Omdat ik een moslim ben en alles wat met moslims te maken heeft moet iedereen op de hoogte van zijn.quote:
H5N1. RIP.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Meestal dragen die beesten heel veel ziekten bij zich, dus goed ontsmetten is wel een vereiste
Inderdaad, leuke sport, heb 5,5 op de teller staan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:20 schreef freddygonzales het volgende:
Duiven, smerige tyfusbeesten zijn het. Ik probeer zo`n onding altijd plat te rijden als ik er 1 op de weg zie. Teller staat nu op 4.
Ik haat duiven.
Ja, want duiven vliegen je ramen binnen als je je huis niet goed schoonmaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:57 schreef ScudRaket het volgende:
Top-ic
Aan de andere kant, duiven zijn vliegende ratten: conclusie: TS maakt zijn huis niet goed schoon.
TS laat zijn ramen open staanquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, want duiven vliegen je ramen binnen als je je huis niet goed schoonmaakt.
SCHIJT DIE DOOS ONDERquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb hem gevangen met een doos
Hoe maak ik een poll?
http://tinypic.com/player.php?v=25z3trl&s=5
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb hem gevangen met een doos
Hoe maak ik een poll?
Dit topic zal wel op een of andere dierenactivistenforum zijn gelinkt...quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:29 schreef Salsaneck het volgende:
Wtf die poll, waar komen al die dierenvrienden vandaan.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:29 schreef Salsaneck het volgende:
Wtf die poll, waar komen al die dierenvrienden vandaan.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:12 schreef Sala-adin het volgende:
Ondertussen ben ik hem zwaar aan het vetmesten hihi
Is die vannacht van kleur veranderd?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:33 schreef solyaris het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
[..]
Is die vannacht van kleur veranderd?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ga eens dood vuige aandachtshoer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 04:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, nu heb ik aidssszzzz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |