thx, kloptquote:Op maandag 20 april 2009 19:31 schreef Jan-Beton het volgende:
Puik werk van die OP!!!Je ziet eraan dat je er de tijd voor hebt genomen!
even commentaar leveren hierquote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef soofje het volgende:
Mooie ogen, maar nog even en zijn haar is langer als dat van mij. en dat moeten we niet hebben natuurliijk.
p.s. sorry voor late reactie, ik heb nooit de uitleg of iets gehad waar ik moest zijn dus dacht dat het verzet was
Doe ook maar rede waaromquote:
die muts in de prullenbakquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even commentaar leveren hier
dat is dr al af
maar ok![]()
zie boven jequote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef soofje het volgende:
[..]
oew dan relevante foto graagen die muts in de prullenbak
quote:Op maandag 20 april 2009 @ 19:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Tweede foto:
[afbeelding]
Verhaaltje over zichzelf:
al is dat een onmogelijke opgave sinds ik echt zn beetje alles luister maar dit nummer is zo geweldig tijdens het boarden. Overmezelf dus , nouja zoals net al gezegt ben ik dus een boarderdat is voor mij echt het ultimatum van het jaar , een beetje boarden verder geskate vroeger , speel tegenwordig gitaar , gestudeerd in het buitenland en werk in de camera verhuur .
DAMES: STEMMEN MAAR!
hmm nee toch maar nietquote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Tweede foto:
[ afbeelding ]
Verhaaltje over zichzelf:
al is dat een onmogelijke opgave sinds ik echt zn beetje alles luister maar dit nummer is zo geweldig tijdens het boarden. Overmezelf dus , nouja zoals net al gezegt ben ik dus een boarderdat is voor mij echt het ultimatum van het jaar , een beetje boarden verder geskate vroeger , speel tegenwordig gitaar , gestudeerd in het buitenland en werk in de camera verhuur .
DAMES: STEMMEN MAAR!
Want, gestudeerd in het buitenland is een plus, sportief zijn ookquote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm, van mij krijgt 'ie nog wel eenhoor.
oew!!! helemaal vergeten!quote:Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan trouwens maar keuren tot half 9 hoor, dan komt Grey's Anatomy!
Toffe foto juist,quote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:11 schreef Jimbo het volgende:
ik heb angst voor de volgende fotomaar ach
![]()
Spanjequote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Wat heb je in welk land gestudeerd? (Je had het over studeren in het buitenland)
zal ik jou ook maar even quotenquote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef KudFokker het volgende:
Jimbo, het is handig als je de dames gaat quoten nu, voor de duidelijkheid
quote:
wou ik ook vragen maar ik was tequote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef fraubitch het volgende:
Jimbo, ik weet dat je niet kunt tippen aan het "likken als dribbel_" maar wat zijn jouw goede kwaliteiten in bed?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef fraubitch het volgende:
Jimbo, ik weet dat je niet kunt tippen aan het "likken als dribbel_" maar wat zijn jouw goede kwaliteiten in bed?
Simpel. Jaquote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef the_witch het volgende:
Zou jij een slecht gewoonte in ruilen voor de liefde van je leven?
sorry, mij te politiek correctquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach ik kan nu zeggen, Dribbel_ was mn leermeester dus ik kan alles het zelfde, zo niet beter als een goede meester zn leerlingen leert....
maar ik ga het erbij houden dat mijn goede kwaliteiten per vrouw verschillen, ik doe wat ze tof vindenwant jullie zijn allemaal weer anders, de een houd ervan als je aan de oorlel likt en de andere slaat je voor je smoel.
Wat een moeilijke vraag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef maok het volgende:
Als je op vakantie naar buitenland gaat behalve om te boarden (of te studeren), naar wat voor landen ga je dan en van wat voor soort vakanties houd je?
Nog steeds eenquote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spanjein Mijas voor 2 jaar , toen een jaar Marbella gedeelt met Malaga (was een uni met 2 locaties.)
Oeh je hebt er nog een extra duimpje bijverdiendquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik houd enorm van reizen, waar dan ook heen....
hiervoor krijg je wel een duim trouwens. Goede woorden!quote:Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Simpel. Ja
er zijn maar twee dingen die ik alleen niet verander en een ervan is dat ik zolang als ik het nog kan wil snowboarden (dat is dan een keer per jaar oid, Helaas dat menig doctor me het streng afraad en ik het toch doet ondanks dat ik de gevaren weet)
en het andere is dat ik nooit mn gezin (als in zus en ouders) in de steek zou laten voor de zo genaamde ' liefde van mn leven '
Ik vind mezelf niet boven andere uitsteken, Natuurlijk kan ik als menig persoon grappig / arrogant uit de hoek komen maar echt specifieke dingen die mij speciaal maken niet echt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef L.no het volgende:
Zijn er dingen in jouw persoonlijkheid wat je denkt wat jou speciaal maakt?
Goedgekeurd.quote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet boven andere uitsteken, Natuurlijk kan ik als menig persoon grappig / arrogant uit de hoek komen maar echt specifieke dingen die mij speciaal maken niet echt.
Wat wel goede dingen kunnen zijn is dat ik rechtvaardig ben en eerlijk
Hmmm weer z'n moeilijke vraag... ik heb van weinig dingen spijt in mn leven, ik denk mss dat de kleine dingen meer impact op me hebben. Of wacht, ik weet hetquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Waar heb je het meeste spijt van in je leven?
Leuk. Je komt gelukkig niet met strand en zuipvakanties aan maar wilt ook echt wat zien en je hebt meerdere ideeën. Een plusquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vraag.
Ik wil nog een keer graag naar Amerika, Al was het alleen al voor Las vegas te zien, het WTC monument en daarbij Rode island voor het vrijheids beeld. Maar ook wil ik graag nog een keer naar india ect en dan door de jungle heen een beetje beestjes bekijken
ik houd enorm van reizen, waar dan ook heen....
Houd van reizen, in het buitenland gestudeerd.. Goed antwquote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmmm weer z'n moeilijke vraag... ik heb van weinig dingen spijt in mn leven, ik denk mss dat de kleine dingen meer impact op me hebben. Of wacht, ik weet het
Het meeste spijt heb ik van het niet serieus aan mn opleiding zitten, Ik had graag een hogere studie gehad, en wetende dat ik het makkelijk kon heb ik voor de makkelijke manier gekozen en alles met 7's geslaagd ipv met de 8en en 9ens die ik er makkelijk uit kon halen.(of B's halen ipv B's en A's zoals t bij ons op school ging)
Ja idd! en ik ben geen Nederlander dus als ik een Nederlandse jongen daten wil ik niet een saaie spruitje hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
Leuk. Je komt gelukkig niet met strand en zuipvakanties aan maar wilt ook echt wat zien en je hebt meerdere ideeën. Een plus
quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
Jimbo, je mag per dame een aparte vraag verzinnen als je wil, als je niet wil kan je ook iedereen dezelfde vraag laten beantwoorden en daarop je keuze maken !
Leuke vragenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuke vragen![]()
Ik en Almighty zijn blij dat iedereen zo goed meedoet
En dat jullie het leuk vinden ofcourse
Redelijk belangrijk maar ben er niet uren mee bezig hoe ik eruit zie. Ik vind dat je er netjes en verzorgd uit moet zien. Dat houd bij mij o.a in: nette nagels, schone haren, parfum, zachte huid en lichte make-up (dus mascara en lipgloss). Verder vind ik ook heel belangrijk dat je je goed voelt zodat je vanjezelf al straalt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
Ok ik moet nu vragen gaan stellen
[
Prinsesje4you
Hoe belangrijk is jou lichaam en de verzorging ervan?
Engels cursus in Miami Beach (zomer 2004)quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
een even kijken; Aangezien ik niets van jullie af weet ga ik maar gewoon standaard vragen stellen
Kwiwi
Er staat dat je van reizen houd, Wat is je leukste vakantie geweest en vooral Waarom? Wat maakte het voor jou zo speciaal?
Aangezien ik in het Noorden woon zou ik patat moeten zeggen. Maar ik stem voor Pieperriepjesquote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
een even kijken; Aangezien ik niets van jullie af weet ga ik maar gewoon standaard vragen stellen
[-knip
Maok
Je houd van klimmen staat er, maar hier ga ik je geen vragen over stellen. ik ga gewoon een klote vraag maken.
Is het friet of patat, En geef eens een goede reden WAAROM ?:D
-knip-
Dit soort vragen hadden jullie vast niet verwacht , Succes !
Maakt niet uit, dan krijg je gewoon een belachelijk antwoord terugquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Jimbo het volgende:
oh en sorry maok, ik kon echt nix anders bedenken![]()
Jemig wat een vraag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
L.no
Je houd van gamen, Welke game denk jij dat de meeste invloed op de toekomst van de games heeft gehad, Bijv de oudere games of juist het nieuwe grut(ja wat een kutvraag
![]()
maar ik heb vroeger veel geschreven voor een games blaadje bij de school krant enzo
dus ik weet wel mn dingentjes)
True.quote:Dit soort vragen hadden jullie vast niet verwacht , Succes !
hihi je bent laatquote:
t mag niet meer. volgende keerquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi je bent laatmaar ik wil ook wel een vraag voor je bedenken hoor
![]()
zuchtquote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
t mag niet meer. volgende keer.
wij daten 1 mei wel
quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Jimbo het volgende:
oh en aan liiszle dan de meest kutte vraag van allemaal maar via MSN een echte aanrader, zodat ze toch nog een beetje mee kan doen
Lisje,
Als jij een man heb 'klaar gemaakt' zoals dat zo mooi heet, Wat doe je dan met het vruchtbare papje dat eruit komt ?
spugen, slikken , of doe je er hele andere dingen mee als taarten bakken en die vervolgens aan man lief aanbieden ?
Wees creatief en maak er een mooi verhaal van van minimaal 300 karakters ( 2 smsjes dus![]()
)
mvg
-
Jimbo en de msn lijst
Wat nou als ik nee zeg?quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Jimbo het volgende:
tromgeroffel
Ik denk dat Kwiwi 't beste bij me past qua interesses ed. lekker avontuurlijk, houd van reizen, volgens mij niet dom en ook nog eens een mooie dame.
dus
Please Kwiwi can i take you out ?(Gezegd in een MTV's Pimp my ride stem als 'Please mtv, can toy pimp my ride)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
Jimboooooo !!!!!!![]()
Het moment om te kiezen is aangebroken !
Uit al het vrouwelijk schoon zou jij nu echt moeten kiezen wie jouw keuze is geworden !!
Het is nu de bedoeling dat je 1 voor de 1 de dames gaat elimineren !![]()
Wel willen we een reden van afkeuring hebben, en natuurlijk waarom je de laatst overgebleven dame heb gekozen !!![]()
Hierna is het de bedoeling dat het potentiële koppel ons laat weten, ķf ze op date gaan of niet, en waarom niet !![]()
Jimboooooo !!!!!!![]()
Uit al het vrouwelijk schoon zou jij nu echt moeten kiezen wie jouw keuze is geworden !!
Wel willen we een reden van afkeuring hebben, en natuurlijk waarom je de laatst overgebleven dame heb gekozen !!![]()
Hierna is het de bedoeling dat het potentiële koppel ons laat weten, ķf ze op date gaan of niet, en waarom niet !![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat nou als ik nee zeg?
Nou hier dan:dan ga ik rondrennen en schreeuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Jimbo pakt kwiwi's hand en rent samen met dr de ondergaande zon op het decor te gemoed
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Jimboooooo !!!!!!![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan ga ik rondrennen en schreeuwen* kwiwi vraagt zich af waarom Jimbo na 10 meter al loopt te hijgen..? Doe eens wat aan je conditie man. In bed wil ik wel iemand die het langer volhoudt dan 1 min.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Jimbo pakt kwiwi's hand en rent samen met dr de ondergaande zon op het decor te gemoed
![]()
Ik moet 2 monitoren hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]hij heeft al gekozen
Ik lig helemaal dubbel hier
Ik had precies t zelfdequote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kon 'm niet vinden omdat 'ie centraal was!
We want a man!quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 19:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vanwege de twee uitvallers ben ikzelf aan de beurt
TWEEDE MAN KOM UIT DIE LIFT DAN!
Naam: Arjen
Leeftijd: 29
Youtube video:
[afbeelding]
Dames: vinden jullie Arjen hot or not?voor not!
voor hot!
Oh en waarom. Omdat je wel boeiend moet zijn als je dit kunt runnenquote:
Ja, iddquote:Op woensdag 22 april 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh en waarom. Omdat je wel boeiend moet zijn als je dit kunt runnen
Met mij wil je ook niet datenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh en waarom. Omdat je wel boeiend moet zijn als je dit kunt runnen
Als ik bergen ga beklimmen gaat Grover altijd mee!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef RenRen- het volgende:Is dat Grover?
Omdat het wel interessant klinkt, en ik hou van sneeuw.
Oscar staat op mijn etui. Dus waarom nietquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 19:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als ik bergen ga beklimmen gaat Grover altijd mee!
Da's op 3500 meter. In het dal is het warmer dan in NLquote:Op woensdag 22 april 2009 19:46 schreef soofje het volgende:
sneeuw.. brrrr koud. knap als je daar kan wonen...
Arjen kan als bijbaan schaatsles geven..quote:
Op dit moment denk ik nog niet aan kinderen maar ik zou ze wel graag willen, op een gegeven moment als ik een stabiele relatie heb. En uiteraard ga ik dan niet zonder het zin op reis! Misschien een weekje per jaar ruig bergbeklimmen waar ze echt meekunnen maar voor de rest zullen ze altijd meegaan!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef L.no het volgende:
Ben je een gezinstype? Zoja, neem je het gezin mee op reis of gewoon thuis blijven?
Een date dient om elkaar beter te leren kennen en om uit te vinden of er een klik is. Da's een date voor mij. Mocht die klik er zijn en er is interesse aan beide kanten dan kan er een tweede date komen enz... Dus van een date verwacht ik gewoon een leuke en gezellige tijd te hebben.quote:
Als ik iemand heb vertrouwd die ik niet kon vertrouwen. Zolang ik daar niet achterkom is er niets aan de hand natuurlijk, maar als ik daar achterkom dan voel ik me echt gewoon genaaid en dom dat ik die persoon vertrouwd heb.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
Waar kan iemand jou persoonlijk het meest mee raken?
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik nog niet aan kinderen maar ik zou ze wel graag willen, op een gegeven moment als ik een stabiele relatie heb. En uiteraard ga ik dan niet zonder het zin op reis! Misschien een weekje per jaar ruig bergbeklimmen waar ze echt meekunnen maar voor de rest zullen ze altijd meegaan!
[..]
Een date dient om elkaar beter te leren kennen en om uit te vinden of er een klik is. Da's een date voor mij. Mocht die klik er zijn en er is interesse aan beide kanten dan kan er een tweede date komen enz... Dus van een date verwacht ik gewoon een leuke en gezellige tijd te hebben.
[..]
Als ik iemand heb vertrouwd die ik niet kon vertrouwen. Zolang ik daar niet achterkom is er niets aan de hand natuurlijk, maar als ik daar achterkom dan voel ik me echt gewoon genaaid en dom dat ik die persoon vertrouwd heb.
Hm, sorry, ruig bergbeklimmen is toch niet echt mijn ding, al hou ik van wel sneeuw.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik nog niet aan kinderen maar ik zou ze wel graag willen, op een gegeven moment als ik een stabiele relatie heb. En uiteraard ga ik dan niet zonder het zin op reis! Misschien een weekje per jaar ruig bergbeklimmen waar ze echt meekunnen maar voor de rest zullen ze altijd meegaan!
ff off record: was je er nog in geweest als je niet was weggevallen?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Frosting het volgende:
Sorry luitjes, viel der af hier.....
Wanneer kunnen we Kudfokker keuren ?
Waarom mij keurenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Frosting het volgende:
Sorry luitjes, viel der af hier.....
Wanneer kunnen we Kudfokker keuren ?
haha denk het niet. Ben totaal niet avontuurlijk. Berg beklimmen is 3 keer niks voor Frosting.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ff off record: was je er nog in geweest als je niet was weggevallen?
Waarom niet?quote:
Allebei wel. Ik houd van afwisseling wat dit betreft. Het is soms heel fijn om achter de PC te tekenen en af en toe ben ik dat wel zat, wil ik gewoon met een potlood zitten en concentreren op een papiertje. Heb een tablet trouwens.quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 20:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Prinsesje4you
Je geeft aan dat je graag strand- en cultuurvakanties houdt. Na hoeveel tijd op het strand ga je je vervelen?
RenRen-
Je doet een grafische opleiding... Kan je ook goed uit de hand tekenen of alleen met de muis?
Ligt aan het gezelschap. Maar ik zal er maar hoogstens (als ik een stranddag inplan) 4 uur daar me vermaken en dan ongeveer 3 uur ervan heerlijk zwemmen en/of snorkelen,quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Prinsesje4you
Je geeft aan dat je graag strand- en cultuurvakanties houdt. Na hoeveel tijd op het strand ga je je vervelen?
Aw, je vindt me schattigquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
EN DAN NU DE UITSLAG:
Ik kies RenRen- omdat ze zo schattig is!Daarnaast denk ik dat onze algemene interesses wat beter overeenkomen.
Ik denk dat Prinsesje4you toch te veel strand-hang-type is, ondanks dat ze aangeeft dat ze 25% van haar vakantietijd aan het strand zit...
RenRen- dus!
Wat een redenatie zegquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
EN DAN NU DE UITSLAG:
Ik denk dat Prinsesje4you toch te veel strand-hang-type is, ondanks dat ze aangeeft dat ze 25% van haar vakantietijd aan het strand zit...
RenRen- dus!
Die indruk maakte je anders nietquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
IK heb trouwens zonneallergie dus ik kan niet lang aan het strand liggen..
Huhquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wat een redenatie zeg![]()
![]()
IK heb trouwens zonneallergie dus ik kan niet lang aan het strand liggen..
TIs wel zo.. ik heb pillen en zalf.. daarom ben ik van de cultuurvakantie. 25% van 100 is niet veel. Daarbij 4 uurtjes op 1 dag?? Waarvan ik zwem enzo? en niet eens lig te bakken.. maargoed..nevermind..quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die indruk maakte je anders niet
Goed lezen! ik lig daarvan maar letterlijk 1 uur.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]waarom lig je dan uberhaupt op het strand?
quote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik wil graag afspreken dat in dit topic ALLEEN de deelnemers kunnen posten. De slowchat van andere users kan plaatsvinden in Fok! Take Me Out! - Deel 3 (slowchat) Dit omdat anders dit topic te onoverzichtelijk wordt.
quote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Prinsesje4you heeft zich teruggetrokken als streng kerelkeuringsdeskundige maar gelukkig was er ook een nieuwe aanmelding! De nieuwe dame is…
Naam: Duimelot
[afbeelding]
” Ik woon in het mooie zuiden met mijn kids en ben 28 jaar (nu voor het 4e jaar)
Je moet mij (vooral op fok!) niet al te serieus nemen, al vind ik naast humor een goed gesprek op zijn tijd wel heel waardevol. Naast posten in [Singles] breng ik mijn vrije tijd graag door met muziek luisteren, series en film kijken, afentoe een 'boeken verslind tijd' doorlopen en vooral in mijn kid vrije weekenden oude bekenden en nieuwe mensen ontmoeten en leuke dingen doen!”
quote:Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef the_witch het volgende:Leuke muziekje , leuke jongen...... aparte broek.
Oh links.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:50 schreef RenRen- het volgende:
Is hij nou links of rechts?
Foto 1 is namelijk niet een hele frontale foto
Wil je dan maar met mij een rondje varen op mijn kofschipquote:Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
Wordt geen Dinges blijf Fokken
Sorry, maar als je me binnen een seconde turned off wil hebben!
Of gaan we naar de kinderboerderij het fokschaap bekijken?quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wil je dan maar met mij een rondje varen op mijn kofschip?
Oehquote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wil je dan maar met mij een rondje varen op mijn kofschip?
quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Of gaan we naar de kinderboerderij het fokschaap bekijken?
Nog 2..quote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef fraubitch het volgende:
komt er nog een man? want anders ga ik tv kijken
ik vind een vrouw aantrekkelijk als ze veel lacht en een mooie lach heeft, daarnaast vind ik een mooie buik ook aantrekkelijkquote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef RenRen- het volgende:
Derde ronde lijkt me niet nodig toch?
Maar oké.
Wat vind jij nou écht aantrekkelijk aan een vrouw? 2 uiterlijke kenmerken en 2 innerlijke
quote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:10 schreef nomad87 het volgende:
[..]
ik vind een vrouw aantrekkelijk als ze veel lacht en een mooie lag heeft, daarnaast vind ik een mooie buik ook aantrekkelijk
Innerlijk is humor belangrijk en vertrouwen
was al aangepast voordat je het zei!quote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]Omdat lag. En omdat ik denk ik toch andere dingen zoek en heb
Helaas helaas helaas...quote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]Omdat lag. En omdat ik denk ik toch andere dingen zoek en heb
krijg je nog bericht overquote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Frosting het volgende:
Ik niet.. moet me serie kijkeeeeeeeeeeeeewoensdag wel weer?
Rare reactiesquote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:14 schreef nomad87 het volgende:
haha iets toe te voegen.. heeft het zin?![]()
vond het grappig om mee te doen, de meest rare ( no offence) reacties en redenen komen naar voren.
dames, have fun on the next guy!
quote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dames, geef me ff een paar minuten. Kandidaat nr 2 heeft zich net gemeld. Wel een beetje laat waardoor ik even wat moet voorbereiden.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef RenRen- het volgende:Deze doet me wel heel erg denken aan m'n ex.
Ohhquote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef RenRen- het volgende:Deze doet me wel heel erg denken aan m'n ex.
Een killer voor het TMO-topicquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Ohh![]()
![]()
Trouwens Arjen, maandagavond 20.30 Grey's anatomy
leer voor de volgende keerquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Ohh![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:47 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Ohh![]()
![]()
Je bent een luie bats dusquote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Zelfdiscipline, dat gaat niet samen met mij vrees ikIk heb veel maar dat toch echt niet
Zie post boven je..quote:Op maandag 27 april 2009 21:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
We wachten tot 21:10 uur of Fraubitch, dan gaan we verder met of zonder haar vote...
Ik ben wel redelijk handig, geen superklusser, maar ik ben vrij geduldig en pietje precies. Meestal komt het dus wel goedquote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef maok het volgende:
Grappig hoe anders je er steeds uit ziet op de verschillende foto's.
Mijn vraag: Ik vind klussen leuk om te doen. Op de eerste foto ben je aan het klussen. Ben je handig en als dat je eigen huis is, wat voor klusdingen heb je daar allemaal gedaan?
Haha, ik ben echt een hele slechte verliezer! Ik denk dus dat je beter af ben als jij mij laat winnenquote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Duimelot het volgende:
Hmmmm een vraag....
Stel we zouden bijvoorbeeld gaan poolen ofzo, en al snel merk je dat ik er echt beroerd slecht in ben
zou je me dan laten winnen!?
Er zijn er wel meer maar een die ik nu zo even kan bedenken is de familie robinsonquote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef theSingularity het volgende:
Duimelot: Wat was vroeger je favoriete jeugdserie/tekenfilm?
Meisje = Sanne!quote:Op maandag 27 april 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer maar een die ik nu zo even kan bedenken is de familie robinson
met een heel ondeugend meisje dat heel leuke dingen beleefde op een onbewoond eiland waar ze met haar familie gestrand is...
Mag hoor, gewoon pakken wat je pakken kan!quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef maok het volgende:
Ik denk toch mijn knuffelhondje dat ik al mijn hele leven hebMaar practischer zou zijn mijn laptop aangezien daar veel foto's op staan. Ik heb 2 handen toch
Allebei leuke dames, maar dan gaat m'n voorkeur uit naar Maok. Volgens mij een leuke en sportieve meid.quote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
Okee The_Singularity, met wie wil je op (virtuele) date??
quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Allebei leuke dames, maar dan gaat m'n voorkeur uit naar Maok. Volgens mij een leuke en sportieve meid.
Duimelot is volgens mij ook tof, maar ik ben nog niet toe aan kids (sorry, slap excuus)
Dames bedankt voor dequote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
WE HEBBEN EEN DATE! GEFELI MAOK!!!
Graag gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Dames bedankt voor desmilies en voor de leuke vragen (en antwoorden!)
Regelneven AA en KF ook jullie bedankt
Ik heb deze ronde bijna niks gedaan hoorquote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Dames bedankt voor desmilies en voor de leuke vragen (en antwoorden!)
Regelneven AA en KF ook jullie bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |