Maar wel in dezelfde post.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En ze staan niet eens in dezelfde zin.
Echt goede gitaar/basles is meer dan nummers leren geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gitaarles, dat is echt pure geldverneuking. Je leert het jezelf zo snel aan als je Guitar pro 5 download. Dan heb je echt geen les meer nodig.
Klopt, het was een cursus van 60 euro voor 10 lessen, maar dat is al 2 jaar geleden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gitaarles, dat is echt pure geldverneuking. Je leert het jezelf zo snel aan als je Guitar pro 5 download. Dan heb je echt geen les meer nodig.
Dat mag.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef xalo het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik m'n gironummer hier post?
Ook aan de kartonnen doos dan meteen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien dat ik toch maar aan de baard ga
1337quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef xalo het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik m'n gironummer hier post?
Kijk bij gitaar spelen ligt hij naar mijn mening gewoon aan hoeveel tijd je erin steekt. Je kan iedere dag 10 minuten spelen dan is het inderdaad lastig om goed te leren. Maar als je er dagelijks een uurtje of anderhalf voor gaat zitten en je hebt het eenmaal onder de knie is het echt niet zo super moeilijk.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echt goede gitaar/basles is meer dan nummers leren geloof ik. Niet dat ik ooit les heb gehad voor bas hoor. Als sommigen over toonladders beginnen kijk ik ze al moeilijk aan. Als ze dan zeggen dat ik bijvoorbeeld een B moet spelen, dan kijk ik nog moeilijker
Wat een kutnaam hè?quote:
Hoezo dat danquote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien dat ik toch maar aan de baard ga
Spam!quote:
Iemand gisteren in /b/, zo vanne "Ik heb nu een harde schijf met daarop 1337 GB, wat moet ik nu doen?"quote:
Sta ik nu nog steeds bekend als 'het meisje met de rode nagels'?quote:
Er bestaat iets tussen een gladgeschoren gezicht en een onverzorgde zwerverbaardquote:
Jah!quote:
Woarquote:
Juistquote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Lauriette91 het volgende:
Rekeningnummer 8902333 397700482 trouwens.
NEEHOOR!!!!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er bestaat iets tussen een gladgeschoren gezicht en een onverzorgde zwerverbaard
Het moet je maar net staanquote:
quote:
Nais!quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
Foto's van m'n bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken voor groter
JAA! !!!quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Desunoto het volgende:
Noortje probeert de dagcijfers te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |