Zou je denken?quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu niet meer jij als vrouw persoon bent er dan gaat de rest opeens sneller posten
Mijn ouders zeiden altijd dat ik aan mijn algemene kennis moest werken, omdat het anders echt niks werd.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer algemene kennis en niet echt aarderijkskunde he.
Ja waar zouden we zijn zonder paperclips ...quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij wist zelfs op te noemen waar er een paperclipfabriek stond. Nou vraag ik je..
Amsterdammmm.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Waar gaan jullie trouwens koninginnedag vieren?
Hij weet teveel. Dan ga je op vakantie, en dan krijg je 3 kwartier lang verhalen te horen over de bergen, de steden, de kastelen waarna hij ook nog een uur lang over zandafgravingen kan praten. En dan vinden ze het gek dat ik dit jaar niet mee ga op vakantie.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer algemene kennis en niet echt aarderijkskunde he.
Amsterdam of thuis.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Amsterdam. Of héel misschien Eindhoven.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Nice! bbq'enquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eindhoven. Eerst met vrienden bij mij BBQen daarna koninginnenacht.
Stil. Je doet me denken aan mijn paquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat ik aan mijn algemene kennis moest werken, omdat het anders echt niks werd.
Alles is beter dan natuurkunde.quote:
Hier gewoon in Ermelo denk ikquote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Als ik naar mijn algemene kennis kijk vind ik die nog best wel redelijk groot eerlijk gezegtquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat ik aan mijn algemene kennis moest werken, omdat het anders echt niks werd.
Heel misschien eindhovenquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef xalo het volgende:
[..]
Amsterdam. Of héel misschien Eindhoven.
De mijne omdat ik het vroeger leuk vondt om door hele encyclopedien te spitten.quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik naar mijn algemene kennis kijk vind ik die nog best wel redelijk groot eerlijk gezegt. Groter dan de meeste tenminste. Maar dat komt echt door internet hoor.
Was bij mij ook mijn paquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Stil. Je doet me denken aan mijn pa
Ik ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |