quote:Op zondag 19 april 2009 17:44 schreef Canisfire het volgende:
*Meld erg bevoordelijk is het niet voor je buik als je collega bij jou thuis kots spetters op de wc bril heeft achter gelaten .
quote:
Ik vind dat jij haar moet doen!quote:
Als ik lief doe hequote:
Hehe echt he. Maar ach hij heeft verder de boel wel schoon gemaakt.quote:
Nee, dat zou ze niet overleven.quote:Op zondag 19 april 2009 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind dat jij haar moet doen!
geslaagd feestje?quote:Op zondag 19 april 2009 17:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe echt he. Maar ach hij heeft verder de boel wel schoon gemaakt.
Hij heeft twee hele kleine spetters vergeten. Ik stelde nog voor om het van het balkon af te doen maar aangezien het al weer licht was geworden buiten voelde hij daar niet zo veel voor
Ja, denk het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik lief doe helaat jij dan je krentjes zien?
quote:
Dan doe ik ook niet lief. Ik ben recalcitrant want puberquote:
De eigenaars van de Gameshop leek het een tof idee om een game avond te houden.quote:
Liefste.quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Liefste. het volgende:
omg 5-1 kankergrote afgang!
(y) Rasechte Brabander. Gelukkig ben je niet alleenquote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Helemaal niets in Amsterdam. Never, nooit!
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef Remsjo het volgende:
Good Old Jantje Kromkamp komt er in voor de laatste minuten en scoort dadelijk de 6 - 2
homoooooooooooooooooooooo'squote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Canisfire het volgende:
Niets is sterker dan dat 1ne woord.
Feyenoooooooooooooooooooooord !
quote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Canisfire het volgende:
Niets is sterker dan dat 1ne woord.
Feyenoooooooooooooooooooooord !
FC Utrecht was wel een goede wedstrijdquote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Canisfire het volgende:
Al met al was het een mooi voetbal weekend.
Ondanks dat ik er geen reet van gezien heb
Vanavond kan Hugo weer losquote:
Nee, want ik kijk hoe zij aan het werk is. Huiswerk. En ze vraagtm ij dingen, snapt ze niet, dus moet ik dr helpen.quote:
Ik ben benieuwd wat die klaplul te vertellen heeft over t feit dat AZ op deze manier kampioen word. Zal wel weer 1 pot nat worden en geen goed woord hebben over AZ, v Gaal en Scheringa!quote:
Biologie hoofdstuk 4 zekerquote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, want ik kijk hoe zij aan het werk is. Huiswerk. En ze vraagtm ij dingen, snapt ze niet, dus moet ik dr helpen.
quote:
quote:
Orgineelquote:
Kijk hem grappig zijnquote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef Remsjo het volgende:
Vanavond maar eens uiteten weer een keer! Is dit misschien een suggestie?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef Remsjo het volgende:
Vanavond maar eens uiteten weer een keer! Is dit misschien een suggestie?
[ afbeelding ]
Jwt.quote:
Inderdaad, sinds wanneer mod zij Pub?quote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Gelijk een noteBeetje flauw hoor Krentenkoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |