Er zijn er wel meer maar een die ik nu zo even kan bedenken is de familie robinsonquote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef theSingularity het volgende:
Duimelot: Wat was vroeger je favoriete jeugdserie/tekenfilm?
Meisje = Sanne!quote:Op maandag 27 april 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer maar een die ik nu zo even kan bedenken is de familie robinson
met een heel ondeugend meisje dat heel leuke dingen beleefde op een onbewoond eiland waar ze met haar familie gestrand is...
Mag hoor, gewoon pakken wat je pakken kan!quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef maok het volgende:
Ik denk toch mijn knuffelhondje dat ik al mijn hele leven hebMaar practischer zou zijn mijn laptop aangezien daar veel foto's op staan. Ik heb 2 handen toch
Allebei leuke dames, maar dan gaat m'n voorkeur uit naar Maok. Volgens mij een leuke en sportieve meid.quote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
Okee The_Singularity, met wie wil je op (virtuele) date??
quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Allebei leuke dames, maar dan gaat m'n voorkeur uit naar Maok. Volgens mij een leuke en sportieve meid.
Duimelot is volgens mij ook tof, maar ik ben nog niet toe aan kids (sorry, slap excuus)
Dames bedankt voor dequote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
WE HEBBEN EEN DATE! GEFELI MAOK!!!
Graag gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Dames bedankt voor desmilies en voor de leuke vragen (en antwoorden!)
Regelneven AA en KF ook jullie bedankt
Ik heb deze ronde bijna niks gedaan hoorquote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Dames bedankt voor desmilies en voor de leuke vragen (en antwoorden!)
Regelneven AA en KF ook jullie bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |