In Arnhem dan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:40 schreef Espabilado het volgende:
Geen schande hoor, Ajax verloor met 4-1
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
Het is alsof Hazes weer op de stip ligt![]()
![]()
jullie hadden genoeg van aanwezig zijn bij de schaal uitreiking?quote:
quote:
Yep ik zou nu niet in dat kleedlokaal willen gaan zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Louis zal kwaaaaaaaaaad zijn! Ho ho ho, die woede kent geen grenzen!
Ik wil de foto's en gifjes zien hier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
Schitterend, wat een heerlijke beelden van dat kutpubliek daar.
Als Ajax alles wint en AZ verliest de overige 3 wedstrijden wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ligt eraan wat Ajax doet, AZ heeft een beter doelsaldo, en Ajax moet dan 4 wedstrijden achter elkaar winnen, en flink wat doelpunten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik denk dat ie juist het tegenovergestelde doet tegen zijn spelers... als ie nu ontploft zullen ze de komende wedstrijd helemaal stijf staan van de zenuwenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Yep ik zou nu niet in dat kleedlokaal willen gaan zittenword al bang zodra ik eraan denk
Precies. En plaatje 818 erbij. Als je dan nog moet motiveren...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
Marco hoeft volgende alleen maar dit tegen zijn spelers te zeggen
Van Gaal: "Ajax is al bijna geen topclub meer"
Is er al 1 waarop staat dat de boot wat vertraging heeft ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil de foto's en gifjes zien hier.
Ik weet het, laat het, geen scheids op de kop geven, we moeten het zelf doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
nee dat durfde hij nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Zeg die vent met die tattoo... die had er toevallig geen datum op staan he
Neequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ajax - AZ
Twente - AZ
AZ - Heerenveen
PSV - Ajax
Ajax - AZ
Sparta - Ajax
Ajax - Twente
't Zal toch niet?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil de foto's en gifjes zien hier.
Jij zegt hetquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie hadden genoeg van aanwezig zijn bij de schaal uitreiking?
En volgende week enerverend in de Arena!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
Wat zal 't vanavond stil zijn in Alkmaar![]()
Volgende week winnen we gewoon. AZ wordt heus wel kampioen, maar over twee wekenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Gitanov het volgende:
Ajacieden die weer stoer komen doen terwijl er nog een grote kans is dat AZ de schaal gaat pakken in de Arena. Zou mij over zo'n vernedering maar zorgen gaan maken als ik jullie was.
Laat ons nog even plezier hebben ja!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Gitanov het volgende:
Ajacieden die weer stoer komen doen terwijl er nog een grote kans is dat AZ de schaal gaat pakken in de Arena. Zou mij over zo'n vernedering maar zorgen gaan maken als ik jullie was.
wiedemeijerquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
![]()
NAC gaan we ook nog inhalen![]()
Ik geloof er niet in, maar ik zou van gekte niet meer weten wat ik zou doen mocht dit gebeuren. Volgende week winnen. Dat is nu ff alles wat ik wil. Ik wil niet dat die kneuzen hun feestje bij ons vieren en juist dan zullen ze nog meer in de stress schieten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ajax alles wint en AZ verliest de overige 3 wedstrijden wordt Ajax kampioen.
Verschil is nu maar +5 in het voordeel van AZ.
Als Ajax alles met 1-0 wint lopen ze 4 goals in, als AZ alles met 1 goal verschil verliest leveren ze 3 goals in. Dus dan wordt Ajax met 2 goals meer kampioen.
Daar zal ik nog maar niet zo zeker van zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef need2009 het volgende:
[..]
En volgende week enerverend in de Arena!
Idd, Ari stond heel de tijd 1 op 1, als hij er langs kwam kon hij recht op de keeper af maar hij bleef maar kaatsen en sowieso de bal niet onder controle hebben. Dan breng je nog eenzelfde rol erin met Pelle waardoor er niet veel meer op links stond aangezien Van de Velden vaak naar binnen trok met zijn rechterbeen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Aan El Hamdaoui lag het niet, hij was de beste man van het veld. Foute wissels vandaag van van Gaal.²
idd een mooiequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Robinhoo het volgende:
hahahahah wat een goal hahahaahah buttner
Het is stil in Alkmaar het is stil in Alkmaar het is stil in Alkmaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
Wat zal 't vanavond stil zijn in Alkmaar![]()
Ik ben een Alkmaarder die studeert in Amsterdamquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Gitanov het volgende:
Neen, dat kampervrouwtje in de tribune.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgende week winnen we gewoon. AZ wordt heus wel kampioen, maar over twee weken
Mooie reactiesquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Laat ons nog even plezier hebben ja!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Anonymousz het volgende:
Muahahahahaha AZ wordt geen kampioen morgen niet volgende week ook niet over 2 weken ook niet over 3 weken ook niet![]()
![]()
Ajax of Twente kan nog kampieon worden als AZ 3 wedstrijden oprij verliezen![]()
Vitesse 4 persident![]()
Twente verlorenTwente kan geen kampioen meer worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 wedstrijden te gaan, gat is 11 punten. Alleen Ajax kan nog gelijk komen. Als dat gebeurt betekent dat automatisch dat Ajax een beter doelsaldo heeft.
Dus moeten minstens 1x gelijk spelen. Of Ajax moet ergens punten laten liggen.
Als Ajax nu nog kampioen wordt, zou dat de pijn van 2 seizoenen geleden wel wegnemen.
-
Lijkt me ook.. Hoewel ik weinig op heb met een kampioenschap voor Ajax, lijkt het me wel ultiem om AZ in Alkmaar van de titel af te kunnen houdenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee![]()
Ajax wint deze wedstrijden nooit allemaal, dat iemand nog het lef heeft om het te denken op basis van het gehele seizoen met Ajax. Ajax zal morgen ook al punten verliezen, ik gok op een gelijkspel.
El Hamdaoui eerst blij zijn, wordt zijn goal afgekeurd, hij wordt gewisseld en er komt een tegendoelpunt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Idd, Ari stond heel de tijd 1 op 1, als hij er langs kwam kon hij recht op de keeper af maar hij bleef maar kaatsen en sowieso de bal niet onder controle hebben. Dan breng je nog eenzelfde rol erin met Pelle waardoor er niet veel meer op links stond aangezien Van de Velden vaak naar binnen trok met zijn rechterbeen.
Hamdaoui had er in moeten blijven en De Zeeuw ook.
Ik dacht exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef dronkeykong het volgende:
Die Scheringa deed maar weer snel de deur dicht. Als ze hadden gewonnen stond ie vooraan
Want ajax verliest punten bij PSV?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Daar zal ik nog maar niet zo zeker van zijn
Heerlijk voor die zelfingenomen tyfushondquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef dronkeykong het volgende:
Die Scheringa deed maar weer snel de deur dicht. Als ze hadden gewonnen stond ie vooraan
Dan koop ik een doos AZ Landskampioen 2008/2009 shirtjes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Ajax nu nog kampioen wordt, zou dat de pijn van 2 seizoenen geleden wel wegnemen.
Laat ze maar tegen Twente kampioen worden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in, maar ik zou van gekte niet meer weten wat ik zou doen mocht dit gebeuren. Volgende week winnen. Dat is nu ff alles wat ik wil. Ik wil niet dat die kneuzen hun feestje bij ons vieren en juist dan zullen ze nog meer in de stress schieten.
Morgen wel winnen natuurlijk.
Daar gaan we niet vanuitquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef need2009 het volgende:
[..]
Want ajax verliest punten bij PSV?
En we drinken er een stuk of 10 op het Leidsche.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:50 schreef keeper het volgende:
[..]
Dan koop ik een doos AZ Landskampioen 2008/2009 shirtjes.
kan jij er tegen? ik echt niet.quote:
Alsof je daar mee moet zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef koemleit het volgende:
Ja ga die Buttner ff aanpraten dat ie een feestje van 10 duizenden verstoort heeft.
90% van de Eredivisie komt uit de jeugd van Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
Het mooie is dat die Buttner uit de jeugd van Ajax komt
Hoe facking vet is dat, ik zou ze juist extra fokken!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef koemleit het volgende:
Ja ga die Buttner ff aanpraten dat ie een feestje van 10 duizenden verstoort heeft.
Rondje van mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En we drinken er een stuk of 10 op het Leidsche..
En laten we ons wegspuiten door een waterkanon. Goed plan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
En we drinken er een stuk of 10 op het Leidsche..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme. Al die jaren het kampioenschap met Ajax misgelopen. En nu na een jaartje in Alkmaar weeeer niks. Ik ga weer terug naar Amsterdam.
[ afbeelding ]
Verdomme. Al die jaren het kampioenschap met Ajax misgelopen. En nu na een jaartje in Alkmaar weeeer niks. Ik ga weer terug naar Amsterdam.
Met Suarez was AZ drie weken geleden al kampioen geworden. Dat is het verschil tussen een subtopper en topper.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Aan El Hamdaoui lag het niet, hij was de beste man van het veld. Foute wissels vandaag van van Gaal.²
Dudequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Schoen opeten #8quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:50 schreef keeper het volgende:
[..]
Dan koop ik een doos AZ Landskampioen 2008/2009 shirtjes.
Niet want ze moeten nu uit bij Ajax en Twente en als ze die beiden verliezen is de klap zo hard dat ze tegen Heerenveen ook verliezen, als Ajax morgen wint beginnen ze hem echt wel te knijpenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgende week winnen we gewoon. AZ wordt heus wel kampioen, maar over twee weken
[ afbeelding ]
AZ (nog geen) kampioenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax morgen gelijk speelt en PSV ook, wat dan?²
Met alle liefde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef keeper het volgende:
[..]
En laten we ons wegspuiten door een waterkanon. Goed plan!
En van mij.quote:
[ afbeelding ]
Van Gaal was vrij snel de kleedkamer in, doen ze zo op de persconferentie welquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Theo Bos en Van Gaal hebben nog geen handjes geschud
Tis niet anders, en achteraf gelul heb je niets aan. Op naar de volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kan jij er tegen? ik echt niet.
ben er echt ziek van
Dus Ajax is al 3 weken kampioen, want hij speelt daar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Suarez was AZ drie weken geleden al kampioen geworden. Dat is het verschil tussen een subtopper en topper.
AZ wel kampioen danquote:
Ik vind het wel weer een frapant slot hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met alle liefde..
[..]
En van mij..
Maar goed, ik gok dat AZ tegen Twente kampioen wordt.
Is dat niet Maarten Stekelenburg?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uh jawel
mensen mensen is het nou echt zo fucking moeilijk
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
Wel mooi dat ik als een van de weinige al tijdje roep dat het echt nog niet gedaan hoeft te zijn, als AZ het echt nog gaat verspelen mooi ff lijstje van quotes maken
Bedoel als dit in de koppies gaat zitten daar dan zijn teams als twente, ajax en heerenveen echt wel teams die kunnen winnen van AZ.
Ajax moet dan verder wel van PSV, Sparta en Twente winnen maar ook dat is niet zo heel gek... want Ajax speelt nu op het best van het seizoen
Schalen in Alkmaar zijn Schaarsquote:
Geniaal! Het tijdsverschil is groot gezien dat het daar dag is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
Live beelden van de grachten van Alkmaar![]()
[ afbeelding ]
Godverdomme, het is nog gewoon dag daar johquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
Het is er nog april 2007.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Godverdomme, het is nog gewoon dag daar joh
Schoen opeten #8quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
Als Feyenoord in het linker rijtje blijft sloop ik me laptop
Nu voor de cameraquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van Gaal was vrij snel de kleedkamer in, doen ze zo op de persconferentie wel
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
En ze helaas laten liggen tegen de kleintjesquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef Espabilado het volgende:
wo 29/10 SC Heerenveen Vitesse 0-2 Eredivisie
zo 16/11 Vitesse AZ 1-1 Eredivisie
zo 30/11 Vitesse Feyenoord 1-1 Eredivisie
zo 14/12 Vitesse PSV 1-1 Eredivisie
di 3/2 Vitesse SC Heerenveen 1-0 Eredivisie
zo 8/2 Vitesse Ajax 4-1 Eredivisie
zo 1/3 Feyenoord Vitesse 2-2 Eredivisie
zo 12/4 FC Groningen Vitesse 2-3 Eredivisie
za 18/4 AZ Vitesse 1-2 Eredivisie
Vitesse heeft meer dan de helft van diens punten tegen de grotere clubs gehaalt
Blijf er vooral zelf in gelovenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
al die ajax supporters die zich al kampioen rekenen
Come on, AZ verliest, toevallig net als Twente, een keer 1 wedstrijd na een reeks van 20+ ? Alsof ze ineens op een losingspree zijn
AZ Kampioen![]()
Twente 2e![]()
Morgen wint PSV met gemak van Ajax
Nou iedereen die ik ken, gaat er gewoon van uit dat az kampioen word.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
Come on, AZ verliest, toevallig net als Twente, een keer 1 wedstrijd na een reeks van 20+ ? Alsof ze ineens op een losingspree zijn
AZ Kampioen![]()
Twente 2e![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
AZ Kampioen![]()
Twente 2e![]()
WAT een GOAL ook echt! BRILJANT DIT!quote:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 18 april 2009 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
WAT een GOAL ook echt! BRILJANT DIT!![]()
hehequote:
Nou ja er moet nog tegen AZ en laatste speelronde tegen Twente zelf gevoetbald worden he..quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou iedereen die ik ken, gaat er gewoon van uit dat az kampioen word.
Maar dit is gewoon heerlijk al die az'ers hun feestje verpesten. Ik zag alweer de eerste jankende mensen.
En wij worden hierdoor waarschijnlijk gewoon 2e als we morgen winnen!
goh, daar had iedereen wel geld op in kunnen zetten. Met een odd van 1.01.quote:
Hahahahahaha wat een ontiegelijke schijtgoal!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohohooooooooo goeie genade wat een dekselse pot voetbal in de kaasstad. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij u had vanavond. Alexander Büttner de klasbak uit de achterhoek, uit Doetinchem waar Hiddink de tsaar vandaan komt. Je weet dat hij het kan, en hij doet het. Goeie genade wat een spektakel. Scheringa, trekt gewoon zn checkboekje als er versterkingen moeten komen. Maar als een flitsende dolkstoot trok Vitesse door de dekking van AZ. En daar staan spijkerharde verdedigers hoor, jawel! HEt DSB stadion is van Vitesse! Het is 1-2, absoluut onverdiend. De messen zijn geslepen. Maar laten we de de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. AZ gaat nu naar de godenzonen, naar San Marc, de tovenaar. Dit wordt werkelijk ontroerend mooi. Want met Suarez de loper, zwerver en onrustzaaier weet je het maar nooit. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar.
Hohohohooooooooo goeie genade wat een dekselse pot voetbal in de kaasstad. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij u had vanavond. Alexander Büttner de klasbak uit de achterhoek, uit Doetinchem waar Hiddink de tsaar vandaan komt. Je weet dat hij het kan, en hij doet het. Goeie genade wat een spektakel. Scheringa, trekt gewoon zn checkboekje als er versterkingen moeten komen. Maar als een flitsende dolkstoot trok Vitesse door de dekking van AZ. En daar staan spijkerharde verdedigers hoor, jawel! HEt DSB stadion is van Vitesse! Het is 1-2, absoluut onverdiend. De messen zijn geslepen. Maar laten we de de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. AZ gaat nu naar de godenzonen, naar San Marc, de tovenaar. Dit wordt werkelijk ontroerend mooi. Want met Suarez de loper, zwerver en onrustzaaier weet je het maar nooit. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar.
Zonde, want hij heeft zich het hele seizoen al ingehouden.quote:
Inderdaad, jammer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, want hij heeft zich het hele seizoen al ingehouden.²
Hoe zal die gozer zich nu voelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef tevebe het volgende:
Ik heb medelijden hoor met die gast. Kan die dalijk weer een tribal laten maken van z'n kampioenschap tattoo.
Hohohohooooooooo goeie genade wat een dekselse pot voetbal in de kaasstad. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij u had vanavond. Alexander Büttner de klasbak uit de achterhoek, uit Doetinchem waar Hiddink de tsaar vandaan komt. Je weet dat hij het kan, en hij doet het. Goeie genade wat een spektakel. Scheringa, trekt gewoon zn checkboekje als er versterkingen moeten komen. Maar als een flitsende dolkstoot trok Vitesse door de dekking van AZ. En daar staan spijkerharde verdedigers hoor, jawel! Het DSB stadion is van Vitesse! Het is 1-2, absoluut onverdiend. De messen zijn geslepen. Maar laten we de de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. AZ gaat nu naar de godenzonen, naar San Marco, de tovenaar. Dit wordt werkelijk ontroerend mooi. Want met Suarez de loper, zwerver en onrustzaaier weet je het maar nooit. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar.
Nnnnnu?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer.
Hoelaat komt Studio Sport mensen?
Die zal niet lekker slapenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe zal die gozer zich nu voelen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ publiek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je clubtopscorer uitfluiten.![]()
![]()
![]()
![]()
Fluiten bij een 1-1 stand met nog 30 minuten te gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheringa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyfusklappers![]()
![]()
![]()
Dan zie ik het morgen wel.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Anonymousz het volgende:
en we zwaaien met ze allen terug naar Louis van Gaal
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
- We hadden toch voor Ajax moeten blijven he?
- Ja schat. (kut, weer geen sex vanavond...)
Cyberiaquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ publiek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je clubtopscorer uitfluiten.![]()
![]()
![]()
![]()
Fluiten bij een 1-1 stand met nog 30 minuten te gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheringa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyfusklappers![]()
![]()
![]()
Heldquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohohooooooooo goeie genade wat een dekselse pot voetbal in de kaasstad. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij u had vanavond. Alexander Büttner de klasbak uit de achterhoek, uit Doetinchem waar Hiddink de tsaar vandaan komt. Je weet dat hij het kan, en hij doet het. Goeie genade wat een spektakel. Scheringa, trekt gewoon zn checkboekje als er versterkingen moeten komen. Maar als een flitsende dolkstoot trok Vitesse door de dekking van AZ. En daar staan spijkerharde verdedigers hoor, jawel! Het DSB stadion is van Vitesse! Het is 1-2, absoluut onverdiend. De messen zijn geslepen. Maar laten we de de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. AZ gaat nu naar de godenzonen, naar San Marco, de tovenaar. Dit wordt werkelijk ontroerend mooi. Want met Suarez de loper, zwerver en onrustzaaier weet je het maar nooit. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar.
Wel vakerquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Luciano was echt een topkeeper vandaag.²
Dat komt later pasquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef maril het volgende:
Waarom worden de wedstrijden niet gelijktijdig gespeeld?
Ik vond dat je het met name bij Stijn Schaars goed zag in de close-ups tijdens de wedstrijd... één bonk zenuwen... als ze die niet onder controle gaan krijgen kan het nog wel eens heel vervelend worden... al is de kans dat Ajax punten laat liggen nog groot natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Kremers het volgende:
Die sukkels gaan gewoon niet goed om met de drukIk hoop alleen niet dat ze volgende week tegen Ajax doen
Eerst aan de schandpaal bij Radar en nu ditquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Espabilado het volgende:
Misschien is het wel Karma voor Scheringa
Ik denk dat Feyenoord niet ver hoef te zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef Yesse het volgende:
Wat mij opvalt:
1. Mensen die er van te voren van uitgaan dat AZ kampioen wordt. Wacht het toch eens af![]()
2. Mensen die er nu gelijk van uit gaan dat AZ per definitie géén kampioen wordt. Again; wacht het toch een af!
3. Zodra een voetbalploeg het even goed doet krijg ik altijd een beetje het gevoel dat fans de mindere momenten van hun ploeg niet meer zien.
4. Het alom bekende fenomeen: "maar de eerste helft was goed dus daarom hadden we moeten winnen". Ja, maar een wedstrijd heeft er 2 dus die eerste helft is geen zekerheid voor de wedstrijd.
Maar goed, dat ben ik maar
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef Yesse het volgende:
Wat mij opvalt:
1. Mensen die er van te voren van uitgaan dat AZ kampioen wordt. Wacht het toch eens af![]()
2. Mensen die er nu gelijk van uit gaan dat AZ per definitie géén kampioen wordt. Again; wacht het toch een af!
3. Zodra een voetbalploeg het even goed doet krijg ik altijd een beetje het gevoel dat fans de mindere momenten van hun ploeg niet meer zien.
4. Het alom bekende fenomeen: "maar de eerste helft was goed dus daarom hadden we moeten winnen". Ja, maar een wedstrijd heeft er 2 dus die eerste helft is geen zekerheid voor de wedstrijd.
Dat meen je niet...quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
Lol, die Jeroen Stekelenburg tegen Van Gaal:
"Als Ajax morgen kampioen wordt, wat dan?"
Van Gaal: "Nou Ajax wordt geen kampioen..."
Steek: "Nee sorry, als Ajax morgen wint..."
Denk maar niet dat ik al die vrouwen heb gehad door een bullebak te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik al die vrouwen heb gehad door een bullebak te zijn.
Ik ga ff een biertje op dit debacle van AZ drinken in de stad.
Hij was sneaky he?quote:
Jij bent goed met photoshop of whatever je ook gebruikt hebt voor je avaterquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou mooi zijn als er van de wedstrijd een torrent komt
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:39 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier die dat laatste stukje en dat stukje dat die kutklapper wordt opgevouwen dit plaatje, als gif kan verkleinen tot avatarformaat?
Luxeprobleem.quote:Op zondag 19 april 2009 00:14 schreef wdn het volgende:
Als Ajax morgen punten laat liggen dan is dat wel de meest lullige manier om kampioen te worden.
En anders kan je het forum van AZfanpage wel altijd lezenquote:Om dit forum te lezen of er berichten in te plaatsen, moet je het bijhorende wachtwoord opgeven
Daarvoor gaan alle credits naar Venomquote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jij bent goed met photoshop of whatever je ook gebruikt hebt voor je avater
[..]
Welkom in de wondere wereld die voetbal heet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef Yesse het volgende:
Wat mij opvalt:
Marco borsato belde, hij wilt zijn hit terugquote:Op zondag 19 april 2009 00:26 schreef andre77 het volgende:
Mij droomscenario is dat AZ nu nog 3 keer verliest, Ajax 3 keer wint en dat Twente vervolgens in de Arena in de blessuretijd de 1-1 en de 1-2 maakt en de 2e plaats pakt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:39 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier die dat laatste stukje en dat stukje dat die kutklapper wordt opgevouwen dit plaatje, als gif kan verkleinen tot avatarformaat?
Ik heb daar geen programma voor, als dank mag diegene m'n Onur avatar nemen
edit: Eigenlijk is die hele gif wel goed![]()
Had ie die kopjes koffie maar moeten betalen aan de Vitesse fansquote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Marco borsato belde, hij wilt zijn hit terug
quote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef Chadi het volgende:
Iemand een gifje van louis die de camera weg slaat?
Zijn auteursrecht vervalt al zodadelijkquote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Marco borsato belde, hij wilt zijn hit terug
quote:Op zondag 19 april 2009 01:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[ http://i40.tinypic.com/2w5vw5u.gif]afbeelding ]
Venom
Hoe die ook slaatquote:Op zondag 19 april 2009 01:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Venom
Die krijgt vanavond weer van Truus op zijn lazerquote:Op zondag 19 april 2009 01:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Venom
Van Gaalquote:Op zondag 19 april 2009 01:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Venom
Omdat van Gaal niet tegen zijn verlies kanquote:
Oh wat een triesteling kan het toch ook zijn...quote:Op zondag 19 april 2009 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Met dank aan Venom voor het gifje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |