Sommige mensen vinden Eindhoven leuker. "Want daar gaat heel Maas en Waal heen". Dús?quote:
Ik vier alleen de nacht.quote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Koninginnedag? Vier ik nooit bepaald. Ga misschien wel gewoon werken.
Dat dus.quote:
Nou de Schelde niet heur.quote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Eindhoven leuker. "Want daar gaat heel Maas en Waal heen". Dús?
Nee, je wilt met de massa meequote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Eindhoven leuker. "Want daar gaat heel Maas en Waal heen". Dús?
Ik vind het wel een keer tijd worden om ladderzat te wordenquote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ben niet van plan om te gaan blowen.
Wehehe kan ik xalo een keer meetenquote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Eindhoven ljkt me tof, daar niet van, maar Amsterdam lijkt me gewoon nog leuker.quote:
Comatijd?quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind het wel een keer tijd worden om ladderzat te worden
Als ik op stap ga is het eerder regel dan uitzonderingquote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind het wel een keer tijd worden om ladderzat te worden
Je kan ook gewoon whiskey-cola zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef -SG- het volgende:
Had ik al vertelt dat jack danials +cola goed te zuipen is.
Nadeel is wel dat áls je een goede plek hebt daar, dat je lang zonder eten moet kunnen, want als je eenmaal weggaat kom je ook niet meer op die plek terug.quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Eindhoven ljkt me tof, daar niet van, maar Amsterdam lijkt me gewoon nog leuker.
Naja hij doet het nog steeds. Zondag weer zat ie weer te oreren over het feit dat je heel veel hebt aan algemene kennis. (heeft ie ook wel eeen beetje gelijk in maar dat ga ik niet toegevenquote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Was bij mij ook mijn pahehe, nu kan ik het zeggen
Vergeet het maarquote:
Ik ben veel te braaf geweest de laatste tijdquote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik op stap ga is het eerder regel dan uitzondering.
Ja sorryquote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon whiskey-cola zeggen
Ik denk niet dat je daar gelukkig van wordt.quote:
Terecht. Soms is het niet je-van-het namelijkquote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben veel te braaf geweest de laatste tijd
En terechtquote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat áls je een goede plek hebt daar, dat je lang zonder eten moet kunnen, want als je eenmaal weggaat kom je ook niet meer op die plek terug.
hier in arnhem gaat een hele groep de stad in, dus ga ik gezellig mee
quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar gelukkig van wordt.
Ik ga iig niet iemand dragen omdat hij zich lam heeft gezopen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zal je Heimen op straat achter laten?
Ik zie het al voor me dat jullie keihard aan het lachen zijnquote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga iig niet iemand dragen omdat hij zich lam heeft gezopen.
Joa, alleen beetje lam nu. Vandaag én gym én 2 uur zelfverdediging én anderhalf uur voetbal. Dus ben blij dat ik nu even zitquote:
Wij gaan toch blowen in het Vondelpark?!quote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ben niet van plan om te gaan blowen.
Gewoon in een taxi proppen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus dan zal je hem achter laten op straat?quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waalkade Nijmegenquote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wij gaan toch blowen in het Vondelpark?!
Klinkt vermoeiend ja.quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, alleen beetje lam nu. Vandaag én gym én 2 uur zelfverdediging én anderhalf uur voetbal. Dus ben blij dat ik nu even zit.
Laat me (letterlijk) dood lachenquote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat jullie keihard aan het lachen zijn
Terechtquote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dus dan zal je hem achter laten op straat?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wij gaan toch blowen in het Vondelpark?!
Jup.quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Jezus, wat zijn jullie slechte vrienden
Ik zal diegene echt naar huis brengen en in bed leggen.
Hoe was dat ook alweer bij biologie? De sterke soort zal overlevenquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Ikquote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer bij biologie? De sterke soort zal overleven
Indeed, of iig meesleuren in een taxi ofzo. Diegene heeft achteraf toch wel spijt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Mits glijmiddel en condoom.quote:
Het zijn je vrienden!quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer bij biologie? De sterke soort zal overleven
Je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Jou vriend zuipt zich kapot en jij mag over hem ontfermen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Serieusquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja! En er kunnen hele vervelende dingen gebeuren als iemand alleen is terwijl die dronken is.quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Indeed, of iig meesleuren in een taxi ofzo. Diegene heeft achteraf toch wel spijt.
Ja taxi is ook nog een optie.quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Indeed, of iig meesleuren in een taxi ofzo. Diegene heeft achteraf toch wel spijt.
Daar ben je vrienden voor.quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Jou vriend zuipt zich kapot en jij mag over hem ontfermen.
Ach, ze kunnen ook kiezen om zich niet kapot te zuipenquote:
Maar je zal er wel voor zorgen dat die gene 100% zeker thuis komt?quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus? Als iemand zo zat is dat hij niet meer op eigen benen kan staan zou ik best wat proberen te regelen maar zelf naar huis brengen dat dus niet.
Inderdaad, met gasten die je niet opvangen zou ik dus écht niet uitgaan. Niet dat ik mijzelf dronken laat worden, maar nog.quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja! En er kunnen hele vervelende dingen gebeuren als iemand alleen is terwijl die dronken is.
Jij kunt drinken wat je wil, zat word je toch niet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Inderdaad, met gasten die je niet opvangen zou ik dus écht niet uitgaan. Niet dat ik mijzelf dronken laat worden, maar nog.
Nou. Met jou raak ik dus echt nooit bevriend.quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen ook kiezen om zich niet kapot te zuipen.
Dat is jouw keuze.quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nou. Met jou raak ik dus echt nooit bevriend.Tering.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Vooral door de afgelopen week, vier van de zeven dagen aan 't bier.quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij kunt drinken wat je wil, zat word je toch niet.
Je zorgt voor ze.quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
Met kerst ging ik uit, met die jongen waarmee ik ook naar graspop ga
Toen heb ik ook moeten sjouwen, en mensen op bankjes zetten
En ondersteunen enzo
"Ja kom maar kerel, mag je daar even kotsen"
" Dude!, ga niet op straat liggen, als de jute je ziet ben je de sjaak"
En toen zaten ze heel mooi met zn 3-en op een verhoging, met hun hoofd tussen hun benen
Ja en wat nou als het steeds dezelfde vriend is die ligt te kotsen en niet meer mee kan..quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Daar ben je vrienden voor.
Ik zou nooit een vriend/vriendin achter kunnen laten.
Dan zal ik diegene er op aanspreken zodat dat minder voor zal komen. Maar ik zal diegene alsnog in zn bedje leggen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en wat nou als het steeds dezelfde vriend is die ligt te kotsen en niet meer mee kan...
Of in ieder geval in een taxi proppen zodat 'ie thuis komt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan zal ik diegene er op aanspreken zodat dat minder voor zal komen. Maar ik zal diegene alsnog in zn bedje leggen.
Tis dat ik niet in Rotterdam/ omgeving woondequote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan zal ik diegene er op aanspreken zodat dat minder voor zal komen. Maar ik zal diegene alsnog in zn bedje leggen.
Inderdaad, of gewoon niet meer mee uitgaan.quote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
* mompelt iets over 'n jongen die op d'r feest in de tuin van de buren kotstequote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vriend moest kotsen van de drank oid.
Nou hij zoekt het maar uit als hij dat al meerdere malen heeft geflikt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef xalo het volgende:
[..]
* mompelt iets over 'n jongen die op d'r feest in de tuin van de buren kotste.
dat verhaal was geniaalquote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
Met kerst ging ik uit, met die jongen waarmee ik ook naar graspop ga
Toen heb ik ook moeten sjouwen, en mensen op bankjes zetten
En ondersteunen enzo
"Ja kom maar kerel, mag je daar even kotsen"
" Dude!, ga niet op straat liggen, als de jute je ziet ben je de sjaak"
En toen zaten ze heel mooi met zn 3-en op een verhoging, met hun hoofd tussen hun benen
Om nog maar een keer te zeggen. Bij ons is dat eerder regel dan uitzonderingquote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vriend moest kotsen van de drank oid.
Hahaquote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis dat ik niet in Rotterdam/ omgeving woonde
quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef xalo het volgende:
[..]
* mompelt iets over 'n jongen die op d'r feest in de tuin van de buren kotste.
Ik zou meegaan.quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Of in ieder geval in een taxi proppen zodat 'ie thuis komt.
Aww.quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis dat ik niet in Rotterdam/ omgeving woonde
Kotsen van de drank is mij nog nooit gebeurdquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Om nog maar een keer te zeggen. Bij ons is dat eerder regel dan uitzondering.
Nee ik niet, maar mijn vrienden wel.
Ik kon altijd goed met 'm opschieten. Op feesten nog steeds trouwens, z'n humor is zo slecht dat het grappig is.quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]wat een mongool is dat, serieus. later ook dat ie dronken was en liep te schelden en toen gingen we naar boven-leeuwen, was tie weg
Ze zoeken het maar uit. Op een gegeven moet leren ze het wel en doen ze het niet meer.quote:
Hehe, dat moet jij dan weer weten, ik vind hem nog steeds een beetje een triest persoontje.quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kon altijd goed met 'm opschieten. Op feesten nog steeds trouwens, z'n humor is zo slecht dat het grappig is.
Ligt eraan wie het is. Als ik zeker weet dat 'ie het zelf nog aankan, of als ik niet veel met die persoon optrek, nee. Als het een goede vriendin is en het niet elke keer voorkomt wel.quote:
Uitgaan en dan 4 uur slapen en dan 2 uur autorijlessen is ook écht niet tof.quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Hyman het volgende:
Linkse jongen is normaal juist de verzorgende, nu was ie zelf lam
.
En de middelste was zn kaartje van zn jas kwijt, dus die kreeg een jas van iemand anders, die zelf helemaal verkleumde van de kou
![]()
(hij heeft zelf astma, dus was nog eens heel aardig ook )
En de rechtse moest voetballende volgende ochtend
En dan ga jij doodleuk foto's makenquote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Hyman het volgende:
Linkse jongen is normaal juist de verzorgende, nu was ie zelf lam
.
En de middelste was zn kaartje van zn jas kwijt, dus die kreeg een jas van iemand anders, die zelf helemaal verkleumde van de kou
![]()
(hij heeft zelf astma, dus was nog eens heel aardig ook )
En de rechtse moest voetballende volgende ochtend
Bewijsquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan ga jij doodleuk foto's maken?
Snap ikquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
en zo hoort het ookquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Bij mij weten ze het, in de auto kotsen gaat je geld kosten.
Ja, ik heb er ook nog 1 van dat ie op de grond lagquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Naar de meet gaan, hele nacht doorhalen. Dan paar uurtjes slapen en 's avonds met de auto uitgaan. Slechte combinatiequote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Uitgaan en dan 4 uur slapen en dan 2 uur autorijlessen is ook écht niet tof.
dat is ze waarschijnlijk altijdquote:Op maandag 20 april 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Naar de meet gaan, hele nacht doorhalen. Dan paar uurtjes slapen en 's avonds met de auto uitgaan. Slechte combinatie.. Één van mijn medepassagiers was bang dat ik ons hartstikke dood zou rijden
Toen echt.quote:
Dan zouden het geen echte vrienden zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit. Op een gegeven moet leren ze het wel en doen ze het niet meer.
Ze leren het met vallen en opstaan.
Je kan ze wel heel de tijd netjes naar huisbrengen maar uiteindelijk gaan ze er (onbewust) van profiteren.
toch welquote:Op maandag 20 april 2009 21:25 schreef Hyman het volgende:
Echt leuk om dat soort momenten vast te leggen hoor
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het is. Als ik zeker weet dat 'ie het zelf nog aankan, of als ik niet veel met die persoon optrek, nee. Als het een goede vriendin is en het niet elke keer voorkomt wel.
Dat dus, echte vrienden vinden het fijn als je voor ze klaarstaat maar zouden er geen misbruik van makenquote:Op maandag 20 april 2009 21:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan zouden het geen echte vrienden zijn.
Dat wil je echt niet meemaken. Serieus, khad zelf ook mijn twijfels of ik niet echt in slaap zou vallen.quote:
Twilight is tofquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ga even in mn bed liggen en twilight kijken.
kut filmquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Lauriette91 het volgende:
boeiend weet je hoe geniaal dat isquote:Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet meemaken. Serieus, khad zelf ook mijn twijfels of ik niet echt in slaap zou vallen.
Meidenfilm.quote:
Geniaal om je eigen en 2 passagiers dood te rijden?quote:
Leuke filmquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Je doet t eromquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, wat zag Chantal er weer lekker uit vandaag![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alleen om het feit dat paramore er een liedje bij heeft zou ik em al kijken
Dan ga je wel samen dood, en da's romantisch volgens een zekere dame die wij kennenquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geniaal om je eigen en 2 passagiers dood te rijden?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan ga je wel samen dood, en da's romantisch volgens een zekere dame die wij kennen_
Net bij CSI, ik kijk even mee, zijn er twee gasten bij een Paramore concert.quote:Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alleen om het feit dat paramore er een liedje bij heeft zou ik em al kijken
Gisteren was ze echt te wanhopig/geil/raar.quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ga je wel samen dood, en da's romantisch volgens een zekere dame die wij kennen_
He?quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk niet op die manierquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gisteren was ze echt te wanhopig/geil/raar.
Zo zie je haar niet vaak
Doet ie om mij te pesten, ik weet het zekerquote:
Zelfs ik ben nu benieuwd naar Chantal.quote:
nee hij geeft gewoon een feit weerquote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doet ie om mij te pesten, ik weet het zeker
Maar wat is er met chantal en wie is chantal?quote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doet ie om mij te pesten, ik weet het zeker
Krijg je niet.quote:
is ze nietquote:Op maandag 20 april 2009 21:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
if Chantal-breezerchick=true
then geen pics
[/phppoging]
Heb je de rest ook al gelezen? Van Stephanie Meyer? Zij kan schrijven johquote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Hehe. Ik weet dat het een leuke film is.
Wil m nog een keer zien.
Ik post niksquote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Tenminste Heimen, doe wat je niet laten kan. Maar ik zou t niet doen.
Ik heb alle boeken gelezen. Als het Edward-gezever eruit zou worden gehaald zouden die boeken perfect zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de rest ook al gelezen? Van Stephanie Meyer? Zij kan schrijven joh!
Zo moeilijk is het niet namelijk als je een beetje nadenktquote:
Dat is trouwens wel altijd het eerste waar ik aan denkquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet namelijk als je een beetje nadenkt
Iddquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet voor mezelf nadenken.quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hyvesquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
dooh kom op mensenquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Te directe hint.quote:
Ja, maar de vraag is, welke van de 3?quote:
het is idd een kut sitequote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik geen profiel op die kutsite heb dat ik er niet over nadacht.![]()
Ey Sjoeg even jou menning,quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds niet echt nuttig, want profiel alleen zichtbaar voor vrienden dacht ikquote:
Je kunt op de profielfoto kijken, maar daar staan 3 meiden op.quote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef Probinski het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds niet echt nuttig, want profiel alleen zichtbaar voor vrienden dacht ik
Stoppen met roken. Roken is sowiesoquote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey Sjoeg even jou menning,
Als je vriendin eist dat je stopt met roken anders een maand geen seks wat doe je dan![]()
help...
profiel fotos voor iedereenquote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef Probinski het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds niet echt nuttig, want profiel alleen zichtbaar voor vrienden dacht ik
gok eensquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Je kunt op de profielfoto kijken, maar daar staan 3 meiden op.
Ja maar verslaving man...quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stoppen met roken. Roken is sowieso
De rechtse, want die is echt knapquote:
roken eeeewquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stoppen met roken. Roken is sowieso
Tja ik kan niet voor je kiezenquote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja maar verslaving man...
Nooit meer roken...
Een maand geen seks....
quote:
Stoppen is niet moeilijk, ben nu 2 weken gestopt, nergens last van enzoquote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja maar verslaving man...
Nooit meer roken...
Een maand geen seks....
Zoals ik al zei, doe wat je niet laten kunt. Maar ik post ze nietquote:
Who the neuk is Chantal ? Toch niet Chantal uit franikenquote:
Rokenquote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef Probinski het volgende:
[..]
Stoppen is niet moeilijk, ben nu 2 weken gestopt, nergens last van enzo
OF je moet een maand droog willen staan natuurlijk
Nee maar nooit meer roken.quote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef Probinski het volgende:
[..]
Stoppen is niet moeilijk, ben nu 2 weken gestopt, nergens last van enzo
OF je moet een maand droog willen staan natuurlijk
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, Chantal is een meisje uit Putten, met fucking mooie ogen
Ik wacht in spanning af.quote:
Lawl, ga je serieus alleen voor d'r ogen?quote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Hehe grote ogen zekerquote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Is 't niet gewoon bluf van je vriendin?quote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee maar nooit meer roken.
Het is echt kiezen tussen twee kwaden dit. Een maand geen seks...
Alleen de gedachten al
«1234»quote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Preciesquote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
1 smiley is heus wel genoeg hoor.quote:
Naja opzich krijg ik der wel zo ver.quote:Op maandag 20 april 2009 21:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Is 't niet gewoon bluf van je vriendin?
Mjah, klinkt wel aardig lastig....quote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee maar nooit meer roken.
Het is echt kiezen tussen twee kwaden dit. Een maand geen seks...
Alleen de gedachten al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
haar ogenquote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
En je maakt je vriendin gelijk gelukkig, dus ik zou 't wel weten.quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Naja opzich krijg ik der wel zo ver.
Maar toch voor haar wi ik het ook wel proberen opzich
quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mjah, klinkt wel aardig lastig....
Maar dat is echt vrouwenemancipatie eh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell meh
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Stoppen met roken.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef xalo het volgende:
[..]
En je maakt je vriendin gelijk gelukkig, dus ik zou 't wel weten.
Ik zat er al op te wachten tot jij die zou posten eigenlijksquote:
Is dát even een tegenvaller.quote:
Ja, bestquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wij gaan armpje drukken op de volgende meet ouwe gek.
Jos z'n account. En aardrijkskunde kan dood. Ik maak het toch wel goed.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef Desunoto het volgende:
Lieke, moest jij niet huiswerk maken en viel je computer niet uit?
Wtf is dat voor een fotoquote:
Ik verlies toch kankerhardquote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestWaarom? En wie zegt dat ik kom op een pubmeet?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Jos z'n account. En aardrijkskunde kan dood. Ik maak het toch wel goed.
Dat dus jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind haar ogen niet zo heel mooi of zo.
Ik en strand? Ooit zien gebeuren? Doordeweeks rond 11 uur thuiskomen?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ik en strand? Ooit zien gebeuren? Doordeweeks rond 11 uur thuiskomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]yeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
Wtfquote:Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ik en strand? Ooit zien gebeuren? Doordeweeks rond 11 uur thuiskomen?
Wat moet ik vragen?quote:
Ik had dus echt een soort Hayden Panettiere verwacht.quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wel een leuk meisje hoor![]()
Maar ze is geen Godin.
Kloptquote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik verlies toch kankerhardGeen idee, maar beter kom je.
Toch zou ik het op prijs stellen als je de foto er af haaltquote:
* Desunoto googledquote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik had dus echt een soort Hayden Panettiere verwacht.
En zegtie watquote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie Probinski fucking vaak bij de bushalte
dan heb ik toch liever chantalquote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik had meer [ afbeelding ]
Zoiets verwacht.
Ik schrok.quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik had meer [ afbeelding ]
Zoiets verwacht.
Welke is het eigenlijkquote:
Die rechter.quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welke is het eigenlijk, met dat die bril?
Ja, niet eens weten waar de postweg isquote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie Probinski fucking vaak bij de bushalte
Ja en het is voordelig.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef xalo het volgende:
[..]
En je maakt je vriendin gelijk gelukkig, dus ik zou 't wel weten.
Omgquote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja, niet eens weten waar de postweg is
Dat valt dan weer "iets" mee.quote:
Over smaak valt niet te twistenquote:
Haha, jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja, niet eens weten waar de postweg is
quote:
Nou, dan doe ik het welquote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik zou d'r niet doen though.
De rechtsequote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welke is het eigenlijk, met dat die bril?
quote:
Alhoewel die rechtse is ook maar matig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |