quote:Op zondag 19 april 2009 17:44 schreef Canisfire het volgende:
*Meld erg bevoordelijk is het niet voor je buik als je collega bij jou thuis kots spetters op de wc bril heeft achter gelaten .
quote:
Ik vind dat jij haar moet doen!quote:
Als ik lief doe hequote:
Hehe echt he. Maar ach hij heeft verder de boel wel schoon gemaakt.quote:
Nee, dat zou ze niet overleven.quote:Op zondag 19 april 2009 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind dat jij haar moet doen!
geslaagd feestje?quote:Op zondag 19 april 2009 17:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe echt he. Maar ach hij heeft verder de boel wel schoon gemaakt.
Hij heeft twee hele kleine spetters vergeten. Ik stelde nog voor om het van het balkon af te doen maar aangezien het al weer licht was geworden buiten voelde hij daar niet zo veel voor
Ja, denk het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik lief doe helaat jij dan je krentjes zien?
quote:
Dan doe ik ook niet lief. Ik ben recalcitrant want puberquote:
De eigenaars van de Gameshop leek het een tof idee om een game avond te houden.quote:
Liefste.quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Liefste. het volgende:
omg 5-1 kankergrote afgang!
(y) Rasechte Brabander. Gelukkig ben je niet alleenquote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Helemaal niets in Amsterdam. Never, nooit!
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef Remsjo het volgende:
Good Old Jantje Kromkamp komt er in voor de laatste minuten en scoort dadelijk de 6 - 2
homoooooooooooooooooooooo'squote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Canisfire het volgende:
Niets is sterker dan dat 1ne woord.
Feyenoooooooooooooooooooooord !
quote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Canisfire het volgende:
Niets is sterker dan dat 1ne woord.
Feyenoooooooooooooooooooooord !
FC Utrecht was wel een goede wedstrijdquote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Canisfire het volgende:
Al met al was het een mooi voetbal weekend.
Ondanks dat ik er geen reet van gezien heb
Vanavond kan Hugo weer losquote:
Nee, want ik kijk hoe zij aan het werk is. Huiswerk. En ze vraagtm ij dingen, snapt ze niet, dus moet ik dr helpen.quote:
Ik ben benieuwd wat die klaplul te vertellen heeft over t feit dat AZ op deze manier kampioen word. Zal wel weer 1 pot nat worden en geen goed woord hebben over AZ, v Gaal en Scheringa!quote:
Biologie hoofdstuk 4 zekerquote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, want ik kijk hoe zij aan het werk is. Huiswerk. En ze vraagtm ij dingen, snapt ze niet, dus moet ik dr helpen.
quote:
quote:
Orgineelquote:
Kijk hem grappig zijnquote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef Remsjo het volgende:
Vanavond maar eens uiteten weer een keer! Is dit misschien een suggestie?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef Remsjo het volgende:
Vanavond maar eens uiteten weer een keer! Is dit misschien een suggestie?
[ afbeelding ]
Jwt.quote:
Inderdaad, sinds wanneer mod zij Pub?quote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Gelijk een noteBeetje flauw hoor Krentenkoek
Kijk vooral niet naar de ranglijst als je voor PSV bentquote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Remsjo het volgende:
[..]
No spang. Volgend seizoen spelen jullie 3 wedstrijden de sterren van de hemel.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef shmoopy het volgende:
Silver_Shark trollen en schelden, even wieberen.
quote:
Ach, flauw wordt met flauw beantwoord toch?quote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Gelijk een noteBeetje flauw hoor Krentenkoek
Sinds de echte PUB mods alleen maar lopen te huilen over kliekjes en vervolgens af laten wetenquote:
Ja je hebt gelijk, ik ben ook al de hele dag bezig.quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, flauw wordt met flauw beantwoord toch?![]()
Hele topic? Waar zijn dan al die users die 10 keer dezelfde quote neerzetten?quote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik ben ook al de hele dag bezig.
Kom op zeg, een note voor post terwijl het hele topic al zo gingHeeft de rest er een stuk of 13 dan?
Ach laat maar, het leed is al geschied.quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hele topic? Waar zijn dan al die users die 10 keer dezelfde quote neerzetten?
Je hoort een ban te krijgen klojo.quote:
Wat was er gisteravond?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef Lauriette91 het volgende:
Wel grappig dat BB nu een note heeft en ik van gisteravond niks gekregen heb.
Wij spelen toch weer Europees volgend seizoenquote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk vooral niet naar de ranglijst als je voor PSV bent.
Dat is waar. Chris is er nooit en stelt geen fuck voor. MASD heeft zich teveel geleveld met de users en neem ik als moderator niet serieus.quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds de echte PUB mods alleen maar lopen te huilen over kliekjes en vervolgens af laten weten
Ik wilde het niet zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
En vergeet niet. Krentebolletje heeft een MacBookquote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach laat maar, het leed is al geschied.
Fijn dat er iig iemand mod
quote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach laat maar, het leed is al geschied.
Fijn dat er iig iemand mod
Onzin, MASD is een voorbeeldmod, wat betreft PUB. Hij is vaak aanwezig, houdt zich redelijk op de vlakte maar post wel geregeld meequote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is waar. Chris is er nooit en stelt geen fuck voor. MASD heeft zich teveel geleveld met de users en neem ik als moderator niet serieus.
Dat verandert de zaak.quote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En vergeet niet. Krentebolletje heeft een MacBook
Ik wist niet dat ze 1 van ons wasquote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En vergeet niet. Krentebolletje heeft een MacBook
Hij zou gewoon een user moeten zijn, ben ik van mening.quote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, MASD is een voorbeeldmod, wat betreft PUB. Hij is vaak aanwezig, houdt zich redelijk op de vlakte maar post wel geregeld mee
Intertoto?quote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wij spelen toch weer Europees volgend seizoen
quote:Op zondag 19 april 2009 19:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee. Champions Leauge!
En we winnen dit keer de kop
Ja, maar wie wil je dan wel als modquote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij zou gewoon een user moeten zijn, ben ik van mening.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil je dan wel als mod
Hoiquote:
Canisfire ,quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Christiaan.quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, 1988, slecht jaarquote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Canisfire ,
Rustig uitstraling in zijn posts.
Altijd beleefd weet door zijn _Bigmac_ verleden hoe het is om te baggeren.
Wee hoe hij met newbie users moet omgaan. Kan zich goed inleven en heeft nog humor ook![]()
Enige jammerlijke is misschien het tijd gebrek wat die arme jongen heeft.
Het is tijd voor de praktijk les biologie zekerquote:
Die is toch al mod van iets?quote:
Zeker geen voetbal fanquote:
Je hebt ze verdient.quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef ImTheBase het volgende:
ik heb ondertussen 9 notes, dankje krentensnol
nee je bent lief hoor
Doe mij maar '74 toen verdienden we het echtquote:
Biogarde en verder niemand gewoon.quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee doe maar PTA.quote:Op zondag 19 april 2009 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik anders mod worden op PUB?
quote:Op zondag 19 april 2009 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Verdienddddddddd. Krijg ik nu een positieve note?quote:
quote:
Één is sowieso genoeg voor PUB.quote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Hyman het volgende:
Ze hadden geen andere mods nodig, zeiden ze laatst
"Ze" zeggen wel meer.quote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Hyman het volgende:
Juicy.quote:
hoi schatjequote:
Alweer?quote:Op zondag 19 april 2009 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ok, daar kan ik mee levenquote:
waarom niet?quote:
Heyquote:
Je lamp staat nog aanquote:
Heb nooit officieel op PUB gezetenquote:
Nee natuurlijk niet, ze zijn veel te bang dat ze hun blauwe kleurtje kwijt rakenquote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Hyman het volgende:
Verdienenquote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verdienddddddddd. Krijg ik nu een positieve note?
Maar in 88 haalden we het.quote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe mij maar '74 toen verdienden we het echt
goed argument inderdaadquote:
Ja, nog voor die 2 weken dat PUB nog open blijft, dan gaan ze denk ik niet meer van mod wisselen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Hyman het volgende:
Ik las vandaag nog van welquote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb nooit officieel op PUB gezeten
Kofschipquote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Verdienen
-en
N
Zit niet in het kofschip, dus een D
Verhip, je hebt gelijk.
I know, ik zat te kijkenquote:
arme jijquote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Hyman het volgende:
quote:
Smurfen > Fuckschaapquote:
Joh dat was bijspringenquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog van wel
Je hebt toch Bart een tijdje vervangen/geholpen?
quote:Op zondag 19 april 2009 19:30 schreef Canisfire het volgende:
Brechtje moet gewoon weer mod worden natuurlijk.
Dankzij haar orale bevredigings kunde jegens Danny bestaat dit hele forum immers.
Ja nou, maar je hebt er dus officieel wel op gezetenquote:Op zondag 19 april 2009 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joh dat was bijspringenwant dan heb ik ook op SEX, DGK, ONZ gezeten
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
wat een garp was dat toen zeg.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Een trippende Lau tegen Chris? Incl doodsverwensingen
deelsquote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, maar je hebt er dus officieel wel op gezeten
Link?quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
» Er is al 800 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!quote:
Deels is alsnog een jaquote:
Doe danquote:Op zondag 19 april 2009 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
» Er is al 800 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Laat eens zienquote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
This wel woar hequote:
dat waren pas tijden gek!quote:Op zondag 19 april 2009 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
» Er is al 800 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
quote:
Pub SC [3607] - Dus toen zei ik, Daniane jarig! Edoch!quote:Op zondag 19 april 2009 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Link?Ik was toen op een verjaardag
quote:
Ghehe.quote:aantal posts: 87878
ff lezenquote:Op zondag 19 april 2009 19:35 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
[..]
Pub SC [3607] - Dus toen zei ik, Daniane jarig! Edoch!
quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Lauriette91 het volgende:
JA GODVERDOMME.
Een verjaardagstopic mag toch wel langer dan 1 minuut open.
Tering Chris.
Kick 'm! Anders doe ik 'tquote:Op zondag 19 april 2009 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
PI Postquote:
Daar ben ik gestopt met lezen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Haha, Renesite die zegt dat als de mods niet luisteren we naar de FA's moetenHeeft Snakey er nog wat mee gedaan of is het weer om de lieve vrede gesust?
Fjets, kijk jij eens ff in FC
Daar pasquote:
Keanequote:Op zondag 19 april 2009 19:41 schreef ImTheBase het volgende:
I'm gonna turn up the volume
Till I can't even think
Keane
Ik ook, en ik heb ook geen idee waaromquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens een note meer, maar ik weet niet waarom
Oh denk je?quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb ook geen idee waarom
Maar ik denk door het 10x quoten van mijzelf op de eerste pagina van dit topic
Je hebt 32 notes gekregen van onze moderators.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef Zeroku het volgende:
Je hebt 3 notes gekregen van onze moderators.
What the..
quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt 32 notes gekregen van onze moderators.
Hoe doe je dat tochquote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt 32 notes gekregen van onze moderators.
Hoeveel heb je erquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb al sinds 2006 geen notes meer of zo
Hoe houdt hij dat volquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
tong80, posten pm, 48 uur.
Ja is goed bart ik lek wel even uit FCquote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Haha, Renesite die zegt dat als de mods niet luisteren we naar de FA's moetenHeeft Snakey er nog wat mee gedaan of is het weer om de lieve vrede gesust?
Fjets, kijk jij eens ff in FC
Ik had er tot 2 weken geleden ook al máánden lang 30, maar in 2 weken 2 erbijquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb er precies 20, mooi getal, houden zo.
Nee mafkees, ik vraag alleen maar of er überhaupt wat mee gedaan isquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja is goed bart ik lek wel even uit FC
Ja weet ik veelquote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee mafkees, ik vraag alleen maar of er überhaupt wat mee gedaan isDat zie Snakey namelijk... Anders ga ik er maar weer een PM aan spenderen
He Dennisquote:
Ik heb een abbo gekregen door Powned.quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Zeroku het volgende:
Zullen er echt mensen zowa 5 euro voor betalen om die notes te zien?
2 duimen voor jouquote:
Het zal eens nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Vraag het krentenbol die aast op een plekje op pub
En ik krijg een Powned t shirtquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik heb een abbo gekregen door Powned.
Dus ik kan ze zien.
girugamesh is tof.quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He Dennis
Je kent vast wel die band Girugamesh.
Daar zal ik dus echt nóóit mee gaan lopen.quote:
Valt niet zoveel over te zeggen.quote:
Wut?quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Vraag het krentenbol die aast op een plekje op pub
Het gaat toch al 3 jaar zo nuquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zal eens niet
Naja fuck it, het heeft toch allemaal geen zin
Waar heb ik hem voor gekregen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Valt niet zoveel over te zeggen.
[..]
Wut?
Ow shit ze leest meequote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Valt niet zoveel over te zeggen.
[..]
Wut?
Kan jij het wel vloeiend uitspreken danquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
girugamesh is tof.
Maar dat filmpje/gifje van die retard die het niet eens uit kan spreken, daar wil ik niet mee geassocieerd worden.
Ik was dus op zoek naar dat filmpjequote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
girugamesh is tof.
Maar dat filmpje/gifje van die retard die het niet eens uit kan spreken, daar wil ik niet mee geassocieerd worden.
Dat mag ik dan weer niet zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Waar heb ik hem voor gekregen?
Voor dat op de eerste pagina?
Ja. Vier lettergrepen. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan jij het wel vloeiend uitspreken dan.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Daar zal ik dus echt nóóit mee gaan lopen.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar niet meer sinds vandaag. "Je hebt 21 notes gekregen van onze moderators"
Ja daaromquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat toch al 3 jaar zo nu
quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dan loop ik straks chil in het buitenland en dan nerds zo zeggen "POWNED!!!1!!1!EINZ!!1!!1"
Waarom moet Krentenbol erbij? Éen mod voldoet bij pub. Een extra is puur onnodig machtsvertoon.quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja daaromIk hoopte met MASD een capabel iemand te hebben, net als D_A, maar nu begint Chris zo te verzaken imho, beetje jammer
Dan zal Chris straks wel weg gaan en Krentenkoek komen; heeft iedereen weer een half jaar een viruele fopspeen in
Oe. Fopspeen! Which flavour?quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja daaromIk hoopte met MASD een capabel iemand te hebben, net als D_A, maar nu begint Chris zo te verzaken imho, beetje jammer
Dan zal Chris straks wel weg gaan en Krentenkoek komen; heeft iedereen weer een half jaar een viruele fopspeen in
Jawel hoor, je mag best zeggen waarvoor, alleen je mag de inhoud niet vrijgevenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
Maar kwam deze tegen, sindsdien luister ik nu al de hele avond Japenese music
Krentenpap doet het goedquote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
quote:
Cyaankaliquote:
Tis beter om er twee te hebben... ook krentenpannenkoek zal een leven hebben ooit. dus dan is iemand extra wel handigquote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom moet Krentenbol erbij? Éen mod voldoet bij pub. Een extra is puur onnodig machtsvertoon.
Blijf ik doorluisteren totdat er op last.fm bij jou SUPER staat, en dan mensen zo zeggen vanne "Jij hebt een vriend die Metro Station luisterd"quote:
Best hoor, als ze dan maar iets minder met notes strooit, maar dat zal ik maar wijten aan het feit dat ze nog een beetje groen isquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Krentenpap doet het goedze heeft ons allemaal al genote in 1 dag
![]()
Mag ze blijven? aah toe ? mag het ?
Alleen MASD? Nee, dat zal het niet worden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom moet Krentenbol erbij? Éen mod voldoet bij pub. Een extra is puur onnodig machtsvertoon.
Nee, die was op hierquote:
Ach notes zijn leuk.quote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Best hoor, als ze dan maar iets minder met notes strooit, maar dat zal ik maar wijten aan het feit dat ze nog een beetje groen is
Wat heb je nu weer besteldquote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Hyman het volgende:
Volgstatus voor zending en status bestelling die zijn verstrekt voor Transactiegegevens:5LV78253357828814 (Routingcode: C528-L006-Q-T)
Van: service@paypal.com (service@paypal.com)
Dooo
1 mod is genoeg, maar wel iemand die gewoon de hele dag online is. MASD dus niet.quote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Alleen MASD? Nee, dat zal het niet worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Blijf ik doorluisteren totdat er op last.fm bij jou SUPER staat, en dan mensen zo zeggen vanne "Jij hebt een vriend die Metro Station luisterd"
Het is zulke onzinquote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach notes zijn leuk.ben ik na jaren eindelijk van de 18 af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |