quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef xalo het volgende:
[..]
* mompelt iets over 'n jongen die op d'r feest in de tuin van de buren kotste.
Ik zou meegaan.quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Of in ieder geval in een taxi proppen zodat 'ie thuis komt.
Aww.quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis dat ik niet in Rotterdam/ omgeving woonde
Kotsen van de drank is mij nog nooit gebeurdquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Om nog maar een keer te zeggen. Bij ons is dat eerder regel dan uitzondering.
Nee ik niet, maar mijn vrienden wel.
Ik kon altijd goed met 'm opschieten. Op feesten nog steeds trouwens, z'n humor is zo slecht dat het grappig is.quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]wat een mongool is dat, serieus. later ook dat ie dronken was en liep te schelden en toen gingen we naar boven-leeuwen, was tie weg
Ze zoeken het maar uit. Op een gegeven moet leren ze het wel en doen ze het niet meer.quote:
Hehe, dat moet jij dan weer weten, ik vind hem nog steeds een beetje een triest persoontje.quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kon altijd goed met 'm opschieten. Op feesten nog steeds trouwens, z'n humor is zo slecht dat het grappig is.
Ligt eraan wie het is. Als ik zeker weet dat 'ie het zelf nog aankan, of als ik niet veel met die persoon optrek, nee. Als het een goede vriendin is en het niet elke keer voorkomt wel.quote:
Uitgaan en dan 4 uur slapen en dan 2 uur autorijlessen is ook écht niet tof.quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Hyman het volgende:
Linkse jongen is normaal juist de verzorgende, nu was ie zelf lam
.
En de middelste was zn kaartje van zn jas kwijt, dus die kreeg een jas van iemand anders, die zelf helemaal verkleumde van de kou
![]()
(hij heeft zelf astma, dus was nog eens heel aardig ook )
En de rechtse moest voetballende volgende ochtend
En dan ga jij doodleuk foto's makenquote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Hyman het volgende:
Linkse jongen is normaal juist de verzorgende, nu was ie zelf lam
.
En de middelste was zn kaartje van zn jas kwijt, dus die kreeg een jas van iemand anders, die zelf helemaal verkleumde van de kou
![]()
(hij heeft zelf astma, dus was nog eens heel aardig ook )
En de rechtse moest voetballende volgende ochtend
Bewijsquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan ga jij doodleuk foto's maken?
Snap ikquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
en zo hoort het ookquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Bij mij weten ze het, in de auto kotsen gaat je geld kosten.
Ja, ik heb er ook nog 1 van dat ie op de grond lagquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Naar de meet gaan, hele nacht doorhalen. Dan paar uurtjes slapen en 's avonds met de auto uitgaan. Slechte combinatiequote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Uitgaan en dan 4 uur slapen en dan 2 uur autorijlessen is ook écht niet tof.
dat is ze waarschijnlijk altijdquote:Op maandag 20 april 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Naar de meet gaan, hele nacht doorhalen. Dan paar uurtjes slapen en 's avonds met de auto uitgaan. Slechte combinatie.. Één van mijn medepassagiers was bang dat ik ons hartstikke dood zou rijden
Toen echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |