Ik dacht dat een niet-rustgevende UI een goed alternatief wasquote:
En dan is het nog niet goedquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik dacht dat een niet-rustgevende UI een goed alternatief was
Nogalquote:
Hee, je moet doen wat je niet laten kuntquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Charliiiiiiiiiiiiiiiiequote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, je moet doen wat je niet laten kunt.
Je pa is slim hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef xalo het volgende:
Mijn god. Waarom zijn sommige mensen zo dom om áardrijkskunde te gaan geven?
Hée, pssst, wanneer vier jij je verjaardag nou? Toch wel binnen nu en 2 maanden hè?quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
In combinatie met het nummer Snow Patrol - How to Be Dead
Of om het te kiezen!quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef xalo het volgende:
Mijn god. Waarom zijn sommige mensen zo dom om áardrijkskunde te gaan geven?
Nou neee.quote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nu niet meer jij als vrouw persoon bent er dan gaat de rest opeens sneller postenquote:
Hij wist zelfs op te noemen waar er een paperclipfabriek stond. Nou vraag ik je..quote:
Ik zat zo te denken rond 15 juli, dan woon ik hier ook een jaar, maar moet nog ff kijken. Heb sowieso nog een leuk plan voor allen, maar dat ligt aan hoe de zaken lopen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Hée, pssst, wanneer vier jij je verjaardag nou? Toch wel binnen nu en 2 maanden hè?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij wist zelfs op te noemen waar er een paperclipfabriek stond. Nou vraag ik je..
't is beter dan natuurkunde.quote:
Hij is echt meesterlijkquote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij wist zelfs op te noemen waar er een paperclipfabriek stond. Nou vraag ik je..
Dat nietquote:
Maar dat is dan ook weer algemene kennis en niet echt aarderijkskunde he.quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef xalo het volgende:
[..]
We hadden het erover met de training dat hij allerlei onzinnige dingen wist op te noemen, en ik was zo slim om erom te wedden dat hij toch écht niet wist waar een paperclipfabriek stond. Nu moet ik het hele team op ijs trakteren.quote:
Eindhoven. Eerst met vrienden bij mij BBQen daarna koninginnenacht.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Waar gaan jullie trouwens koninginnedag vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |