SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.badgers
Ik denk dat hij gewoon hele huis is rondgevlogen, gelukkig is hij niet in de woonkamer geweestquote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef LockonStratos het volgende:
Wehehehe hoe kwam die in je douche?
Nee, nu zitten er waarschijnlijk alleen spetters op je tandenborstel.quote:Op maandag 20 april 2009 19:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon hele huis is rondgevlogen, gelukkig is hij niet in de woonkamer geweest
gelukkig hebben ze geen schijt aan chinezen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
MISSCHIEN DEED TIE DAT WEL OMDATT ALLE DUIVEN SCHIJT HEBBEN AAN MOCRO'S
quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
eindelijk worden die marocjes teruggepakt en wel door een duif![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen marokkaanquote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
MISSCHIEN DEED TIE DAT WEL OMDATT ALLE DUIVEN SCHIJT HEBBEN AAN MOCRO'S
Ik had eerst geprobeerd om hem weg te jagen maar dat kankerbeest vloog alle kanten op behalve richting het raam. Ik vond het aan ene kant ook fucking hilarisch dus ik dacht laat ik het eens vastleggen voor laten en zodoende dit topicquote:Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef sweetysven het volgende:
Jij komt thuis, ziet een duif in je kamer. En het eerste wat je gaat doen is je fotocamera pakken om foto´s te maken voor je internet vrienden? Nice!
Zonder pics zou dit topic waardeloos zijnquote:Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef sweetysven het volgende:
Jij komt thuis, ziet een duif in je kamer. En het eerste wat je gaat doen is je fotocamera pakken om foto´s te maken voor je internet vrienden? Nice!
Ik heb ook een badkamerquote:Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef DirkZz het volgende:
in wat voor een achterstands buurt woon jij dan? met je badkamer.
Maar een Kärcher huren voor een middagje kan geen kwaad zo te zienquote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Sala-adin het volgende:
Ik woon in een zelfstandige studentenwoning btw, dus ik ga geen moer veranderen aan mijn badkamer
quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef mazaru het volgende:
Die duif is daar van hogerhand neergezet, zodat er nu eindelijk eens schoongemaakt gaat worden in die gore douche.
Geniaal manquote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Sala-adin het volgende:
Thuis gekomen na een hectische maandag hard werken in de bank geloof ik mijn ogen niet. Een gevleugelde rat heeft flink de boel geterroriseerd! Mijn douche ondergescheten en hele huis ruikt naar DUIF
Had hem gelukkig weg kunnen jagen richting open raam
Zie hier pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 21:32 schreef Casparovvv het volgende:
Dat beest is waarschijnlijk op die stinkboxer afgekomen die daar in de hoek ligt.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Djeez het volgende:
TS, je hebt de FP gehaald!
Ongewenste gast schijt douche FOK!ker onder
Wat een niveau heeft de FP ook hè.quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Djeez het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:07 schreef pfaffke het volgende:
Jeetje man, durf je dat een douche te noemen?
De douchekop aangesloten op de wastafelkraan...![]()
Lekker zooitje met die vieze onderbroek van je.....
whehehequote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Djeez het volgende:
Is dat zo'n soort container die je wel eens in amsterdam ziet?quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het is een studentenwoning man zeik niet zo
Neen het is gewoon een flat met 15 etages en op elke etage heb je 10 kamers en 2 keukens en 2 zelfstandige woningen met 2 kamers.quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Is dat zo'n soort container die je wel eens in amsterdam ziet?
quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Fokski het volgende:
Je hebt gewoon zelf de badkamer onder gescheten en probeert nu een onschuldige duif te framen. De duif is nu ondergedoken en heeft inmiddels de media ingelicht.
In amsterdam noord toevallig? Ik ken iemand die ook in zo'n soort setting woontquote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Neen het is gewoon een flat met 15 etages en op elke etage heb je 10 kamers en 2 keukens en 2 zelfstandige woningen met 2 kamers.
Ik heb zelf 1 zelfstandige woning
Diemenquote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
In amsterdam noord toevallig? Ik ken iemand die ook in zo'n soort setting woont
Jij woont bij Lange Frans en Baas B in de buurtquote:
waarom denk je dat er zoveel schijt legquote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, geniaal topicdat arme duifje
zal wel een beetje in paniek geweest zijn.. Of juist niet natuurlijk
!
Is dat een excuus om je teringzooi niet op te hoeven ruimen?quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het is een studentenwoning man zeik niet zo
Welke teringzooi?quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef pfaffke het volgende:
[..]
Is dat een excuus om je teringzooi niet op te hoeven ruimen?
mwah, dat kitrandje achter je wastafel mag wel eens gereinigd/vervangen worden, verder natuurlijk niets op aan te merken. (als studentquote:Op maandag 20 april 2009 23:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welke teringzooi?
Enige wat er al was, was mijn boxer de rest had dat beest gedaan.
nu is het gewoon netjes en opgeruimd.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:45 schreef CarLazar het volgende:
[..]
Moslims wassen hun reet na het schijten toch?
Inderdaad, ik herkende het ook meteen, terwijl het toch het toch 7 jaar geleden is dat ik daar woonde.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef fossalta het volgende:
Lijkt wel erg op studentenhok aan de Rode Kruislaan... Badkamer komt me zo bekend voor... allen dan zonder duiven schijt
quote:Op maandag 20 april 2009 23:51 schreef Salsaneck het volgende:
En waarom laat jij je raam open staan, straks kruipt er een neger doorheen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:19 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
? Ik zie een duif geen tv meenemen.
of je vrouw verkrachtenquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:19 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
? Ik zie een duif geen tv meenemen.
Omdat ik een moslim ben en alles wat met moslims te maken heeft moet iedereen op de hoogte van zijn.quote:
H5N1. RIP.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Meestal dragen die beesten heel veel ziekten bij zich, dus goed ontsmetten is wel een vereiste
Inderdaad, leuke sport, heb 5,5 op de teller staan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:20 schreef freddygonzales het volgende:
Duiven, smerige tyfusbeesten zijn het. Ik probeer zo`n onding altijd plat te rijden als ik er 1 op de weg zie. Teller staat nu op 4.
Ik haat duiven.
Ja, want duiven vliegen je ramen binnen als je je huis niet goed schoonmaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:57 schreef ScudRaket het volgende:
Top-ic
Aan de andere kant, duiven zijn vliegende ratten: conclusie: TS maakt zijn huis niet goed schoon.
TS laat zijn ramen open staanquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, want duiven vliegen je ramen binnen als je je huis niet goed schoonmaakt.
SCHIJT DIE DOOS ONDERquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb hem gevangen met een doos
Hoe maak ik een poll?
http://tinypic.com/player.php?v=25z3trl&s=5
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb hem gevangen met een doos
Hoe maak ik een poll?
Dit topic zal wel op een of andere dierenactivistenforum zijn gelinkt...quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:29 schreef Salsaneck het volgende:
Wtf die poll, waar komen al die dierenvrienden vandaan.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:29 schreef Salsaneck het volgende:
Wtf die poll, waar komen al die dierenvrienden vandaan.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:12 schreef Sala-adin het volgende:
Ondertussen ben ik hem zwaar aan het vetmesten hihi
Is die vannacht van kleur veranderd?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:33 schreef solyaris het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
[..]
Is die vannacht van kleur veranderd?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ga eens dood vuige aandachtshoer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 04:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, nu heb ik aidssszzzz
Geraakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef banaantjeEE het volgende:
Sowieso, hoe geraakt er nu een duif in je huis?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Doler12 het volgende:
Hoe is het nou met die duif afgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |