Waarom mij keurenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Frosting het volgende:
Sorry luitjes, viel der af hier.....
Wanneer kunnen we Kudfokker keuren ?
haha denk het niet. Ben totaal niet avontuurlijk. Berg beklimmen is 3 keer niks voor Frosting.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ff off record: was je er nog in geweest als je niet was weggevallen?
Waarom niet?quote:
Allebei wel. Ik houd van afwisseling wat dit betreft. Het is soms heel fijn om achter de PC te tekenen en af en toe ben ik dat wel zat, wil ik gewoon met een potlood zitten en concentreren op een papiertje. Heb een tablet trouwens.quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 20:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Prinsesje4you
Je geeft aan dat je graag strand- en cultuurvakanties houdt. Na hoeveel tijd op het strand ga je je vervelen?
RenRen-
Je doet een grafische opleiding... Kan je ook goed uit de hand tekenen of alleen met de muis?
Ligt aan het gezelschap. Maar ik zal er maar hoogstens (als ik een stranddag inplan) 4 uur daar me vermaken en dan ongeveer 3 uur ervan heerlijk zwemmen en/of snorkelen,quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Prinsesje4you
Je geeft aan dat je graag strand- en cultuurvakanties houdt. Na hoeveel tijd op het strand ga je je vervelen?
Aw, je vindt me schattigquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
EN DAN NU DE UITSLAG:
Ik kies RenRen- omdat ze zo schattig is!Daarnaast denk ik dat onze algemene interesses wat beter overeenkomen.
Ik denk dat Prinsesje4you toch te veel strand-hang-type is, ondanks dat ze aangeeft dat ze 25% van haar vakantietijd aan het strand zit...
RenRen- dus!
Wat een redenatie zegquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
EN DAN NU DE UITSLAG:
Ik denk dat Prinsesje4you toch te veel strand-hang-type is, ondanks dat ze aangeeft dat ze 25% van haar vakantietijd aan het strand zit...
RenRen- dus!
Die indruk maakte je anders nietquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
IK heb trouwens zonneallergie dus ik kan niet lang aan het strand liggen..
Huhquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wat een redenatie zeg![]()
![]()
IK heb trouwens zonneallergie dus ik kan niet lang aan het strand liggen..
TIs wel zo.. ik heb pillen en zalf.. daarom ben ik van de cultuurvakantie. 25% van 100 is niet veel. Daarbij 4 uurtjes op 1 dag?? Waarvan ik zwem enzo? en niet eens lig te bakken.. maargoed..nevermind..quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die indruk maakte je anders niet
Goed lezen! ik lig daarvan maar letterlijk 1 uur.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]waarom lig je dan uberhaupt op het strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |