gelukkig hebben ze geen schijt aan chinezen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
MISSCHIEN DEED TIE DAT WEL OMDATT ALLE DUIVEN SCHIJT HEBBEN AAN MOCRO'S
quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
eindelijk worden die marocjes teruggepakt en wel door een duif![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen marokkaanquote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
MISSCHIEN DEED TIE DAT WEL OMDATT ALLE DUIVEN SCHIJT HEBBEN AAN MOCRO'S
Ik had eerst geprobeerd om hem weg te jagen maar dat kankerbeest vloog alle kanten op behalve richting het raam. Ik vond het aan ene kant ook fucking hilarisch dus ik dacht laat ik het eens vastleggen voor laten en zodoende dit topicquote:Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef sweetysven het volgende:
Jij komt thuis, ziet een duif in je kamer. En het eerste wat je gaat doen is je fotocamera pakken om foto´s te maken voor je internet vrienden? Nice!
Zonder pics zou dit topic waardeloos zijnquote:Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef sweetysven het volgende:
Jij komt thuis, ziet een duif in je kamer. En het eerste wat je gaat doen is je fotocamera pakken om foto´s te maken voor je internet vrienden? Nice!
Ik heb ook een badkamerquote:Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef DirkZz het volgende:
in wat voor een achterstands buurt woon jij dan? met je badkamer.
Maar een Kärcher huren voor een middagje kan geen kwaad zo te zienquote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Sala-adin het volgende:
Ik woon in een zelfstandige studentenwoning btw, dus ik ga geen moer veranderen aan mijn badkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |