abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:51:59 #1
92409 Twinky
Little star.
pi_68701751
F&F deed de beesten weer in de was en ik wilde heel graag meedoen. Omdat ik geen smerige hond heb maar alleen een heel normale htk-kat waren er niet zo heel veel producten die ik uit zou kunnen proberen.

Toch vond ik de Liquid Silk Serum, a gentle professional formula with silk used to condition, moisturize and eliminate the dry look. Adds volume, shine and a silky feel to your pet's coat.

Mozes (mijn huisdier dat eruit ziet als een kat maar van binnen een gevaarlijk monster is) had zo zijn twijfels bij het product. Sterker nog, hij zag het helemaal niet zitten. Het werd dus helaas een onvrijwillige medewerker aan deze testactie.

Ingredienten:
Liquid Silk Serum en een slapende Mozes. (en een Twinky achter de camera)

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is niet zo'n heel groot flesje, ongeveer 12,6 centimeter lang. Ligt lekker in de hand.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het flesje heeft een fijne klikopening, vergelijkbaar met haarspul voor mensen. Het ruikt ook heel erg lekker. Niet dat Mozes stinkt maar dit is echt een heerlijke bloemetjesgeur, al is het niet too much. Heerlijk!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het spul wat eruitkomt is ook vergelijkbaar met haarserum voor mensen. Het is geheel doorzichtig en redelijk vloeibaar, zodat het lekker het flesje uitglibbert.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dan het echte werk. After conditioning, finish with Pet Silk Liquid Silk Serum on wet or dry coat. Massage through. Repeat as often as needed. Tijd om het spul toe te voegen aan mijn kat's vachtje (droog, ongeconditioned). Masseren zou niet gaan want daar houdt mijn stoere kater niet van dus ik smeerde het in voorzichtige aaibewegingen op de slapende Mozes.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Echt goed in de vacht gemasseerd krijg ik het dus niet, al doe ik mijn best. Het blijft een beetje bij 'erop gesmeerd'. Een tweede en zelfs derde portie is nodig om zijn hele zijkant en rug te bedekken met een laagje serum. Toch moet ik razendsnel handelen want na een minuut heeft koning Mozes het gehad.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Voor een goede foto van het eindresultaat probeer ik nog een foto te maken maar meneer is er helemaal klaar mee en verdwijnt. In ieder geval is het eindresultaat niet echt super (zie je op de vorige foto ook wel). Zijn vachtje glimt wel mooi maar wordt een beetje met vettige sliertjes.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Even later komt hij weer terug en maakt, zittend onder mijn bureau, nog even duidelijk hoe uncool hij het vindt.

En dan komt het belangrijkste werk: het verwijderen van het product. Hij is er nu al een half uur mee bezig en nog lang niet klaar. Tot zover mijn lekker ruikende kat!

De cijfers:

De verpakking:
mooi klein, erg neutraal maar makkelijk in gebruik door de opening. Een 9
De geur:
erg lekker! Die krijgt een 10!
Het schuimen:
de serum schuimt niet, is ook niet de bedoeling.
Een cijfer voor het totaalplaatje:
Het resultaat is niet echt wat ik in gedachten had. Misschien ga ik het nog wel in mijn eigen haar smeren maar voor Mozes is het niks. Misschien wel iets voor pluizige katten waar je de serum stevig in kan masseren, die je kan borstelen als het erin zit (om de vettige plukken te voorkomen) en die het ook lekker vinden ruiken (eraan gewend zijn). Mijn cijfer is in ieder geval een 4

Zou je het zelf ook kopen?
Nee. Mocht ik zo'n pluizige showkat hebben vind ik het nog erg duur voor weinig, je hebt ook best veel nodig van het spul. Voor Mozes is het helemaal geen goed spul want hij likt het er toch weer af. Toch was het leuk om te doen!

[ Bericht 9% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 07-05-2009 17:19:20 ]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:28:22 #2
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68703095
Hihi

Ik vind je review geweldig!!

Ik vind je vooral dapper dat je dat monster zo durfde in te smeren.

Jammer dat het niet werkt zoals je gehoopt had. Misschien toch een keer proberen het er echt in te masseren. Wie weet krijg je dan wel het gewenste resultaat.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:31:17 #3
92409 Twinky
Little star.
pi_68703187
ik denk dat ik het wel nog met een andere kat kan proberen. Ik weet niet hoe goed het is voor een kat om 2x de serum helemaal weer van zichzelf af te moeten likken

(hij kwam tien minuten geleden demonstratief weer voor mijn scherm zitten likken)
  maandag 11 mei 2009 @ 22:15:40 #4
92409 Twinky
Little star.
pi_68921338
nou, de zachtheid is nu echt voorbij. Hij rook de dag erna (woensdag) nog een beetje naar het spul (zo van 'hmm!') maar hij ruikt ook lekker als hij voor mijn stopcontactluchtverfrisser heeft gezeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop