Sommige mensen vinden Eindhoven leuker. "Want daar gaat heel Maas en Waal heen". Dús?quote:
Ik vier alleen de nacht.quote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Koninginnedag? Vier ik nooit bepaald. Ga misschien wel gewoon werken.
Dat dus.quote:
Nou de Schelde niet heur.quote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Eindhoven leuker. "Want daar gaat heel Maas en Waal heen". Dús?
Nee, je wilt met de massa meequote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Eindhoven leuker. "Want daar gaat heel Maas en Waal heen". Dús?
Ik vind het wel een keer tijd worden om ladderzat te wordenquote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ben niet van plan om te gaan blowen.
Wehehe kan ik xalo een keer meetenquote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Eindhoven ljkt me tof, daar niet van, maar Amsterdam lijkt me gewoon nog leuker.quote:
Comatijd?quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind het wel een keer tijd worden om ladderzat te worden
Als ik op stap ga is het eerder regel dan uitzonderingquote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind het wel een keer tijd worden om ladderzat te worden
Je kan ook gewoon whiskey-cola zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef -SG- het volgende:
Had ik al vertelt dat jack danials +cola goed te zuipen is.
Nadeel is wel dat áls je een goede plek hebt daar, dat je lang zonder eten moet kunnen, want als je eenmaal weggaat kom je ook niet meer op die plek terug.quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Eindhoven ljkt me tof, daar niet van, maar Amsterdam lijkt me gewoon nog leuker.
Naja hij doet het nog steeds. Zondag weer zat ie weer te oreren over het feit dat je heel veel hebt aan algemene kennis. (heeft ie ook wel eeen beetje gelijk in maar dat ga ik niet toegevenquote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Was bij mij ook mijn pahehe, nu kan ik het zeggen
Vergeet het maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |