Het leek mij wel leuk om Pet Silk Midnight Black Shampoo en Conditioner te reviewen. Max denkt daar iets anders over geloof ik.
Max heeft een nogal stugge vacht en als je haar aait voelt dat best stroef aan. Op de site van Pet Silk stond dat zowel de shampoo als de conditioner de vacht een
ongelooflijke glans en fantastische geur geven dus ik was heel nieuwsgierig of dat ook echt zo zou zijn.
Ze is nog nat van het wassen maar ik merk nu al dat het ook echt werkt!!
Ze heeft een heerlijke zachte, mooie vacht (die heb ik voor het laatst bij haar gezien toen ze nog pup was) en ze ruikt niet naar natte hond. Ik kan de geur niet thuisbrengen maar het ruikt wel lekker!
De conditioner ben ik niet zo tevreden over. Dit ziet er uit als een dikke donkerpaarse pasta, is moeilijk de fles uit te krijgen en smeert niet lekker uit. Toen ik klaar was met Max wassen heb ik een half uur op 1 plek van het bad staan boenen om het schoon te krijgen, de conditioner geeft namelijk af.
De verpakking: 8
De geur: 9
Het schuimen: 6
Een cijfer voor het totaalplaatje: 8
En de vraag:
Zou je het zelf ook kopen. Ik denk dat ik het nu ik het geprobeerd heb zeker vaker zal kopen. Vaak vind ik de prijzen voor die hondenshampoos te duur en loop ik toch weer naar buiten met goedkope "beau beau" en het is altijd maar afvragen of het ook werkt zoals je wilt dat het werkt.
En dan nu..... de foto's!!![]()
Ben ik niet lief?
![]()
Nu nog schoon en wit!
![]()
Jammie water!
![]()
Wacht maar! Vanavond vreet ik je nieuwe schoenen op!
![]()
En in plaats van foto's maken kan jij mij best helpen hoor baas!
![]()
Hey wat ruikt daar zo lekker? Ben ik dat?
![]()
Ik ben heus niet in de tuin geweest. Echt niet hoor vrouwtje
![]()
Met jou praat ik niet meer!
![]()
Nog niet klaar?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.