In Arnhem dan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:40 schreef Espabilado het volgende:
Geen schande hoor, Ajax verloor met 4-1
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
Het is alsof Hazes weer op de stip ligt![]()
![]()
jullie hadden genoeg van aanwezig zijn bij de schaal uitreiking?quote:
quote:
Yep ik zou nu niet in dat kleedlokaal willen gaan zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Louis zal kwaaaaaaaaaad zijn! Ho ho ho, die woede kent geen grenzen!
Ik wil de foto's en gifjes zien hier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
Schitterend, wat een heerlijke beelden van dat kutpubliek daar.
Als Ajax alles wint en AZ verliest de overige 3 wedstrijden wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ligt eraan wat Ajax doet, AZ heeft een beter doelsaldo, en Ajax moet dan 4 wedstrijden achter elkaar winnen, en flink wat doelpunten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik denk dat ie juist het tegenovergestelde doet tegen zijn spelers... als ie nu ontploft zullen ze de komende wedstrijd helemaal stijf staan van de zenuwenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Yep ik zou nu niet in dat kleedlokaal willen gaan zittenword al bang zodra ik eraan denk
Precies. En plaatje 818 erbij. Als je dan nog moet motiveren...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
Marco hoeft volgende alleen maar dit tegen zijn spelers te zeggen
Van Gaal: "Ajax is al bijna geen topclub meer"
Is er al 1 waarop staat dat de boot wat vertraging heeft ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil de foto's en gifjes zien hier.
Ik weet het, laat het, geen scheids op de kop geven, we moeten het zelf doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
nee dat durfde hij nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Zeg die vent met die tattoo... die had er toevallig geen datum op staan he
Neequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ajax - AZ
Twente - AZ
AZ - Heerenveen
PSV - Ajax
Ajax - AZ
Sparta - Ajax
Ajax - Twente
't Zal toch niet?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil de foto's en gifjes zien hier.
Jij zegt hetquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie hadden genoeg van aanwezig zijn bij de schaal uitreiking?
En volgende week enerverend in de Arena!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
Wat zal 't vanavond stil zijn in Alkmaar![]()
Volgende week winnen we gewoon. AZ wordt heus wel kampioen, maar over twee wekenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Gitanov het volgende:
Ajacieden die weer stoer komen doen terwijl er nog een grote kans is dat AZ de schaal gaat pakken in de Arena. Zou mij over zo'n vernedering maar zorgen gaan maken als ik jullie was.
Laat ons nog even plezier hebben ja!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Gitanov het volgende:
Ajacieden die weer stoer komen doen terwijl er nog een grote kans is dat AZ de schaal gaat pakken in de Arena. Zou mij over zo'n vernedering maar zorgen gaan maken als ik jullie was.
wiedemeijerquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
![]()
NAC gaan we ook nog inhalen![]()
Ik geloof er niet in, maar ik zou van gekte niet meer weten wat ik zou doen mocht dit gebeuren. Volgende week winnen. Dat is nu ff alles wat ik wil. Ik wil niet dat die kneuzen hun feestje bij ons vieren en juist dan zullen ze nog meer in de stress schieten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ajax alles wint en AZ verliest de overige 3 wedstrijden wordt Ajax kampioen.
Verschil is nu maar +5 in het voordeel van AZ.
Als Ajax alles met 1-0 wint lopen ze 4 goals in, als AZ alles met 1 goal verschil verliest leveren ze 3 goals in. Dus dan wordt Ajax met 2 goals meer kampioen.
Daar zal ik nog maar niet zo zeker van zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef need2009 het volgende:
[..]
En volgende week enerverend in de Arena!
Idd, Ari stond heel de tijd 1 op 1, als hij er langs kwam kon hij recht op de keeper af maar hij bleef maar kaatsen en sowieso de bal niet onder controle hebben. Dan breng je nog eenzelfde rol erin met Pelle waardoor er niet veel meer op links stond aangezien Van de Velden vaak naar binnen trok met zijn rechterbeen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Aan El Hamdaoui lag het niet, hij was de beste man van het veld. Foute wissels vandaag van van Gaal.²
idd een mooiequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Robinhoo het volgende:
hahahahah wat een goal hahahaahah buttner
Het is stil in Alkmaar het is stil in Alkmaar het is stil in Alkmaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
Wat zal 't vanavond stil zijn in Alkmaar![]()
Ik ben een Alkmaarder die studeert in Amsterdamquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Gitanov het volgende:
Neen, dat kampervrouwtje in de tribune.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgende week winnen we gewoon. AZ wordt heus wel kampioen, maar over twee weken
Mooie reactiesquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Laat ons nog even plezier hebben ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |