abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 23:33:48 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68516414
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wtf dacht je daar mee te gaan doen?

Pet Silk No Rinse Shampoo

Een professionele formule met zijde om vuil te verwijderen en vocht in te brengen zonder wassen. Ideaal voor show-honden en katten en als u onderweg bent met uw huisdier.

Ik had de Pet Silk no rinse shampoo gewonnen bij de F&F was actie. Ik had voor de no rinse shampoo gekozen omdat Baloe eigenlijk zo min mogelijk in de douche mag. Liefst helemaal niet. Hij heeft al 2x zn kruisbanden gescheurd gehad, en omdat de badkamer vloer natuurlijk glad is, glijdt hij snel uit wat eventueel funest voor zn banden kan zijn.

De foto's ;

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De proefbeer

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Lekker lekker spuiten!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

afnemen!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja Baloe, ook je dikke buik mag ff

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

nog ff extra afnemen

Klah!

De verpakking krijgt van mij als cijfer een 7. Niet veel poespas, mooi simpel in een flesje!
De geur krijgt van mij een 7. Ruikt lekker! Ik weet niet waarna, maar echt lekker.

Ik heb helaas het idee dat het spul niet echt werkt. Baloe was best wel smerig. Hij zat o.a vol met zanddeeltjes. Na zn "behandeling" is het er niet minder op geworden. Ook blijft de lekkere geur uit het flesje, helemaal NIET aan Baloe kleven. Hij ruikt nog gewoon zoals hij altijd ruikt. Ik vind dan ook helaas niet dat het werkt. Zonde, want de actie van vorig jaar met de Earthbath shampoo was echter wel een ontzettend succes! Ik kreeg ook niet echt de indruk dat Baloe het tof spul vindt. Hij liep maar aan zn eigen te likken en te doen

Een cijfer voor het totaalplaatje 5-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 29 april 2009 @ 23:36:47 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68516497
't Doet helemaal niets?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 29 april 2009 @ 23:38:16 #3
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68516537
Hmm dat is niet een al te best totaalcijfer.
Al lijkt het mij ook wel lastig om je hond te wassen zonder water!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 29 april 2009 @ 23:38:29 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68516544
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
't Doet helemaal niets?
Nope. Ja, losse haren verwijderen. Maar als ik gewoon met een vochtige handdoek over hem heenga heb ik hetzelfde effect.
  woensdag 29 april 2009 @ 23:39:23 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68516583
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm dat is niet een al te best totaalcijfer.
Al lijkt het mij ook wel lastig om je hond te wassen zonder water!
Ja dat wil ook helemaal niet Dat zeg ik, die earthbath shampoo van vorig jaar werkt als een tiet.
  donderdag 30 april 2009 @ 00:52:15 #6
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_68518870
Ik heb het vandaag binnen gekregen en ga dus van de week de hond onder handen nemen Ik moet nu even 3 dagen werken, zodra ik vrij ben zal ik hem gaan wassen. Tegen losse haren helpt ook heel goed hem met een rubber handschoen aan wrijven. Al die haren blijven aan de handschoen hangen....

Ik heb even aan de shampoo geroken en je ruikt echt de tea-tree olie; lekker! ik denk dat Westie er minder blij mee zal zijn
  donderdag 30 april 2009 @ 08:31:29 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68521145
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:52 schreef childintime het volgende:
Ik heb het vandaag binnen gekregen en ga dus van de week de hond onder handen nemen Ik moet nu even 3 dagen werken, zodra ik vrij ben zal ik hem gaan wassen. Tegen losse haren helpt ook heel goed hem met een rubber handschoen aan wrijven. Al die haren blijven aan de handschoen hangen....

Ik heb even aan de shampoo geroken en je ruikt echt de tea-tree olie; lekker! ik denk dat Westie er minder blij mee zal zijn
Ik borstel Baloe om de dag. Maar de haren blijven komen
  woensdag 3 juni 2009 @ 04:27:34 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69655313
-edit- dat hoord ehier niet

[ Bericht 70% gewijzigd door Harajuku. op 03-06-2009 04:33:12 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop