Door mee te doen aan de actie 'F&F doet de beesten weer in de was', kwam ik in het bezit van Pet Silk Deep Cleansing Shampoo die Sien en ik graag wilden testen! Oke, ik geef het toe, ik wilde het graag, Sien niet.
Vanmiddag was het dan eindelijk zo ver, Sien mocht lekker in bad!
Sien wist eerst nog van niks en lag lekker rustig een welverdiend uiltje te knappen
![]()
Maar de shampoo was al onderweg....
![]()
Sien houdt (zoals eerder gezegd) niet zo van wassen en denkt dan dat ze dood gaat...
![]()
Maar ja, riem aan, niet zeiken en staan! Even goed inzepen, alle vieze plekjes weer schoonmaken en uitspoelen maar!!
![]()
![]()
![]()
Tsja, en als we dan toch bezig zijn, kan Dikkie meteen ook wel even in de was! Dus extra-gratis-bonus: Dikkie

![]()
![]()
Sien kijkt ondertussen verdekt opgesteld achter de tuinbank toe hoe Dikkie wordt gewassen...
![]()
En weer lekker schoon allebei!!
![]()
![]()
Ondanks dat het voor Sien weer een traumatische ervaring was (

), zijn wij erg tevreden over de shampoo!!
De verpakking ziet er goed uit. Niet teveel gedoe, gewoon lekker simpel, maar toch mooi. Het spul wast lekker, schuimt best wel goed en spoelt heel makkelijk uit! De honden hebben niet geklaagd over zere ogen, hoewel ze dat ook niet kunnen... Het ruikt erg lekker, ook een groot voordeel!
We hebben de shampoo verdund gebruikt: 1/3 van de fles in een colafles en toen aangevuld met water. Met die hoeveelheid hebben we 2 honden kunnen wassen! Genoeg dus voor 3 wasbeurten voor beide honden

Ik geef het product een dikke 8 en zou het zelf zeker eens kopen als deze fles leeg is!
Een aanrader voor elke smerige hond die weer eens goed schoon mag worden