hehequote:
Nou ja er moet nog tegen AZ en laatste speelronde tegen Twente zelf gevoetbald worden he..quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou iedereen die ik ken, gaat er gewoon van uit dat az kampioen word.
Maar dit is gewoon heerlijk al die az'ers hun feestje verpesten. Ik zag alweer de eerste jankende mensen.
En wij worden hierdoor waarschijnlijk gewoon 2e als we morgen winnen!
goh, daar had iedereen wel geld op in kunnen zetten. Met een odd van 1.01.quote:
Hahahahahaha wat een ontiegelijke schijtgoal!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohohooooooooo goeie genade wat een dekselse pot voetbal in de kaasstad. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij u had vanavond. Alexander Büttner de klasbak uit de achterhoek, uit Doetinchem waar Hiddink de tsaar vandaan komt. Je weet dat hij het kan, en hij doet het. Goeie genade wat een spektakel. Scheringa, trekt gewoon zn checkboekje als er versterkingen moeten komen. Maar als een flitsende dolkstoot trok Vitesse door de dekking van AZ. En daar staan spijkerharde verdedigers hoor, jawel! HEt DSB stadion is van Vitesse! Het is 1-2, absoluut onverdiend. De messen zijn geslepen. Maar laten we de de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. AZ gaat nu naar de godenzonen, naar San Marc, de tovenaar. Dit wordt werkelijk ontroerend mooi. Want met Suarez de loper, zwerver en onrustzaaier weet je het maar nooit. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohohooooooooo goeie genade wat een dekselse pot voetbal in de kaasstad. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij u had vanavond. Alexander Büttner de klasbak uit de achterhoek, uit Doetinchem waar Hiddink de tsaar vandaan komt. Je weet dat hij het kan, en hij doet het. Goeie genade wat een spektakel. Scheringa, trekt gewoon zn checkboekje als er versterkingen moeten komen. Maar als een flitsende dolkstoot trok Vitesse door de dekking van AZ. En daar staan spijkerharde verdedigers hoor, jawel! HEt DSB stadion is van Vitesse! Het is 1-2, absoluut onverdiend. De messen zijn geslepen. Maar laten we de de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. AZ gaat nu naar de godenzonen, naar San Marc, de tovenaar. Dit wordt werkelijk ontroerend mooi. Want met Suarez de loper, zwerver en onrustzaaier weet je het maar nooit. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Het zal nog lang onrustig blijven in Alkmaar.
Zonde, want hij heeft zich het hele seizoen al ingehouden.quote:
Inderdaad, jammer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, want hij heeft zich het hele seizoen al ingehouden.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |