abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68694415
Vandaag de Zito laten zwemmen e.d. en daarna gewassen met
Pet Silk Hot Spot Shampoo

en daarna met

Pet Silk Hot Spot Conditioner.

gewassen.

Eerst laten zwemmen:

Toen favoriete bezigheid laten doen:

Met als resultaat:

Voordat wij naar huis gingen ging hij nog even het water in dus het ergste vuil was er al af, alleen stonk hij enorm door dat water dus even wassen was welkom.

Thuis in de achtertuin meneer nat gemaakt en ingesopt met de shampoo.

Daarna goed gewassen en weer uitgespoeld:

En als laatste de conditioner aangebracht en ingesmeerd en weer schoon gespoeld:

Hij vond het niet bepaald leuk dat wassen, want het water was veel te koud en hij heeft nog enige tijd liggen rillen in zijn mand maar nu ruikt hij wel lekker tenminste

• De verpakking: Helaas niet in het Nederlands (kan voor anderen lastig zijn), maar verder goed te hanteren en door de spuitdop goed te doseren.
  • De geur: Een frisse geur die enorm aangenaam is en veel andere geurtjes verdrijft.
  • Het schuimen: Het schuimt niet overdreven wat enorm fijn is. Het is precies voldoende voor een fijne wasbeurt.
  • Een cijfer voor het totaalplaatje: Het cijfer dat ik voor het totaalplaatje geef is een: 8
  • Hoeveelheid wasmiddel: In de beide flessen zit ruim voldoende voor vele wasbeurten, dus 1 maal per jaar zo'n fles aanschaffen is in ons geval met 2 honden zeker voldoende.
  • Zou ik het product ooit kopen?: Ik denk wel dat als de hoeveelheid wasmiddel die ik nu heb op is, dat ik van hetzelfde merk weer nieuw spul ga bestellen.

Aanvulling:
    Zito's huid en haar is enorm zacht en soepel geworden door de behandeling met de shampoo en conditioner. Wat dat betreft is het zeker ideaal spul

[ Bericht 2% gewijzigd door Juup© op 06-05-2009 17:07:16 (Aanvulling) ]
  •   Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 17:02:26 #2
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_68698146
    die foto's! Een goeie 'before and after'
    lolwut
      dinsdag 5 mei 2009 @ 17:02:41 #3
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_68698164
    Heeft zito hotspots / een geirriteerde huid? Zo ja dan ben ik heel benieuwd wat er over een paar dagen gebeurt. Gebeurt er niks? Of worden de hotspots/huid minder? Of erger?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      dinsdag 5 mei 2009 @ 17:06:24 #4
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_68698301
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
    Heeft zito hotspots / een geirriteerde huid? Zo ja dan ben ik heel benieuwd wat er over een paar dagen gebeurt. Gebeurt er niks? Of worden de hotspots/huid minder? Of erger?
    Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want ik neem aan dat je die shampoo niet voor niets hebt uitgekozen om te reviewen.

Ook wil ik weten hoe jij de conditioner vond? Ik heb nu nog paarse nagels van de conditioner
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 18:37:36 #5
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_68701294
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar want ik neem aan dat je die shampoo niet voor niets hebt uitgekozen om te reviewen.

Ook wil ik weten hoe jij de conditioner vond? Ik heb nu nog paarse nagels van de conditioner
    Baloe heeft ook vaak hotspots en een geirriteerde huid. En ik had toen hotspot shampoo van discus en dat werdt alleen erger de shampoo van vorig jaar is ook voor een gevoelige huid, en daar wordt het iets minder van

ik ben ook heel nieuwsgierig hoelang de frisse geur blijft hangen. Bij baloe luttele minuten met die spray. Het was sprayen, ruikt lekker, ff ruiken, ruikt niks
    pi_68702086
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef BrandX het volgende:
    die foto's! Een goeie 'before and after'
    pi_68702224
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
    Op dit moment heeft hij geen hotspots. Dat komt doordat hij nog niet eerder dit jaar is wezen zwemmen in zoet water. Hij heeft wel op een paar plekken een enorm gevoelige huid die normaal gesproken na het zwemmen in zoet water tot hotspots uitgroeien.
    Zoals jullie hebben kunnen zien is hij wel flink aan het rollen geweest in het zand, en daardoor kan zijn huid ook beschadigd zijn. Ben benieuwd of hij hotspots gaat krijgen nu, wat normaal wel het geval is.
    Mocht hij wel hotspots krijgen dan behandel ik hem gelijk en ben ik benieuwd of het spul helpt.
    pi_68702300
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Paarse nagels
    De conditioner was makkelijk aan te brengen goed te verdelen na het toevoegen van water heb geen last gehad van gekke dingen aan mijn handen, integendeel mijn huid werd er best wel zacht door
    De conditioner is eventueel te verdunnen tot 1 op 16 mocht jij vinden dat het te agressief reageert.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 19:15:48 #9
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_68702614
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

Op dit moment heeft hij geen hotspots. Dat komt doordat hij nog niet eerder dit jaar is wezen zwemmen in zoet water. Hij heeft wel op een paar plekken een enorm gevoelige huid die normaal gesproken na het zwemmen in zoet water tot hotspots uitgroeien.
    Zoals jullie hebben kunnen zien is hij wel flink aan het rollen geweest in het zand, en daardoor kan zijn huid ook beschadigd zijn. Ben benieuwd of hij hotspots gaat krijgen nu, wat normaal wel het geval is.
    Mocht hij wel hotspots krijgen dan behandel ik hem gelijk en ben ik benieuwd of het spul helpt.
    Maar, stomme vraag misschien hoor waarom laat je hem zwemmen in zoet water (baloe krijgt het er ook van) en door het zand rollen?

Waar behandel je het eigenlijk mee? Hydrocotiderm en ceferal/ antibiotica ?
      dinsdag 5 mei 2009 @ 19:15:58 #10
    92409 Twinky
    Little star.
    pi_68702620
    Zito de viezerik
    pi_68702764
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Twinky het volgende:
    Zito de viezerik
    Namens Zito:
    #geen
    pi_68703208
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar, stomme vraag misschien hoor waarom laat je hem zwemmen in zoet water (baloe krijgt het er ook van) en door het zand rollen?

Waar behandel je het eigenlijk mee? Hydrocotiderm en ceferal/ antibiotica ?
    Omdat er bij ons geen zout water in de buurt is, en ik heb zo af en toe toch dat verzetje wil gunnen. Juist vanwege zijn hotspot gevoeligehid mag hij dat misschien 1 maal per jaar. Ik vind het erg jammer want hij is een enorme waterrat, en het is een genot om hem zo te zien genieten.
    Zijn hotspots zijn makkelijk te behandelen, ik knip wat haar weg rond en op de plek en desinfecteer het met betadine, dat wrijf ik droog en dan smeer ik het in met smeer het gedurende twee dagen in met clindacutin en dan komt er al een mooie korst op.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 19:33:16 #13
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_68703266
    dat spul ken ik helemaal niet. Ik doe het met wat in mijn post stond

nou ja, keep us posted over de shampoo icm de hotspots
    pi_68703432
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
    dat spul ken ik helemaal niet. Ik doe het met wat in mijn post stond

nou ja, keep us posted over de shampoo icm de hotspots
    pi_68911816
    Nu 7 dagen na de wasbeurt ruikt hij nog steeds lekker en zijn vacht is heerlijk zacht
      maandag 11 mei 2009 @ 17:45:17 #16
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_68911921
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef Juup© het volgende:
    Nu 7 dagen na de wasbeurt ruikt hij nog steeds lekker en zijn vacht is heerlijk zacht
    Max ook al

En iedereen in mijn omgeving met een hond vertel ik over dit geweldige product!
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_69220003
    Nu 15 dagen later is de vacht van Zito nog steeds lekker zacht
      woensdag 20 mei 2009 @ 11:27:25 #18
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_69220062
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Juup© het volgende:
    Nu 15 dagen later is de vacht van Zito nog steeds lekker zacht
    Same here!

Maar hoe zit het met de hotspots?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    pi_69220175
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Same here!

Maar hoe zit het met de hotspots?
    Hij heeft nog geen hotspots gehad na het zwemmen, dus wat dat betreft zou het spul ook goed kunnen werken omdat hij er doorgaans wel een krijgt na het spelen en zwemmen.
      woensdag 20 mei 2009 @ 11:35:59 #20
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_69220438
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 11:29 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hij heeft nog geen hotspots gehad na het zwemmen, dus wat dat betreft zou het spul ook goed kunnen werken omdat hij er doorgaans wel een krijgt na het spelen en zwemmen.
    Mooi!!
    [b]AirwiN schreef [/b]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')