quote:
wou ik ook vragen maar ik was tequote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef fraubitch het volgende:
Jimbo, ik weet dat je niet kunt tippen aan het "likken als dribbel_" maar wat zijn jouw goede kwaliteiten in bed?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef fraubitch het volgende:
Jimbo, ik weet dat je niet kunt tippen aan het "likken als dribbel_" maar wat zijn jouw goede kwaliteiten in bed?
Simpel. Jaquote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef the_witch het volgende:
Zou jij een slecht gewoonte in ruilen voor de liefde van je leven?
sorry, mij te politiek correctquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach ik kan nu zeggen, Dribbel_ was mn leermeester dus ik kan alles het zelfde, zo niet beter als een goede meester zn leerlingen leert....
maar ik ga het erbij houden dat mijn goede kwaliteiten per vrouw verschillen, ik doe wat ze tof vindenwant jullie zijn allemaal weer anders, de een houd ervan als je aan de oorlel likt en de andere slaat je voor je smoel.
Wat een moeilijke vraag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef maok het volgende:
Als je op vakantie naar buitenland gaat behalve om te boarden (of te studeren), naar wat voor landen ga je dan en van wat voor soort vakanties houd je?
Nog steeds eenquote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spanjein Mijas voor 2 jaar , toen een jaar Marbella gedeelt met Malaga (was een uni met 2 locaties.)
Oeh je hebt er nog een extra duimpje bijverdiendquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik houd enorm van reizen, waar dan ook heen....
hiervoor krijg je wel een duim trouwens. Goede woorden!quote:Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Simpel. Ja
er zijn maar twee dingen die ik alleen niet verander en een ervan is dat ik zolang als ik het nog kan wil snowboarden (dat is dan een keer per jaar oid, Helaas dat menig doctor me het streng afraad en ik het toch doet ondanks dat ik de gevaren weet)
en het andere is dat ik nooit mn gezin (als in zus en ouders) in de steek zou laten voor de zo genaamde ' liefde van mn leven '
Ik vind mezelf niet boven andere uitsteken, Natuurlijk kan ik als menig persoon grappig / arrogant uit de hoek komen maar echt specifieke dingen die mij speciaal maken niet echt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef L.no het volgende:
Zijn er dingen in jouw persoonlijkheid wat je denkt wat jou speciaal maakt?
Goedgekeurd.quote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet boven andere uitsteken, Natuurlijk kan ik als menig persoon grappig / arrogant uit de hoek komen maar echt specifieke dingen die mij speciaal maken niet echt.
Wat wel goede dingen kunnen zijn is dat ik rechtvaardig ben en eerlijk
Hmmm weer z'n moeilijke vraag... ik heb van weinig dingen spijt in mn leven, ik denk mss dat de kleine dingen meer impact op me hebben. Of wacht, ik weet hetquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Waar heb je het meeste spijt van in je leven?
Leuk. Je komt gelukkig niet met strand en zuipvakanties aan maar wilt ook echt wat zien en je hebt meerdere ideeën. Een plusquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vraag.
Ik wil nog een keer graag naar Amerika, Al was het alleen al voor Las vegas te zien, het WTC monument en daarbij Rode island voor het vrijheids beeld. Maar ook wil ik graag nog een keer naar india ect en dan door de jungle heen een beetje beestjes bekijken
ik houd enorm van reizen, waar dan ook heen....
Houd van reizen, in het buitenland gestudeerd.. Goed antwquote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmmm weer z'n moeilijke vraag... ik heb van weinig dingen spijt in mn leven, ik denk mss dat de kleine dingen meer impact op me hebben. Of wacht, ik weet het
Het meeste spijt heb ik van het niet serieus aan mn opleiding zitten, Ik had graag een hogere studie gehad, en wetende dat ik het makkelijk kon heb ik voor de makkelijke manier gekozen en alles met 7's geslaagd ipv met de 8en en 9ens die ik er makkelijk uit kon halen.(of B's halen ipv B's en A's zoals t bij ons op school ging)
Ja idd! en ik ben geen Nederlander dus als ik een Nederlandse jongen daten wil ik niet een saaie spruitje hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
Leuk. Je komt gelukkig niet met strand en zuipvakanties aan maar wilt ook echt wat zien en je hebt meerdere ideeën. Een plus
quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
Jimbo, je mag per dame een aparte vraag verzinnen als je wil, als je niet wil kan je ook iedereen dezelfde vraag laten beantwoorden en daarop je keuze maken !
Leuke vragenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuke vragen![]()
Ik en Almighty zijn blij dat iedereen zo goed meedoet
En dat jullie het leuk vinden ofcourse
Redelijk belangrijk maar ben er niet uren mee bezig hoe ik eruit zie. Ik vind dat je er netjes en verzorgd uit moet zien. Dat houd bij mij o.a in: nette nagels, schone haren, parfum, zachte huid en lichte make-up (dus mascara en lipgloss). Verder vind ik ook heel belangrijk dat je je goed voelt zodat je vanjezelf al straalt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
Ok ik moet nu vragen gaan stellen
[
Prinsesje4you
Hoe belangrijk is jou lichaam en de verzorging ervan?
Engels cursus in Miami Beach (zomer 2004)quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
een even kijken; Aangezien ik niets van jullie af weet ga ik maar gewoon standaard vragen stellen
Kwiwi
Er staat dat je van reizen houd, Wat is je leukste vakantie geweest en vooral Waarom? Wat maakte het voor jou zo speciaal?
Aangezien ik in het Noorden woon zou ik patat moeten zeggen. Maar ik stem voor Pieperriepjesquote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
een even kijken; Aangezien ik niets van jullie af weet ga ik maar gewoon standaard vragen stellen
[-knip
Maok
Je houd van klimmen staat er, maar hier ga ik je geen vragen over stellen. ik ga gewoon een klote vraag maken.
Is het friet of patat, En geef eens een goede reden WAAROM ?:D
-knip-
Dit soort vragen hadden jullie vast niet verwacht , Succes !
Maakt niet uit, dan krijg je gewoon een belachelijk antwoord terugquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Jimbo het volgende:
oh en sorry maok, ik kon echt nix anders bedenken![]()
Jemig wat een vraag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
L.no
Je houd van gamen, Welke game denk jij dat de meeste invloed op de toekomst van de games heeft gehad, Bijv de oudere games of juist het nieuwe grut(ja wat een kutvraag
![]()
maar ik heb vroeger veel geschreven voor een games blaadje bij de school krant enzo
dus ik weet wel mn dingentjes)
True.quote:Dit soort vragen hadden jullie vast niet verwacht , Succes !
hihi je bent laatquote:
t mag niet meer. volgende keerquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi je bent laatmaar ik wil ook wel een vraag voor je bedenken hoor
![]()
zuchtquote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
t mag niet meer. volgende keer.
wij daten 1 mei wel
quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Jimbo het volgende:
oh en aan liiszle dan de meest kutte vraag van allemaal maar via MSN een echte aanrader, zodat ze toch nog een beetje mee kan doen
Lisje,
Als jij een man heb 'klaar gemaakt' zoals dat zo mooi heet, Wat doe je dan met het vruchtbare papje dat eruit komt ?
spugen, slikken , of doe je er hele andere dingen mee als taarten bakken en die vervolgens aan man lief aanbieden ?
Wees creatief en maak er een mooi verhaal van van minimaal 300 karakters ( 2 smsjes dus![]()
)
mvg
-
Jimbo en de msn lijst
Wat nou als ik nee zeg?quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Jimbo het volgende:
tromgeroffel
Ik denk dat Kwiwi 't beste bij me past qua interesses ed. lekker avontuurlijk, houd van reizen, volgens mij niet dom en ook nog eens een mooie dame.
dus
Please Kwiwi can i take you out ?(Gezegd in een MTV's Pimp my ride stem als 'Please mtv, can toy pimp my ride)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
Jimboooooo !!!!!!![]()
Het moment om te kiezen is aangebroken !
Uit al het vrouwelijk schoon zou jij nu echt moeten kiezen wie jouw keuze is geworden !!
Het is nu de bedoeling dat je 1 voor de 1 de dames gaat elimineren !![]()
Wel willen we een reden van afkeuring hebben, en natuurlijk waarom je de laatst overgebleven dame heb gekozen !!![]()
Hierna is het de bedoeling dat het potentiële koppel ons laat weten, ķf ze op date gaan of niet, en waarom niet !![]()
Jimboooooo !!!!!!![]()
Uit al het vrouwelijk schoon zou jij nu echt moeten kiezen wie jouw keuze is geworden !!
Wel willen we een reden van afkeuring hebben, en natuurlijk waarom je de laatst overgebleven dame heb gekozen !!![]()
Hierna is het de bedoeling dat het potentiële koppel ons laat weten, ķf ze op date gaan of niet, en waarom niet !![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat nou als ik nee zeg?
Nou hier dan:dan ga ik rondrennen en schreeuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Jimbo pakt kwiwi's hand en rent samen met dr de ondergaande zon op het decor te gemoed
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Jimboooooo !!!!!!![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan ga ik rondrennen en schreeuwen* kwiwi vraagt zich af waarom Jimbo na 10 meter al loopt te hijgen..? Doe eens wat aan je conditie man. In bed wil ik wel iemand die het langer volhoudt dan 1 min.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Jimbo pakt kwiwi's hand en rent samen met dr de ondergaande zon op het decor te gemoed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |