Hoe facking vet is dat, ik zou ze juist extra fokken!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef koemleit het volgende:
Ja ga die Buttner ff aanpraten dat ie een feestje van 10 duizenden verstoort heeft.
Rondje van mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En we drinken er een stuk of 10 op het Leidsche..
En laten we ons wegspuiten door een waterkanon. Goed plan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
En we drinken er een stuk of 10 op het Leidsche..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme. Al die jaren het kampioenschap met Ajax misgelopen. En nu na een jaartje in Alkmaar weeeer niks. Ik ga weer terug naar Amsterdam.
[ afbeelding ]
Verdomme. Al die jaren het kampioenschap met Ajax misgelopen. En nu na een jaartje in Alkmaar weeeer niks. Ik ga weer terug naar Amsterdam.
Met Suarez was AZ drie weken geleden al kampioen geworden. Dat is het verschil tussen een subtopper en topper.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Aan El Hamdaoui lag het niet, hij was de beste man van het veld. Foute wissels vandaag van van Gaal.²
Dudequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Schoen opeten #8quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:50 schreef keeper het volgende:
[..]
Dan koop ik een doos AZ Landskampioen 2008/2009 shirtjes.
Niet want ze moeten nu uit bij Ajax en Twente en als ze die beiden verliezen is de klap zo hard dat ze tegen Heerenveen ook verliezen, als Ajax morgen wint beginnen ze hem echt wel te knijpenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgende week winnen we gewoon. AZ wordt heus wel kampioen, maar over twee weken
[ afbeelding ]
AZ (nog geen) kampioenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax morgen gelijk speelt en PSV ook, wat dan?²
Met alle liefde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef keeper het volgende:
[..]
En laten we ons wegspuiten door een waterkanon. Goed plan!
En van mij.quote:
[ afbeelding ]
Van Gaal was vrij snel de kleedkamer in, doen ze zo op de persconferentie welquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Theo Bos en Van Gaal hebben nog geen handjes geschud
Tis niet anders, en achteraf gelul heb je niets aan. Op naar de volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kan jij er tegen? ik echt niet.
ben er echt ziek van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |