Ohhquote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef RenRen- het volgende:Deze doet me wel heel erg denken aan m'n ex.
Een killer voor het TMO-topicquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Ohh![]()
![]()
Trouwens Arjen, maandagavond 20.30 Grey's anatomy
leer voor de volgende keerquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Ohh![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:47 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Ohh![]()
![]()
Je bent een luie bats dusquote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Zelfdiscipline, dat gaat niet samen met mij vrees ikIk heb veel maar dat toch echt niet
Zie post boven je..quote:Op maandag 27 april 2009 21:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
We wachten tot 21:10 uur of Fraubitch, dan gaan we verder met of zonder haar vote...
Ik ben wel redelijk handig, geen superklusser, maar ik ben vrij geduldig en pietje precies. Meestal komt het dus wel goedquote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef maok het volgende:
Grappig hoe anders je er steeds uit ziet op de verschillende foto's.
Mijn vraag: Ik vind klussen leuk om te doen. Op de eerste foto ben je aan het klussen. Ben je handig en als dat je eigen huis is, wat voor klusdingen heb je daar allemaal gedaan?
Haha, ik ben echt een hele slechte verliezer! Ik denk dus dat je beter af ben als jij mij laat winnenquote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Duimelot het volgende:
Hmmmm een vraag....
Stel we zouden bijvoorbeeld gaan poolen ofzo, en al snel merk je dat ik er echt beroerd slecht in ben
zou je me dan laten winnen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |