Als je Smoke on the Water kent ben je al ver op wegquote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]oh..
Gitaarspelen lijkt me echt zo verschrikkelijk moeilijk.
Gitaarspelen op Metallica, X Japan, Slayer, Iron Maiden niveau, ja.quote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]oh..
Gitaarspelen lijkt me echt zo verschrikkelijk moeilijk.
Je kan het moeilijk maken, maar de meeste nummers zijn wel vrij goed te doen voor mijquote:
De enige gitaar die ik heb, is dezequote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je Smoke on the Water kent ben je al ver op weg. Op de 3de snaar:
0 - 3 - 5 - 0 - 3 - 5 - 6 - 0 - 3 - 5 - 3 - 0
Nick en Simon & Metallica noemen in dezelfde post. Hoe durf je!quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gitaarspelen op Metallica, X Japan, Slayer, Iron Maiden niveau, ja.
Gitaarspelen op Nick & Simon niveau, nee.
Het ligt er aan wat je doet he.
quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
De enige gitaar die ik heb, is deze:
[ afbeelding ]
Ah, dat was het 1ste nummer wat ik leerde toen ik nog gitaarles hadquote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je Smoke on the Water kent ben je al ver op weg. Op de 3de snaar:
0 - 3 - 5 - 0 - 3 - 5 - 6 - 0 - 3 - 5 - 3 - 0
quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar in die post bracht ik juist verschillen naar voren, geen overeenkomsten.quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Nick en Simon & Metallica noemen in dezelfde post. Hoe durf je!
Aha, maar ik ben helemaal niet muzikaal ofzo, dus ga t niet proberenquote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan het moeilijk maken, maar de meeste nummers zijn wel vrij goed te doen voor mij
Klaarquote:
Ik vind het zo lame als mensen guitar hero vergelijken met echt gitaar spelenquote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hebk ook! Alleen dan voor de xdoosquote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey!quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
Mijn uitwisselingskutmof negeert me
pfffff.
leuk morgen.
doegg.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 21:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik vind het zo lame als mensen guitar hero vergelijken met echt gitaar spelen
Gitaarlesquote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Ah, dat was het 1ste nummer wat ik leerde toen ik nog gitaarles had
Voor deze keer zie ik het door de vingers. Omdat je een goede verklaring hebt.quote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar in die post bracht ik juist verschillen naar voren, geen overeenkomsten.
En ze staan niet eens in dezelfde zin.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Voor deze keer zie ik het door de vingers. Omdat je een goede verklaring hebt.
YOUquote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind die Guitar Hero aflevering van South Park nog steeds leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |