. Om even te laten kijken of hij het interessant vond. Nou... NIET dus, ik kon hem nog net op tijd los latenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk er niet aan met die monsters van mij. Kay is een keer per ongeluk in bad gevallen en die aanblik was voldoende om er voor eeuwig vanaf te zien.
Ik kijk echt zo enorm uit naar alle foto's, filmpjes, en resultatenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Sorry Senesta!Ik wilde de boel niet opjagen, maar een beetje wakker houden.
Dat ze vast gaan nadenken over de voorzorgsmaatregelen *zandzakken voor de deur!* voor het wassen
het past toch heul niet door de brievenbus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kijk echt zo enorm uit naar alle foto's, filmpjes, en resultaten![]()
Als het goed is gaat alles vandaag nog op de post dus hou de brievenbussen in de gaten
Euhmquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
het past toch heul niet door de brievenbus?
Ben benieuwd. Zal die ouwe eens lekker smerig laten worden als het kan en hem dan wassenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kijk echt zo enorm uit naar alle foto's, filmpjes, en resultaten![]()
Als het goed is gaat alles vandaag nog op de post dus hou de brievenbussen in de gaten
nog smeriger dan op de foto's die je in het wedstrijdtopic hebt staan? lijkt me best lastigquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zal die ouwe eens lekker smerig laten worden als het kan en hem dan wassen
Dat zal niet gaan lukken denk ik, maar het moet niet zo'n probleem zijn om hem smerig te krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nog smeriger dan op de foto's die je in het wedstrijdtopic hebt staan? lijkt me best lastig
Dit wordt door de pakketservice bezorgd die komt op een andere tijd als de gewone post hequote:
ja, ik kwam erachterquote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt door de pakketservice bezorgd die komt op een andere tijd als de gewone post he
Max heeft het pakketje al helemaal besnuffeld en toen ik de shampoo in de badkamer zette liep ze heel enthousiast mee. Wacht maar tot ik haar ga wassen dan vindt ze het niet leuk meerquote:Op woensdag 29 april 2009 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik kwam erachterik heb de post al gehad. Pakket service nog niet. Die komt doorgaans rond 15u
![]()
*afwacht
*toch nergens heen hoeft
Baloe besnuffelt alleen uitgebreid dingen als er eten in zitquote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max heeft het pakketje al helemaal besnuffeld en toen ik de shampoo in de badkamer zette liep ze heel enthousiast mee. Wacht maar tot ik haar ga wassen dan vindt ze het niet leuk meer
Ik moet even hier wat vragenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef senesta het volgende:
Mooi dat alles goed aankomt![]()
De reviews mogen zodra ze klaar zijn gepost worden in het REV forum,: Reviews & Productbeoordelingen de modjes aldaar zorgen ervoor dat er ook een linkje hier in het topic komt mochten de reviewers daar zelf niet aan denken.
Ik wil iedereen in ieder geval al heel veel plezier wensen, maak er wat moois van!
Er waren een paar puntjes waar we vorig jaar naast de review nog extra een cijfer voor gevraagd hebben en voor de vergelijking zou het misschien leuk zijn als de reviewers die nu ook mee zouden willen nemen.
De verpakking,
De geur,
Het schuimen,
Een cijfer voor het totaalplaatje,
En de vraag:
Zou je het zelf ook kopen.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mijne komt later btw, eerst moeten de wonden genezen en de vijver valse hond vrij zijn
HAHAquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
" WTF dacht jij daar mee te gaan doen, vrouwtje?"
Jij bent snel!!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Qwea het volgende:
[Honden "shampoo"] Pet silk no rinse shampoo
Mijn review
gaaf, ben benieuwdquote:Op maandag 4 mei 2009 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Net Max(ima) gewassen. Nu even de review schrijven!!
Als erop staat dat je het eruit moet vegen, zou ik het er niet in laten zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Anne het volgende:
Ik heb een probleempje![]()
.
Dat spul wat ik heb gekregen, moet je schoonvegen uit de oren.
Hoe moet ik dat gaan doen? Want met een wattenstaafje in het oor pulken bij mijn kat gaat dus echt niet lukken. (Bij het insmeren van de oren moeten we 'm al met 2 mensen vasthouden zodat ie niet wegvliegt, laat staan dat ik geduldig dat spul ook nog uit zijn oren kan krijgen).
Het spul wat we normaliter gebruiken, hoef je er niet uit te vegen. Zou dat bij dit spul ook geen kwaad kunnen?
Het gaat om Pet Silk Ear Cleaner.
Dank je, was het helemaal vergeten hier een link te plaatsenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef BrandX het volgende:
En weer een toffe review, dit maal van Juup© [Honden "shampoo"] PetSilk Hot Spot Shampoo en Conditioner
foto's op tinypic.com?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Twinky het volgende:
zotis gelukt
ik heb niet echt een goede plek om de foto's up te loaden + filmpje. Kan iemand me daarmee helpen?
netjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:32 schreef BrandX het volgende:
twinky, met behulp van Fiets zijn je filmpjes toonbaar gemaakt in je review zelf
Ik ga zo gewoon even een mailtje sturen voor jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Anne het volgende:
Ik heb een probleempje![]()
.
Dat spul wat ik heb gekregen, moet je schoonvegen uit de oren.
Hoe moet ik dat gaan doen? Want met een wattenstaafje in het oor pulken bij mijn kat gaat dus echt niet lukken. (Bij het insmeren van de oren moeten we 'm al met 2 mensen vasthouden zodat ie niet wegvliegt, laat staan dat ik geduldig dat spul ook nog uit zijn oren kan krijgen).
Het spul wat we normaliter gebruiken, hoef je er niet uit te vegen. Zou dat bij dit spul ook geen kwaad kunnen?
Het gaat om Pet Silk Ear Cleaner.
Wat was er dan gebeurd met Charlie? (of staat dat ook in dit topic en heb ik er dus gewoon overheen gelezen?)quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
Charlie is per ongeluk zijn dikke korst verloren, maar het lijkt erop dat de wond wel dicht zit. Denk dat ik t deze week dus nog wel gedaan krijg
Nee, had een eigen topic in FF. Hij was aangevallen door een evil labrador, gat in zn rug door een hoektand oa dus wilde hem sowieso niet in t smerige water nu en ook niet douchen tot de korst/wond klaar was. Maar nu kan ie er dus binnenkort onderquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat was er dan gebeurd met Charlie? (of staat dat ook in dit topic en heb ik er dus gewoon overheen gelezen?)
aangenaam ik ben niemandquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Twinky het volgende:
o tof van die filmpjes! Al reageert er niemand in mijn topic :p ik heb ook geen coole vieze hond
ik welquote:
Doe daar dan eens iets aanquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 04:35 schreef Harajuku. het volgende:
Eindelijk..
[Honden shampoo] Pet Silk Rainforest Shampoo.
Ja, ik heb tot nu toe één poging gewaagd en dat ging niet goed.quote:
Wat is er met Tommy dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot nu toe één poging gewaagd en dat ging niet goed.
En om eerlijk te zijn is Tommy nu echt even te zielig om hem dit aan te doen.
Misschien dat ik mijn andere kat nog kan proberen..
En anders wil ik ook best het spul wat ik heb aan iemand anders sturen om het te proberen, als iemand wil?
He bah.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:00 schreef Anne het volgende:
Hij wordt oud. Op de bank springen lukt al niet meer.
En hij slaapt tegenwoordig geen 20 uur per dag meer, maar 23.
Hoi Senes, thanks voor de belangstellingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:34 schreef senesta het volgende:
Deze kan wel weer los.
Anne, hoe gaat het met Tommy?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |