Hoe was dat ook alweer bij biologie? De sterke soort zal overlevenquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Jezus, wat zijn jullie slechte vrienden
Ik zal diegene echt naar huis brengen en in bed leggen.
Ikquote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer bij biologie? De sterke soort zal overleven
Indeed, of iig meesleuren in een taxi ofzo. Diegene heeft achteraf toch wel spijt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Mits glijmiddel en condoom.quote:
Het zijn je vrienden!quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer bij biologie? De sterke soort zal overleven
Je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Jou vriend zuipt zich kapot en jij mag over hem ontfermen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Serieusquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja! En er kunnen hele vervelende dingen gebeuren als iemand alleen is terwijl die dronken is.quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Indeed, of iig meesleuren in een taxi ofzo. Diegene heeft achteraf toch wel spijt.
Ja taxi is ook nog een optie.quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Indeed, of iig meesleuren in een taxi ofzo. Diegene heeft achteraf toch wel spijt.
Daar ben je vrienden voor.quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Jou vriend zuipt zich kapot en jij mag over hem ontfermen.
Ach, ze kunnen ook kiezen om zich niet kapot te zuipenquote:
Maar je zal er wel voor zorgen dat die gene 100% zeker thuis komt?quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus? Als iemand zo zat is dat hij niet meer op eigen benen kan staan zou ik best wat proberen te regelen maar zelf naar huis brengen dat dus niet.
Inderdaad, met gasten die je niet opvangen zou ik dus écht niet uitgaan. Niet dat ik mijzelf dronken laat worden, maar nog.quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja! En er kunnen hele vervelende dingen gebeuren als iemand alleen is terwijl die dronken is.
Jij kunt drinken wat je wil, zat word je toch niet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Inderdaad, met gasten die je niet opvangen zou ik dus écht niet uitgaan. Niet dat ik mijzelf dronken laat worden, maar nog.
Nou. Met jou raak ik dus echt nooit bevriend.quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen ook kiezen om zich niet kapot te zuipen.
Dat is jouw keuze.quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nou. Met jou raak ik dus echt nooit bevriend.Tering.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Vooral door de afgelopen week, vier van de zeven dagen aan 't bier.quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij kunt drinken wat je wil, zat word je toch niet.
Je zorgt voor ze.quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
Met kerst ging ik uit, met die jongen waarmee ik ook naar graspop ga
Toen heb ik ook moeten sjouwen, en mensen op bankjes zetten
En ondersteunen enzo
"Ja kom maar kerel, mag je daar even kotsen"
" Dude!, ga niet op straat liggen, als de jute je ziet ben je de sjaak"
En toen zaten ze heel mooi met zn 3-en op een verhoging, met hun hoofd tussen hun benen
Ja en wat nou als het steeds dezelfde vriend is die ligt te kotsen en niet meer mee kan..quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Daar ben je vrienden voor.
Ik zou nooit een vriend/vriendin achter kunnen laten.
Dan zal ik diegene er op aanspreken zodat dat minder voor zal komen. Maar ik zal diegene alsnog in zn bedje leggen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en wat nou als het steeds dezelfde vriend is die ligt te kotsen en niet meer mee kan...
Of in ieder geval in een taxi proppen zodat 'ie thuis komt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan zal ik diegene er op aanspreken zodat dat minder voor zal komen. Maar ik zal diegene alsnog in zn bedje leggen.
Tis dat ik niet in Rotterdam/ omgeving woondequote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan zal ik diegene er op aanspreken zodat dat minder voor zal komen. Maar ik zal diegene alsnog in zn bedje leggen.
Inderdaad, of gewoon niet meer mee uitgaan.quote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
* mompelt iets over 'n jongen die op d'r feest in de tuin van de buren kotstequote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vriend moest kotsen van de drank oid.
Nou hij zoekt het maar uit als hij dat al meerdere malen heeft geflikt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef xalo het volgende:
[..]
* mompelt iets over 'n jongen die op d'r feest in de tuin van de buren kotste.
dat verhaal was geniaalquote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
Met kerst ging ik uit, met die jongen waarmee ik ook naar graspop ga
Toen heb ik ook moeten sjouwen, en mensen op bankjes zetten
En ondersteunen enzo
"Ja kom maar kerel, mag je daar even kotsen"
" Dude!, ga niet op straat liggen, als de jute je ziet ben je de sjaak"
En toen zaten ze heel mooi met zn 3-en op een verhoging, met hun hoofd tussen hun benen
Om nog maar een keer te zeggen. Bij ons is dat eerder regel dan uitzonderingquote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vriend moest kotsen van de drank oid.
Hahaquote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis dat ik niet in Rotterdam/ omgeving woonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |