Ben je net naar een concert geweest? Een theatervoorstelling gezien van de zomer? Ga je binnenkort naar een museum of een dancefestival? Heb je een geweldig boek gelezen? Allemaal mooie gelegenheden om na afloop je bevindingen met iedereen te delen.
Een zachte shampoo die uitermate geschikt is voor frequente wasbeurten en hardnekkige uidproblemen. Beschermt de vacht, brengt de huid tot rust, waardoor het jeuk vermindert en elimineert slechte geuren voor langere tijd.
omdat arie problemen heeft met zn kinnetje, waar allemaal mee-eters (katten acne) op zitten, en ik die regelmatig was met unicura of clearasil, wilde ik dit produkt wel eens uitproberen.
Ik heb het al een keer gebruikt voordat ik de filmpjes en foto's maakte, maar verdund was het niet effectief. te dun om te schuimen en te reinigen, dus heb ik het toch maar puur gebruikt, dat werkte echt veel beter.
De wasbeurt (excuses voor het slechte geluid):
Voor de overijverige dierenbeschermers: ik heb mn kat geen lichamelijke pijn gedaan voor het maken van dit filmpje, alleen psychische. gelukkig is het een domme kat en is ie dat over een uurtje vergeten.
Na de wasbeurt was arie een beetje chagrijnig, maar dat is normaal. hij is niet dol op wassen. ik doe het ook alleen maar omdat het echt nodig is voor zn kin, verder vind ik niet dat je katten zou moeten wassen. Ook ging meneer uiteraard zichzelf uitgebreid zitten wassen om zijn ongenoegen met deze amateuristische wasbeurt duidelijk te maken.
Kinshots na het wassen:
Dit is echt een hele verbetering, voor het wassen was zn kin haast grijs van alle rommel, nu nog maar een paar stukjes. de stukjes die je nog ziet, hangen in zn vacht, niet meer op zn huid, dat vind ik een goed teken.
"geheel spontaan" reklame shot
Na deze wasbeurt en fotosessie vond arie het wel weer mooi geweest en begon de camera aan te vallen:
De verpakking: handige dop voor als je een kat in bedwang moet houden De geur: kan ik niet beoordelen, kan niet ruiken Het schuimen: goed schuim, maakt kin goed schoon, gebruik het wel onverdund
Een cijfer voor het totaalplaatje: voorlopig een 7, als de kin echt beter wordt update ik dit naar een 8.
Zou je het zelf ook kopen? Als het werkt wel, even afwachten.
[ Bericht 3% gewijzigd door NanKing op 17-05-2009 09:04:29 ]
Offtopic, maar kan het zijn dat je kat uit een plastic bakje drinkt? Ik heb in F&F wel eens gelezen dat je daar dus idd die huidproblemen van kan krijgen bij een kat. Als je dan overstapt naar een metalen bakje is het probleem na een tijdje weg.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. ~ How do I feel this good, sober? ~ For the night is dark and full of terrors
Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende: Offtopic, maar kan het zijn dat je kat uit een plastic bakje drinkt? Ik heb in F&F wel eens gelezen dat je daar dus idd die huidproblemen van kan krijgen bij een kat. Als je dan overstapt naar een metalen bakje is het probleem na een tijdje weg.
En nu maar hopen dat het spul echt werkt voor zn kin!
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Op zondag 17 mei 2009 13:21 schreef senesta het volgende: Leuk verslag zeg! En zo heel erg leek hij het toch ook niet te vinden. Je foto's vind ik Briljant
tnx!
en hij ondergaat het inderdaad lijdzaam, maar hij vind het echt niet leuk. alleen weet ie altijd wel wanneer iets echt moet en dan laat ie het maar toe.