quote:
The naturally invigorating scents of rain mixed with white flower undertones give this scent a light, freshening smell. Rainforest Shampoo and Conditioner gently cleanse and moisturize your pet's coat. Finish with Rainforest Cologne for a refreshing scent that lasts.
Hij kreeg echt een prachtvacht na het gebruik van deze shampoo + conditioner. Nu had hij dat sowieso al, maar nu ruikt het ook nog lekker.
Directions: Wet coat thoroughly. Apply generous amount of Pet Silk Rainforest Shampoo and work into a luxurious lather. Rinse. Repeat for maximum results. Apply Pet Silk Rainforest Conditioner to detangle, condition, moisturize and shine. For best results, finish with Pet Silk finishing products. Product can be diluted as much as 16:1.Ik had drie van zulke handen nodig, minimaal, om hem helemaal in te zepen. Het veegt niet lekker uit.
![]()
Shampoo. Zelfde geldt voor de conditioner
![]()
Enfin, we begonnen zo:
![]()
Droge hond.
![]()
Nat wordende hond
![]()
Inzepen. Zoals ik al zei, met een handje, of twee, kom je er niet. Het smeert niet lekker uit, en schuimt dus ook niet fantastisch.
![]()
Wederom geldt hetzelfde voor de conditioner.
![]()
Nooo, geen handdoek,

.
![]()
Dit was ondertussen handdoek nummer 5 al, en hij was er nog steeds fel op tegen.
Ik moet wel zeggen dat de hond ontzettend veel haar achterlaat. Maar wanneer je hem borstelt houd je nog geen volle borstel over. Ondertussen zat het huis wél onder het haar, hoe vaak ik hem ook kam

.
Na deze shampoo kon ik hem elk uur borstelen en ik had steeds drie volle borstels.
Zijn vacht glanst prachtig, voelt lekker zacht aan en een dag later rook hij nog erg lekker. Dat ik er zoveel haar uithaal is echt +10000000 punten.
Ook had hij nog steeds modder in zijn vacht, sinds zijn aanval meer dan een maand geleden

en dat is er nu heel makkelijk weer uitgekomen.
De verpakking: Prima. Grote fles, handige sluiting. Een
9.De geur: Excellent, gelijk erna stonk hij uiteraard naar natte hond, maar eenmaal opgedroogd ruikt hij heerlijk. Wederom een
9.Het schuimen: Daar heb ik weinig van gezien, daaroom een
5.Een cijfer voor het totaalplaatje: Ik geef het een
8.5, prima spul.
Zou je het zelf ook kopen?
Absoluut.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.