girugamesh is tof.quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He Dennis
Je kent vast wel die band Girugamesh.
Daar zal ik dus echt nóóit mee gaan lopen.quote:
Valt niet zoveel over te zeggen.quote:
Wut?quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Vraag het krentenbol die aast op een plekje op pub
Het gaat toch al 3 jaar zo nuquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zal eens niet
Naja fuck it, het heeft toch allemaal geen zin
Waar heb ik hem voor gekregen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Valt niet zoveel over te zeggen.
[..]
Wut?
Ow shit ze leest meequote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Valt niet zoveel over te zeggen.
[..]
Wut?
Kan jij het wel vloeiend uitspreken danquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
girugamesh is tof.
Maar dat filmpje/gifje van die retard die het niet eens uit kan spreken, daar wil ik niet mee geassocieerd worden.
Ik was dus op zoek naar dat filmpjequote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
girugamesh is tof.
Maar dat filmpje/gifje van die retard die het niet eens uit kan spreken, daar wil ik niet mee geassocieerd worden.
Dat mag ik dan weer niet zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Waar heb ik hem voor gekregen?
Voor dat op de eerste pagina?
Ja. Vier lettergrepen. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan jij het wel vloeiend uitspreken dan.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Daar zal ik dus echt nóóit mee gaan lopen.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar niet meer sinds vandaag. "Je hebt 21 notes gekregen van onze moderators"
Ja daaromquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat toch al 3 jaar zo nu
quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dan loop ik straks chil in het buitenland en dan nerds zo zeggen "POWNED!!!1!!1!EINZ!!1!!1"
Waarom moet Krentenbol erbij? Éen mod voldoet bij pub. Een extra is puur onnodig machtsvertoon.quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja daaromIk hoopte met MASD een capabel iemand te hebben, net als D_A, maar nu begint Chris zo te verzaken imho, beetje jammer
Dan zal Chris straks wel weg gaan en Krentenkoek komen; heeft iedereen weer een half jaar een viruele fopspeen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |