Nog 2..quote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef fraubitch het volgende:
komt er nog een man? want anders ga ik tv kijken
ik vind een vrouw aantrekkelijk als ze veel lacht en een mooie lach heeft, daarnaast vind ik een mooie buik ook aantrekkelijkquote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef RenRen- het volgende:
Derde ronde lijkt me niet nodig toch?
Maar oké.
Wat vind jij nou écht aantrekkelijk aan een vrouw? 2 uiterlijke kenmerken en 2 innerlijke
quote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:10 schreef nomad87 het volgende:
[..]
ik vind een vrouw aantrekkelijk als ze veel lacht en een mooie lag heeft, daarnaast vind ik een mooie buik ook aantrekkelijk
Innerlijk is humor belangrijk en vertrouwen
was al aangepast voordat je het zei!quote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]Omdat lag. En omdat ik denk ik toch andere dingen zoek en heb
Helaas helaas helaas...quote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]Omdat lag. En omdat ik denk ik toch andere dingen zoek en heb
krijg je nog bericht overquote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Frosting het volgende:
Ik niet.. moet me serie kijkeeeeeeeeeeeeewoensdag wel weer?
Rare reactiesquote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:14 schreef nomad87 het volgende:
haha iets toe te voegen.. heeft het zin?![]()
vond het grappig om mee te doen, de meest rare ( no offence) reacties en redenen komen naar voren.
dames, have fun on the next guy!
quote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dames, geef me ff een paar minuten. Kandidaat nr 2 heeft zich net gemeld. Wel een beetje laat waardoor ik even wat moet voorbereiden.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef RenRen- het volgende:Deze doet me wel heel erg denken aan m'n ex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |