Maar wel in dezelfde post.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En ze staan niet eens in dezelfde zin.
Echt goede gitaar/basles is meer dan nummers leren geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gitaarles, dat is echt pure geldverneuking. Je leert het jezelf zo snel aan als je Guitar pro 5 download. Dan heb je echt geen les meer nodig.
Klopt, het was een cursus van 60 euro voor 10 lessen, maar dat is al 2 jaar geleden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gitaarles, dat is echt pure geldverneuking. Je leert het jezelf zo snel aan als je Guitar pro 5 download. Dan heb je echt geen les meer nodig.
Dat mag.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef xalo het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik m'n gironummer hier post?
Ook aan de kartonnen doos dan meteen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien dat ik toch maar aan de baard ga
1337quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef xalo het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik m'n gironummer hier post?
Kijk bij gitaar spelen ligt hij naar mijn mening gewoon aan hoeveel tijd je erin steekt. Je kan iedere dag 10 minuten spelen dan is het inderdaad lastig om goed te leren. Maar als je er dagelijks een uurtje of anderhalf voor gaat zitten en je hebt het eenmaal onder de knie is het echt niet zo super moeilijk.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echt goede gitaar/basles is meer dan nummers leren geloof ik. Niet dat ik ooit les heb gehad voor bas hoor. Als sommigen over toonladders beginnen kijk ik ze al moeilijk aan. Als ze dan zeggen dat ik bijvoorbeeld een B moet spelen, dan kijk ik nog moeilijker
Wat een kutnaam hè?quote:
Hoezo dat danquote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien dat ik toch maar aan de baard ga
Spam!quote:
Iemand gisteren in /b/, zo vanne "Ik heb nu een harde schijf met daarop 1337 GB, wat moet ik nu doen?"quote:
Sta ik nu nog steeds bekend als 'het meisje met de rode nagels'?quote:
Er bestaat iets tussen een gladgeschoren gezicht en een onverzorgde zwerverbaardquote:
Jah!quote:
Woarquote:
Juistquote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Lauriette91 het volgende:
Rekeningnummer 8902333 397700482 trouwens.
NEEHOOR!!!!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er bestaat iets tussen een gladgeschoren gezicht en een onverzorgde zwerverbaard
Het moet je maar net staanquote:
quote:
Nais!quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
Foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
JAA! !!!quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Desunoto het volgende:
Noortje probeert de dagcijfers te halen.
Niet voor jouquote:
Mooiquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
Foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
Netjes hoorquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
Foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
Ik vind het stoerquote:
Als ik die persoon was, zou ik gelijk een nieuw account aanmaken.quote:
Leuk wagentje.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
Foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
Aha, njah scheren is wel gevaarlijk, heb vanmorgen m'n kin opengehaaldquote:
Gelukkig heet jij xalo en niet XALOquote:Op zondag 19 april 2009 21:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Als ik die persoon was, zou ik gelijk een nieuw account aanmaken.
quote:
Michel heeft ook een 206.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
Foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
Elektrischquote:Op zondag 19 april 2009 21:50 schreef Probinski het volgende:
[..]
Aha, njah scheren is wel gevaarlijk, heb vanmorgen m'n kin opengehaald
Oh, dat is een hele opluchting.quote:
Tof!!!quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
Foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
Probeer je nu 'n aap na te doen, of wat is de bedoeling van dat ge'oeh?quote:
Dat is dan 5 euro.quote:
Nee, daar krijg ik t niet glad mee.quote:
Betekend dat het geen stomme naam isquote:
Dumpen die handel.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Noortje. het volgende:
En Michel heeft mijn knie opnieuw verdraaid en mijn pols opnieuw gekneusd. Of nou ja, allebei was nog net niet over en nu dus weer opnieuw kut. Of nou ja, hij deed het niet maar hij veroorzaakte het wel. Of nou ja, ja.
Ik zou hem dumpen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Noortje. het volgende:
En Michel heeft mijn knie opnieuw verdraaid en mijn pols opnieuw gekneusd. Of nou ja, allebei was nog net niet over en nu dus weer opnieuw kut. Of nou ja, hij deed het niet maar hij veroorzaakte het wel. Of nou ja, ja.
Ik ben lui, en bang om mezelf te snijdenquote:
ik ben ook lui maar ik vind elektrisch gewono fuckedquote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben lui, en bang om mezelf te snijden
Elektrisch en manueel scheren zijn bitches.quote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Desunoto het volgende:
Elektrisch scheren resulteert in![]()
Gladde scheermesjes niet elektrisch resulteert in
Ik scheer al 2 jaar ofzo met mesjes, en heb me 1 keer gesnedenquote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik krijg geen egaal geheel, altijd alleen eerst op mijn kinquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nee, daar krijg ik t niet glad mee.
Maar probeer t es te laten staan en kijk hoe het is
*kras kras*quote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij andersomquote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Desunoto het volgende:
Elektrisch scheren resulteert in![]()
Gladde scheermesjes niet elektrisch resulteert in
quote:
Trouwens, Kevinquote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef Clif het volgende:
[..]
ik ben ook lui maar ik vind elektrisch gewono fucked
Whehe, ik zit na 2 dagen al echt helemaal bedekt met haartjes over m'n gehele gezichtquote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik krijg geen egaal geheel, altijd alleen eerst op mijn kin
quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Trouwens, Kevin
No offence, maar jij moet echt een keer een conditioner kopen voor je haar. Het is net een pruik die compleet uitgedroogd is
, het ziet er heel erg dood uit
Dát ken ik ergens vanquote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef Probinski het volgende:
[..]
Whehe, ik zit na 2 dagen al echt helemaal bedekt met haartjes over m'n gehele gezicht
[..]
Trouwens, Kevin
No offence, maar jij moet echt een keer een conditioner kopen voor je haar. Het is net een pruik die compleet uitgedroogd is
Kloptquote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon niet goed scheren met scheermesjes
Euy yoquote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef Clif het volgende:
[..]
ik ben ook lui maar ik vind elektrisch gewono fucked
Ik voel het wel overal, maar je ziet het alleen op mijn kinquote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef Probinski het volgende:
[..]
Whehe, ik zit na 2 dagen al echt helemaal bedekt met haartjes over m'n gehele gezicht
[..]
Trouwens, Kevin
Yea, zeer donker bruinquote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Dát ken ik ergens van
Zeker ook donker haar of niet?
tho je hebt wel een puntquote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Trouwens, Kevin
My headquote:
Blonde donshaartjes op je wangen!quote:Op zondag 19 april 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik voel het wel overal, maar je ziet het alleen op mijn kin
Mwoah valt wel mee toch?quote:
Het is best te doenquote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee toch?
Tenminste als je geen lui mens bent
Herkenbaar, k doe t meestal gewoon tijdens t douchen, meteen die haartjes wegspoelen enzoquote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is best te doen
Maar ik moest voor de goeiigheid, elke dag scheren en ik heb er niet altijd zin in
En dat met bruin haarquote:
Doen voor de watquote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is best te doen
Maar ik moest voor de goeiigheid, elke dag scheren en ik heb er niet altijd zin in
Maar jij bent echt wel 1 van de meest luie personen die ik kenquote:
Ik heb het ook, en het is kutquote:
Ik ookquote:Op zondag 19 april 2009 22:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
Herkenbaar, k doe t meestal gewoon tijdens t douchen, meteen die haartjes wegspoelen enzo
Wie staat er op nummer één?quote:Op zondag 19 april 2009 22:01 schreef Probinski het volgende:
[..]
Maar jij bent echt wel 1 van de meest luie personen die ik ken
woopiequote:Op zondag 19 april 2009 22:01 schreef Probinski het volgende:
[..]
Maar jij bent echt wel 1 van de meest luie personen die ik ken
Wat een woordquote:
quote:
Geen idee, zijn wel meerdere mensen op een gedeelde plekquote:
Oh ik vind het wel meevallen, zie dat interieur al vaak zatquote:
Maar dat wil niet zeggen dat een baard ook mooi staat.quote:
Laat me raden, ik sta ook wel in de top 3quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef Probinski het volgende:
[..]
Geen idee, zijn wel meerdere mensen op een gedeelde plek
Ik bedoelde, dat hij er vies/goor uit zietquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel meevallen, zie dat interieur al vaak zat
Maar dan lijk je zo fucking oudquote:
Preciesquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat een baard ook mooi staat.
Ohw, nou daar is wat aan te doen gelukkigquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik bedoelde, dat hij er vies/goor uit ziet
Dat ze hem niet eens even schoongemaakt hebben voor ze een foto gemaakt hebben
*Kijkt meteen.quote:
Nee johquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laat me raden, ik sta ook wel in de top 3
mooi tochquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Maar dan lijk je zo fucking oud, heb het zelf meegemaakt
Ja klopt, maar toch, het lijken me geen mensen die zuinig op hun auto zijn geweestquote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohw, nou daar is wat aan te doen gelukkig
quote:
Dacht ik even dat je met mij vreemd ging, maar onze relatie is dus gewoon veiligquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dacht ik even dat je met mij vreemd ging, maar onze relatie is dus gewoon veilig
Nee.quote:
En die matten krijg je heel moeilijk schoon, ik spreek uit ervaring. Tevens dat gaatje heeft elke Astra van dat type geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toch, het lijken me geen mensen die zuinig op hun auto zijn geweest
Snij je jezelf vaak dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nee.
K houd het liever bij afentoe in m'n gezicht snijden dan weer zo'n ding laten staan
Iets met 'm krijgen en dumpen die handel.quote:
Ohaiquote:
Het gaat mij gewoon om het gehele plaatjequote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En die matten krijg je heel moeilijk schoon, ik spreek uit ervaring. Tevens dat gaatje heeft elke Astra van dat type geloof ik
5450, 148.000 km uit 2001.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Het gaat mij gewoon om het gehele plaatje
Wat kost ie? *niet op gelet heeft*
Er zijn geen dagcijfers meer.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Desunoto het volgende:
Noortje probeert de dagcijfers te halen.
Meestal de keren dat er een nieuw mesje ingaatquote:
Ik had het uitgemaakt, weet je nog?quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dacht ik even dat je met mij vreemd ging, maar onze relatie is dus gewoon veilig
Goed plan!quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Iets met 'm krijgen en dumpen die handel.
* zucht. Vrouwen en Make up.quote:
Okeequote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef Probinski het volgende:
[..]
Meestal de keren dat er een nieuw mesje ingaat, want dan ben ik de botheid van die oude gewent dus druk k harder en dan tja bloed
Nee hoor, het staat nog steeds in m`n profiel.quote:
Kan goedkoper, maar hij heeft wel airco. Dat missen veel sports nog wel geloof ik.quote:
Eindelijkquote:
Niet?quote:
Make-upquote:
Lelijkerdquote:
Ik heb arkoquote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan goedkoper, maar hij heeft wel airco. Dat missen veel sports nog wel geloof ik.
Ik ga naar Lowlands.quote:
Deze make-up vind ik echter wel sexy:quote:
Airco is wel fijn tegen het beslaan van de ramenquote:
Wanneer gaat die lelijke crackhoer nou eens dood?quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Deze make-up vind ik echter wel sexy: [ afbeelding ]
Niet, ze heeft het eeuwige leven opgesnoven.quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wanneer gaat die lelijke crackhoer nou eens dood?
Pussy.quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga slapen, morgen gaat om 7 uur weer de wekker.
Vast wel een dezer jaren.quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ookquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:51 schreef Igen het volgende:
Belangrijk!
Morgen ga ik verhuizen, en daar heb ik nog geen internet. Dus komende nacht laatste keer dagcijfers van mij / Stomme Eend!
Misschien kan iemand het overnemen, dat zal ik nog even proberen uit te zoeken.
Ik wilde ook gaan, maar kon niet. Daarom heb ik besloten dat Lowlands leuker is.quote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
IK naar Werchter!![]()
Alleen komt th whitest boy alive daar niet![]()
Maar verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Enquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef Igen het volgende:
[..]
In principe nooit meer, want bij mijn nieuwe kamer heb ik geen fatsoenlijke plek meer om een server neer te zetten zodat die 's nachts niet stoort. Helaas.
JortK heeft al eens eerder aangeboden om het over te nemen, dus ik heb hem een PM gestuurd. Helaas nog geen antwoord.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan, maar kon niet. Daarom heb ik besloten dat Lowlands leuker is.Omdat ik op LL komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Maar jij gaat overal heen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan, maar kon niet. Daarom heb ik besloten dat Lowlands leuker is.Ik Wil eigenlijk ook nog wel naar lowlands, want er komen leuke dingen die dan weer niet op Werchter komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik heb besloten om maar gewoon even kaartjes te gaan winnen, want geld heb ik er niet meer voor![]()
En dat met een budget van?quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Airco is wel fijn tegen het beslaan van de ramen. Ik zou toch wel graag minstens de opties hebben die onze auto heeft
Na mijn studie 5000 euro hoop ikquote:
Daarom, en zit airco in vrij veel auto'squote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh tegen die tijd zijn andere leuke auto's voor dat geld betaalbaar
Kloptquote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom, en zit airco in vrij veel auto's. Dus kan ook mogelijk minder uitgeven voor een leuke auto
quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef mstr het volgende:
Een quote van iemand gisteren:
'Ik ga niet in iets zitten waar we ruzie om hebben'
Nijnquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
Foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
quote:
Motor, opties?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Als je motor rijdt heb je standaard airco.
De motor rijdt niet hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Als je motor rijdt heb je standaard airco.
Netjesquote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
1.4 75pk
Opties:
Dubbele airbags
Elektrische ramen
Arko
CD/MP3/WMA speler
Maar je hebt m al wel getest neem ik aanquote:Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef mstr het volgende:
Ik moet alleen nog even mijn rijbewijs halen![]()
Ach, boeiendquote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
NetjesAlleen jammer dat je geen airco hebt
![]()
![]()
Wat is arko dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
NetjesAlleen jammer dat je geen airco hebt
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je hebt m al wel getest neem ik aan
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]Raam open rijdt wel lekkerder, fris windje enzo
Driehoek.quote:Op zondag 19 april 2009 22:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heeft die van jou vierkante wielen dan?
Ik ben gewoon een optieshoerquote:
Hoeken kunnen niet rollen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom rijdt die van mij niet dan? Ik heb elke zijde van de driehoek geprobeerd.
Moet je doen als je 60 bent, of je moet een C30 of C70 kopenquote:Op zondag 19 april 2009 22:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mensen die meteen zoeen Volvo willen kopen.
Of een dikke 850R ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je doen als je 60 bent, of je moet een C30 of C70 kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
Ik sluit me hier graag bij aan.quote:
Maar wel leuke autoquote:Op zondag 19 april 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat een tyfuslelijk ding.
[..]
Ik ook!
Alleen krijg daar maar eens een basgitaar+versterker inquote:Op zondag 19 april 2009 22:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Prachtig is dat, achterwiel aangedreven scheurijzer voor nog geen 5000€,
Salmiakbalquote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
Whehe mijn tanden doen zeer van de zoetheid van mijn - nu niet meer levende - colabal.
Past goed lijkt mequote:Op zondag 19 april 2009 22:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen krijg daar maar eens een basgitaar+versterker in
Wat dacht je van de Vaalserberg?quote:Op zondag 19 april 2009 22:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga ik morgen proberen als ik toevallig langs de Rocky Mountains kom.
Ik krijg bij onze Astra de basgitaar al niet onder de klep, is te langquote:
Het is ook wel handig als er een chick in past.quote:Op zondag 19 april 2009 22:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen krijg daar maar eens een basgitaar+versterker in
Preciesquote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is ook wel handig als er een chick in past.
junkquote:
Of mijn meerijvolk als ik moet bobbenquote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is ook wel handig als er een chick in past.
Mensen die je gebruiken als Bob.quote:Op zondag 19 april 2009 22:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of mijn meerijvolk als ik moet bobben
Blijkbaarquote:Op zondag 19 april 2009 22:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij vindt zijn basgitaar belangrijker.
Keffertjequote:
Ik heb al in je fobo gepost chick.quote:Op zondag 19 april 2009 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kevin!
Ik heb nieuwe foto's.
[..]
Hoe is het?
Wijvenkleur?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |