Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want ik neem aan dat je die shampoo niet voor niets hebt uitgekozen om te reviewen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
Heeft zito hotspots / een geirriteerde huid? Zo ja dan ben ik heel benieuwd wat er over een paar dagen gebeurt. Gebeurt er niks? Of worden de hotspots/huid minder? Of erger?
Baloe heeft ook vaak hotspots en een geirriteerde huid. En ik had toen hotspot shampoo van discus en dat werdt alleen ergerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want ik neem aan dat je die shampoo niet voor niets hebt uitgekozen om te reviewen.
Ook wil ik weten hoe jij de conditioner vond? Ik heb nu nog paarse nagels van de conditioner
Op dit moment heeft hij geen hotspots. Dat komt doordat hij nog niet eerder dit jaar is wezen zwemmen in zoet water. Hij heeft wel op een paar plekken een enorm gevoelige huid die normaal gesproken na het zwemmen in zoet water tot hotspots uitgroeien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
Heeft zito hotspots / een geirriteerde huid? Zo ja dan ben ik heel benieuwd wat er over een paar dagen gebeurt. Gebeurt er niks? Of worden de hotspots/huid minder? Of erger?
Paarse nagelsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want ik neem aan dat je die shampoo niet voor niets hebt uitgekozen om te reviewen.
Ook wil ik weten hoe jij de conditioner vond? Ik heb nu nog paarse nagels van de conditioner
Maar, stomme vraag misschien hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op dit moment heeft hij geen hotspots. Dat komt doordat hij nog niet eerder dit jaar is wezen zwemmen in zoet water. Hij heeft wel op een paar plekken een enorm gevoelige huid die normaal gesproken na het zwemmen in zoet water tot hotspots uitgroeien.
Zoals jullie hebben kunnen zien is hij wel flink aan het rollen geweest in het zand, en daardoor kan zijn huid ook beschadigd zijn. Ben benieuwd of hij hotspots gaat krijgen nu, wat normaal wel het geval is.
Mocht hij wel hotspots krijgen dan behandel ik hem gelijk en ben ik benieuwd of het spul helpt.
Omdat er bij ons geen zout water in de buurt is, en ik heb zo af en toe toch dat verzetje wil gunnen. Juist vanwege zijn hotspot gevoeligehid mag hij dat misschien 1 maal per jaar. Ik vind het erg jammer want hij is een enorme waterrat, en het is een genot om hem zo te zien genieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, stomme vraag misschien hoorwaarom laat je hem zwemmen in zoet water (baloe krijgt het er ook van) en door het zand rollen?
Waar behandel je het eigenlijk mee? Hydrocotiderm en ceferal/ antibiotica ?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:dat spul ken ik helemaal niet. Ik doe het met wat in mijn post stond
nou ja, keep us posted over de shampoo icm de hotspots
Max ook alquote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef Juup© het volgende:
Nu 7 dagen na de wasbeurt ruikt hij nog steeds lekker en zijn vacht is heerlijk zacht
Same here!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Juup© het volgende:
Nu 15 dagen later is de vacht van Zito nog steeds lekker zacht
Hij heeft nog geen hotspots gehad na het zwemmen, dus wat dat betreft zou het spul ook goed kunnen werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here!![]()
Maar hoe zit het met de hotspots?
Mooi!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen hotspots gehad na het zwemmen, dus wat dat betreft zou het spul ook goed kunnen werkenomdat hij er doorgaans wel een krijgt na het spelen en zwemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |