Dan zouden het geen echte vrienden zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit. Op een gegeven moet leren ze het wel en doen ze het niet meer.
Ze leren het met vallen en opstaan.
Je kan ze wel heel de tijd netjes naar huisbrengen maar uiteindelijk gaan ze er (onbewust) van profiteren.
toch welquote:Op maandag 20 april 2009 21:25 schreef Hyman het volgende:
Echt leuk om dat soort momenten vast te leggen hoor
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het is. Als ik zeker weet dat 'ie het zelf nog aankan, of als ik niet veel met die persoon optrek, nee. Als het een goede vriendin is en het niet elke keer voorkomt wel.
Dat dus, echte vrienden vinden het fijn als je voor ze klaarstaat maar zouden er geen misbruik van makenquote:Op maandag 20 april 2009 21:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan zouden het geen echte vrienden zijn.
Dat wil je echt niet meemaken. Serieus, khad zelf ook mijn twijfels of ik niet echt in slaap zou vallen.quote:
Twilight is tofquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ga even in mn bed liggen en twilight kijken.
kut filmquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Lauriette91 het volgende:
boeiend weet je hoe geniaal dat isquote:Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet meemaken. Serieus, khad zelf ook mijn twijfels of ik niet echt in slaap zou vallen.
Meidenfilm.quote:
Geniaal om je eigen en 2 passagiers dood te rijden?quote:
Leuke filmquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Je doet t eromquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Boh, wat zag Chantal er weer lekker uit vandaag![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alleen om het feit dat paramore er een liedje bij heeft zou ik em al kijken
Dan ga je wel samen dood, en da's romantisch volgens een zekere dame die wij kennenquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geniaal om je eigen en 2 passagiers dood te rijden?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan ga je wel samen dood, en da's romantisch volgens een zekere dame die wij kennen_
Net bij CSI, ik kijk even mee, zijn er twee gasten bij een Paramore concert.quote:Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alleen om het feit dat paramore er een liedje bij heeft zou ik em al kijken
Gisteren was ze echt te wanhopig/geil/raar.quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan ga je wel samen dood, en da's romantisch volgens een zekere dame die wij kennen_
He?quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |