Dus Ajax is al 3 weken kampioen, want hij speelt daar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Suarez was AZ drie weken geleden al kampioen geworden. Dat is het verschil tussen een subtopper en topper.
AZ wel kampioen danquote:
Ik vind het wel weer een frapant slot hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met alle liefde..
[..]
En van mij..
Maar goed, ik gok dat AZ tegen Twente kampioen wordt.
Is dat niet Maarten Stekelenburg?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme. Al die jaren het kampioenschap met Ajax misgelopen. En nu na een jaartje in Alkmaar weeeer niks. Ik ga weer terug naar Amsterdam.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uh jawel
mensen mensen is het nou echt zo fucking moeilijk
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
Wel mooi dat ik als een van de weinige al tijdje roep dat het echt nog niet gedaan hoeft te zijn, als AZ het echt nog gaat verspelen mooi ff lijstje van quotes maken
Bedoel als dit in de koppies gaat zitten daar dan zijn teams als twente, ajax en heerenveen echt wel teams die kunnen winnen van AZ.
Ajax moet dan verder wel van PSV, Sparta en Twente winnen maar ook dat is niet zo heel gek... want Ajax speelt nu op het best van het seizoen
Schalen in Alkmaar zijn Schaarsquote:
Geniaal! Het tijdsverschil is groot gezien dat het daar dag is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
Live beelden van de grachten van Alkmaar![]()
[ afbeelding ]
Godverdomme, het is nog gewoon dag daar johquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
Live beelden van de grachten van Alkmaar![]()
[ afbeelding ]
Het is er nog april 2007.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Godverdomme, het is nog gewoon dag daar joh
Schoen opeten #8quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
Als Feyenoord in het linker rijtje blijft sloop ik me laptop
Nu voor de cameraquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van Gaal was vrij snel de kleedkamer in, doen ze zo op de persconferentie wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |