quote:
Dacht ik even dat je met mij vreemd ging, maar onze relatie is dus gewoon veiligquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dacht ik even dat je met mij vreemd ging, maar onze relatie is dus gewoon veilig
Nee.quote:
En die matten krijg je heel moeilijk schoon, ik spreek uit ervaring. Tevens dat gaatje heeft elke Astra van dat type geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toch, het lijken me geen mensen die zuinig op hun auto zijn geweest
Snij je jezelf vaak dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nee.
K houd het liever bij afentoe in m'n gezicht snijden dan weer zo'n ding laten staan
Iets met 'm krijgen en dumpen die handel.quote:
Ohaiquote:
Het gaat mij gewoon om het gehele plaatjequote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En die matten krijg je heel moeilijk schoon, ik spreek uit ervaring. Tevens dat gaatje heeft elke Astra van dat type geloof ik
5450, 148.000 km uit 2001.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Het gaat mij gewoon om het gehele plaatje
Wat kost ie? *niet op gelet heeft*
Er zijn geen dagcijfers meer.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Desunoto het volgende:
Noortje probeert de dagcijfers te halen.
Meestal de keren dat er een nieuw mesje ingaatquote:
Ik had het uitgemaakt, weet je nog?quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dacht ik even dat je met mij vreemd ging, maar onze relatie is dus gewoon veilig
Goed plan!quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Iets met 'm krijgen en dumpen die handel.
* zucht. Vrouwen en Make up.quote:
Okeequote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef Probinski het volgende:
[..]
Meestal de keren dat er een nieuw mesje ingaat, want dan ben ik de botheid van die oude gewent dus druk k harder en dan tja bloed
Nee hoor, het staat nog steeds in m`n profiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |