abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 19:49:30 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68666226
Het leek mij wel leuk om Pet Silk Midnight Black Shampoo en Conditioner te reviewen. Max denkt daar iets anders over geloof ik.

Max heeft een nogal stugge vacht en als je haar aait voelt dat best stroef aan. Op de site van Pet Silk stond dat zowel de shampoo als de conditioner de vacht een ongelooflijke glans en fantastische geur geven dus ik was heel nieuwsgierig of dat ook echt zo zou zijn.

Ze is nog nat van het wassen maar ik merk nu al dat het ook echt werkt!!

Ze heeft een heerlijke zachte, mooie vacht (die heb ik voor het laatst bij haar gezien toen ze nog pup was) en ze ruikt niet naar natte hond. Ik kan de geur niet thuisbrengen maar het ruikt wel lekker!

De conditioner ben ik niet zo tevreden over. Dit ziet er uit als een dikke donkerpaarse pasta, is moeilijk de fles uit te krijgen en smeert niet lekker uit. Toen ik klaar was met Max wassen heb ik een half uur op 1 plek van het bad staan boenen om het schoon te krijgen, de conditioner geeft namelijk af.

De verpakking: 8
De geur: 9
Het schuimen: 6
Een cijfer voor het totaalplaatje: 8

En de vraag:

Zou je het zelf ook kopen.
Ik denk dat ik het nu ik het geprobeerd heb zeker vaker zal kopen. Vaak vind ik de prijzen voor die hondenshampoos te duur en loop ik toch weer naar buiten met goedkope "beau beau" en het is altijd maar afvragen of het ook werkt zoals je wilt dat het werkt.

En dan nu..... de foto's!!

Ben ik niet lief?

Nu nog schoon en wit!

Jammie water!

Wacht maar! Vanavond vreet ik je nieuwe schoenen op!

En in plaats van foto's maken kan jij mij best helpen hoor baas!

Hey wat ruikt daar zo lekker? Ben ik dat?

Ik ben heus niet in de tuin geweest. Echt niet hoor vrouwtje

Met jou praat ik niet meer!

Nog niet klaar?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Boks-Chick maandag 4 mei 2009 @ 19:55:36 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68666468
ze ondergaat het ook echt lijdzaam
Leuk!
lolwut
  maandag 4 mei 2009 @ 20:17:45 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68667341
Dat ze gewoon zo blijft zitten Ik heb Charlie altijd de hele badkamer door dansen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:21:20 #4
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68667498
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ze gewoon zo blijft zitten Ik heb Charlie altijd de hele badkamer door dansen
Nee ze blijft altijd wel braaf stil staan/zitten. Maar dan is er ook geen beweging meer in te krijgen dus moet ik me in rare bochten wringen om haar helemaal te kunnen wassen.

Als we klaar zijn blijft ze ook braaf staan druppelen tot ik een handdoek voor me heb en dan schud ze haarzelf uit.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:04:01 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68698217
Even een kleine toevoeging over de conditioner:

Ik heb mijn handen inmiddels al tig keer gewassen en nog steeds zijn mijn nagels paars van de conditioner.
Volgende keer toch maar verdunnen of handschoentjes aandoen want dit is kut!
[b]AirwiN schreef [/b]
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 17:05:24 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68698266
stond daar niets over aangegeven op de verpakking?
lolwut
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:10:59 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68698467
Nee!

De pet silk shampoo's en conditioners kan je wel verdunnen tot 1:16. Maar je kan het ook geconcentreerd gebruiken. Er staat niets over handschoenen of vlekken.
Ik vond het al vreemd dat het vlekken op mijn bad achterliet, daar heb ik al een half uur op staan boenen.

Ik heb het dus geconcentreerd gebruikt want er wordt ook gezegd dat als de hond heel smerig is je dat makkelijk zo kan doen.

Over een maand of 2 zal ik haar nog een keer wassen en dan ga ik kijken of de conditioner verdund ook vlekken achterlaat.

Gelukkig is paars mijn favoriete kleur maar mijn handen zien er nu zo vies uit
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:57:59 #8
92409 Twinky
Little star.
pi_68701959
pics?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:18:43 #9
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68702758
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Twinky het volgende:
pics?
Waarvan? Van de hond die gewassen werd? Er staan er 9 dat niet genoeg?
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:19:27 #10
92409 Twinky
Little star.
pi_68702781
van je vieze nagels!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:22:40 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68702895
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef Twinky het volgende:
van je vieze nagels!
Heb ik geprobeerd maar is niet goed te zien op foto's
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:33:32 #12
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68713396
Ik gebruikte pet silk altijd verdund, en zeker de conditioner, want die is heel moeilijk te verdelen.
Maar hij lost ook heel slecht op als je hem wil verdunnen, je schudt je een ongeluk.
Heel toevallig vond ik nog een fles en heb ik hem zondag nog eens gebruik, ruikt wel lekker maar het verdunnen is echt rampzalig.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 mei 2009 @ 06:47:52 #13
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_68718153
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruikte pet silk altijd verdund, en zeker de conditioner, want die is heel moeilijk te verdelen.
Maar hij lost ook heel slecht op als je hem wil verdunnen, je schudt je een ongeluk.
Heel toevallig vond ik nog een fles en heb ik hem zondag nog eens gebruik, ruikt wel lekker maar het verdunnen is echt rampzalig.
Ik ga ook over een maand of misschien 2 mijn hond wassen en dan gebruik ik wel alles verdund. Als ik dat heb gedaan zal ik dat ook even "reviewen"
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 08:33:01 #14
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_69318132
Ruim 2 weken is Max haar vacht heerlijk zacht en glanzend geweest. Van de week merkten we dat ze weer wat stugger aan ging voelen.

Eergisteren zijn we met haar wezen zwemmen en tot onze grote verbazing is ze nu weer zo zacht als toen ze net gewassen was.
[b]AirwiN schreef [/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')