Ik heb alle boeken gelezen. Als het Edward-gezever eruit zou worden gehaald zouden die boeken perfect zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de rest ook al gelezen? Van Stephanie Meyer? Zij kan schrijven joh!
Zo moeilijk is het niet namelijk als je een beetje nadenktquote:
Dat is trouwens wel altijd het eerste waar ik aan denkquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet namelijk als je een beetje nadenkt
Iddquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet voor mezelf nadenken.quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hyvesquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
dooh kom op mensenquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Te directe hint.quote:
Ja, maar de vraag is, welke van de 3?quote:
het is idd een kut sitequote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik geen profiel op die kutsite heb dat ik er niet over nadacht.![]()
Ey Sjoeg even jou menning,quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds niet echt nuttig, want profiel alleen zichtbaar voor vrienden dacht ikquote:
Je kunt op de profielfoto kijken, maar daar staan 3 meiden op.quote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef Probinski het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds niet echt nuttig, want profiel alleen zichtbaar voor vrienden dacht ik
Stoppen met roken. Roken is sowiesoquote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey Sjoeg even jou menning,
Als je vriendin eist dat je stopt met roken anders een maand geen seks wat doe je dan![]()
help...
profiel fotos voor iedereenquote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef Probinski het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds niet echt nuttig, want profiel alleen zichtbaar voor vrienden dacht ik
gok eensquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Je kunt op de profielfoto kijken, maar daar staan 3 meiden op.
Ja maar verslaving man...quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stoppen met roken. Roken is sowieso
De rechtse, want die is echt knapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |