Kijk vooral niet naar de ranglijst als je voor PSV bentquote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Remsjo het volgende:
[..]
No spang. Volgend seizoen spelen jullie 3 wedstrijden de sterren van de hemel.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef shmoopy het volgende:
Silver_Shark trollen en schelden, even wieberen.
quote:
Ach, flauw wordt met flauw beantwoord toch?quote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Gelijk een noteBeetje flauw hoor Krentenkoek
Sinds de echte PUB mods alleen maar lopen te huilen over kliekjes en vervolgens af laten wetenquote:
Ja je hebt gelijk, ik ben ook al de hele dag bezig.quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, flauw wordt met flauw beantwoord toch?![]()
Hele topic? Waar zijn dan al die users die 10 keer dezelfde quote neerzetten?quote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik ben ook al de hele dag bezig.
Kom op zeg, een note voor post terwijl het hele topic al zo gingHeeft de rest er een stuk of 13 dan?
Ach laat maar, het leed is al geschied.quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hele topic? Waar zijn dan al die users die 10 keer dezelfde quote neerzetten?
Je hoort een ban te krijgen klojo.quote:
Wat was er gisteravond?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef Lauriette91 het volgende:
Wel grappig dat BB nu een note heeft en ik van gisteravond niks gekregen heb.
Wij spelen toch weer Europees volgend seizoenquote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk vooral niet naar de ranglijst als je voor PSV bent.
Dat is waar. Chris is er nooit en stelt geen fuck voor. MASD heeft zich teveel geleveld met de users en neem ik als moderator niet serieus.quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds de echte PUB mods alleen maar lopen te huilen over kliekjes en vervolgens af laten weten
Ik wilde het niet zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
En vergeet niet. Krentebolletje heeft een MacBookquote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach laat maar, het leed is al geschied.
Fijn dat er iig iemand mod
quote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach laat maar, het leed is al geschied.
Fijn dat er iig iemand mod
Onzin, MASD is een voorbeeldmod, wat betreft PUB. Hij is vaak aanwezig, houdt zich redelijk op de vlakte maar post wel geregeld meequote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is waar. Chris is er nooit en stelt geen fuck voor. MASD heeft zich teveel geleveld met de users en neem ik als moderator niet serieus.
Dat verandert de zaak.quote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En vergeet niet. Krentebolletje heeft een MacBook
Ik wist niet dat ze 1 van ons wasquote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En vergeet niet. Krentebolletje heeft een MacBook
Hij zou gewoon een user moeten zijn, ben ik van mening.quote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, MASD is een voorbeeldmod, wat betreft PUB. Hij is vaak aanwezig, houdt zich redelijk op de vlakte maar post wel geregeld mee
Intertoto?quote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wij spelen toch weer Europees volgend seizoen
quote:Op zondag 19 april 2009 19:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee. Champions Leauge!
En we winnen dit keer de kop
Ja, maar wie wil je dan wel als modquote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij zou gewoon een user moeten zijn, ben ik van mening.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil je dan wel als mod
Hoiquote:
Canisfire ,quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Christiaan.quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, 1988, slecht jaarquote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Canisfire ,
Rustig uitstraling in zijn posts.
Altijd beleefd weet door zijn _Bigmac_ verleden hoe het is om te baggeren.
Wee hoe hij met newbie users moet omgaan. Kan zich goed inleven en heeft nog humor ook![]()
Enige jammerlijke is misschien het tijd gebrek wat die arme jongen heeft.
Het is tijd voor de praktijk les biologie zekerquote:
Die is toch al mod van iets?quote:
Zeker geen voetbal fanquote:
Je hebt ze verdient.quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef ImTheBase het volgende:
ik heb ondertussen 9 notes, dankje krentensnol
nee je bent lief hoor
Doe mij maar '74 toen verdienden we het echtquote:
Biogarde en verder niemand gewoon.quote:Op zondag 19 april 2009 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee doe maar PTA.quote:Op zondag 19 april 2009 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik anders mod worden op PUB?
quote:Op zondag 19 april 2009 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik anders mod worden op PUB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |