Oe. Fopspeen! Which flavour?quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja daaromIk hoopte met MASD een capabel iemand te hebben, net als D_A, maar nu begint Chris zo te verzaken imho, beetje jammer
Dan zal Chris straks wel weg gaan en Krentenkoek komen; heeft iedereen weer een half jaar een viruele fopspeen in
Jawel hoor, je mag best zeggen waarvoor, alleen je mag de inhoud niet vrijgevenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
Maar kwam deze tegen, sindsdien luister ik nu al de hele avond Japenese music
Krentenpap doet het goedquote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja daaromIk hoopte met MASD een capabel iemand te hebben, net als D_A, maar nu begint Chris zo te verzaken imho, beetje jammer
Dan zal Chris straks wel weg gaan en Krentenkoek komen; heeft iedereen weer een half jaar een viruele fopspeen in
quote:
quote:
Cyaankaliquote:
Tis beter om er twee te hebben... ook krentenpannenkoek zal een leven hebben ooit. dus dan is iemand extra wel handigquote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom moet Krentenbol erbij? Éen mod voldoet bij pub. Een extra is puur onnodig machtsvertoon.
Blijf ik doorluisteren totdat er op last.fm bij jou SUPER staat, en dan mensen zo zeggen vanne "Jij hebt een vriend die Metro Station luisterd"quote:
Best hoor, als ze dan maar iets minder met notes strooit, maar dat zal ik maar wijten aan het feit dat ze nog een beetje groen isquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Krentenpap doet het goedze heeft ons allemaal al genote in 1 dag
![]()
Mag ze blijven? aah toe ? mag het ?
Alleen MASD? Nee, dat zal het niet worden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom moet Krentenbol erbij? Éen mod voldoet bij pub. Een extra is puur onnodig machtsvertoon.
Nee, die was op hierquote:
Ach notes zijn leuk.quote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Best hoor, als ze dan maar iets minder met notes strooit, maar dat zal ik maar wijten aan het feit dat ze nog een beetje groen is
Wat heb je nu weer besteldquote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Hyman het volgende:
Volgstatus voor zending en status bestelling die zijn verstrekt voor Transactiegegevens:5LV78253357828814 (Routingcode: C528-L006-Q-T)
Van: service@paypal.com (service@paypal.com)
Dooo
1 mod is genoeg, maar wel iemand die gewoon de hele dag online is. MASD dus niet.quote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Alleen MASD? Nee, dat zal het niet worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Blijf ik doorluisteren totdat er op last.fm bij jou SUPER staat, en dan mensen zo zeggen vanne "Jij hebt een vriend die Metro Station luisterd"
Het is zulke onzinquote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach notes zijn leuk.ben ik na jaren eindelijk van de 18 af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |